Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

nieuwe trainer.

Gestart door speculeter, juni 02, 2016, 15:56:34

Vorige topic - Volgende topic

Wie moet het worden...

Henk natuurlijk
50 (49.5%)
Fred Grim
12 (11.9