Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
93 gasten, 1 lid
zeewolde

nieuwe trainer.

Gestart door speculeter, juni 02, 2016, 15:56:34

Vorige topic - Volgende topic

Wie moet het worden...

Henk natuurlijk
50 (49.5%)
Fred Grim
12 (11.9%)
Jack de Gier
16 (15.8%)
John de Wolf
3 (3%)
Maurice Steijn
2 (2%)
Sipke Hulshof
3 (3%)
Foeke Booy
1 (1%)
Alfons Groenendijk
4 (4%)
Dwight Lodeweges :devil
5 (5%)
Iemand anders, namelijk ...
5 (5%)

Totaal aantal stemmen: 94

Scc4-ever

straks blijkt dat we er allemaal weer naast zitten en dat t juist van t lijstje die we niet willen dat daar een trainer van bij ons cluppie cambuur komt. Bij deze directie kijk ik nergens meer van op namelijk.

Vlampiep

Citaat van: PePe op juni 02, 2016, 21:51:44
Voor mij mag Jack de Gier hier heel snel tekenen, met zijn spektakelvoetbal.
Misschien kan hij nog wat spelers meenemen? (ook niet onbelangrijk)
Ik heb het idee dat De Gier niet zo snel naar Leeuwarden zal gaan.
Er lopen hier veel oude liefdes en waarschijnlijk kinderen rond die verdacht veel op hun verwekker lijken. :zweep

zeewolde

Citaat van: PePe op juni 02, 2016, 21:49:43
We hebben het hier toch over voetbal, en niet over Harderwiek?
hebben een behoorlijke connectie. Zit je nog langer aan vd vegt vast

zeewolde

Citaat van: PePe op juni 02, 2016, 21:54:29
Is een argument, maar Harderwiek slaat natuurkijk nergens op.
want?

Destroyer

Onze henk een kans geven
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: koosZevenaar op juni 02, 2016, 21:37:03
Volgens mij heeft Kraay junior meer bereikt dan al die andere namen die hier genoemd worden.
Een trainer staat en valt met zijn selctie.
In mijn ogen is maar er maar 1 man die deze klus kan klaren en dat is HENK de JONG en niemand anders
Tja, Hansie heeft als trainer al zoveel succes in het betaald voetbal gehad. Periodetitels, kampioenschappen, Europees voetbal. Keurig hoor! Hij heeft m.a.w. nog geen DROL gepresteerd als trainer van een BVO.

Een trainer valt of staat met zijn selectie? Niet helemaal mee eens. Een trainer moet ook de vermogens bezitten om van 20-24 spelers een eenheid te maken, spelers die moeten leren omgaan met teleurstellingen als ze weer op de tribune moeten zitten of weer net niet in de basis staan. Een voorbeeld is de laatste periode van ons kampioensjaar, een seizoen waarin Alfons A. geen eenheid van het team kon maken en Henk wel. Dat zag je aan de mooie serie waardoor we kampioen werden.
Waarom wordt Real Madrid niet elk jaar simpel kampioen en winnen ze de CL niet elk jaar? Ze halen altijd de beste spelers, maar de prijzen blijven vaak genoeg achterwege. Dus alleen de kwaliteit van de selectie vind ik onzin, het is een samenspel tussen de kwaliteiten van een selectie én die van een trainersstaf.

Henk vind ik een topper als persoon en als uithangbord voor de club, als trainer vind ik zijn visie vaak wat naïef, plus dat hij afgelopen seizoen niet meer zijn stempel op de spelers kon drukken zodat ze extra gaven. En dan na zo'n korte tijd weer terugkeren? Ik denk dat het voor hem beter is een aantal jaren elders ervaring op te doen en dan ooit terug te keren. Dan zijn er waarschijnlijk ook een aantal nieuwe gezichten in de organisatorische top te vinden en zal het verleden in ieder geval daar nooit meer opgerakeld worden.

PePe

Citaat van: zeewolde op juni 02, 2016, 21:56:23
hebben een behoorlijke connectie. Zit je nog langer aan vd vegt vast

vd Vegt kan echt niet langer. (mister clausule)
Konterman behoort dus tot de reële mogelijkheden, als ik jou zo hoor.

zeewolde

Citaat van: PePe op juni 02, 2016, 21:59:24
vd Vegt kan echt niet langer. (mister clausule)
Konterman behoort dus tot de reële mogelijkheden, als ik jou zo hoor.
dat zeg ik niet, zeg alleen dat ze een behoorlijke connectie hebben

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2016, 21:58:59
Tja, Hansie heeft als trainer al zoveel succes in het betaald voetbal gehad. Periodetitels, kampioenschappen, Europees voetbal. Keurig hoor! Hij heeft m.a.w. nog geen DROL gepresteerd als trainer van een BVO.

Een trainer valt of staat met zijn selectie? Niet helemaal mee eens. Een trainer moet ook de vermogens bezitten om van 20-24 spelers een eenheid te maken, spelers die moeten leren omgaan met teleurstellingen als ze weer op de tribune moeten zitten of weer net niet in de basis staan. Een voorbeeld is de laatste periode van ons kampioensjaar, een seizoen waarin Alfons A. geen eenheid van het team kon maken en Henk wel. Dat zag je aan de mooie serie waardoor we kampioen werden.
Waarom wordt Real Madrid niet elk jaar simpel kampioen en winnen ze de CL niet elk jaar? Ze halen altijd de beste spelers, maar de prijzen blijven vaak genoeg achterwege. Dus alleen de kwaliteit van de selectie vind ik onzin, het is een samenspel tussen de kwaliteiten van een selectie én die van een trainersstaf.

Henk vind ik een topper als persoon en als uithangbord voor de club, als trainer vind ik zijn visie vaak wat naïef, plus dat hij afgelopen seizoen niet meer zijn stempel op de spelers kon drukken zodat ze extra gaven. En dan na zo'n korte tijd weer terugkeren? Ik denk dat het voor hem beter is een aantal jaren elders ervaring op te doen en dan ooit terug te keren. Dan zijn er waarschijnlijk ook een aantal nieuwe gezichten in de organisatorische top te vinden en zal het verleden in ieder geval daar nooit meer opgerakeld worden.
Hansiehansie moet zich eerst maar eens bewijzen voordat hij naar zo'n grote bvo als Cambuur gaat? HdJ had ook nog niets gepresteerd in het betaald voetbal maar al wel in het amateurvoetbal, ging na zijn aanstelling niet onaardig geloof ik. Ik kan hansiehansie moeilijk uitstaan, maar ik sluit niet uit dat het een goede trainer is.
In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Citaat van: zeewolde op juni 02, 2016, 22:03:42
dat zeg ik niet, zeg alleen dat ze een behoorlijke connectie hebben

connectie? als in de kerk?

PePe

Citaat van: moodygrunn op juni 02, 2016, 22:06:01
connectie? als in de kerk?

Zwolse connectie?

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op juni 02, 2016, 22:05:35
Hansiehansie moet zich eerst maar eens bewijzen voordat hij naar zo'n grote bvo als Cambuur gaat? HdJ had ook nog niets gepresteerd in het betaald voetbal maar al wel in het amateurvoetbal, ging na zijn aanstelling niet onaardig geloof ik. Ik kan hansiehansie moeilijk uitstaan, maar ik sluit niet uit dat het een goede trainer is.
Henk heeft natuurlijk wel 2 jaar als assistent op de bank gezeten en deels ook zijn visie kunnen uiten en doorontwikkelen onder de toenmalig trainer. Hans heeft als amateurtrainer zeker goed gepresteerd, maar 0,0 ervaring in het betaalde voetbal. Het blijft natuurlijk hetzelfde spelletje, maar toch zijn de omstandigheden heel anders dan in de amateurs en ik ben benieuwd hoe Hans daarmee om kan gaan. En dan heb ik het niet over de camera's op je, dat is hij wel gewend.

zeewolde

In dit geval ligt de connectie bij de dorpsvoetbalclub.

PePe

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2016, 22:11:52
Henk heeft natuurlijk wel 2 jaar als assistent op de bank gezeten en deels ook zijn visie kunnen uiten en doorontwikkelen onder de toenmalig trainer. Hans heeft als amateurtrainer zeker goed gepresteerd, maar 0,0 ervaring in het betaalde voetbal. Het blijft natuurlijk hetzelfde spelletje, maar toch zijn de omstandigheden heel anders dan in de amateurs en ik ben benieuwd hoe Hans daarmee om kan gaan. En dan heb ik het niet over de camera's op je, dat is hij wel gewend.

Ik zie het helemaal voor me, Henk terug als trainer, en Hans z'n assistent, dit wordt lachen.

moodygrunn

Citaat van: zeewolde op juni 02, 2016, 22:12:04
In dit geval ligt de connectie bij de dorpsvoetbalclub.

Dan durf ik de weddenschap wel aan

:0= Welkom Bert!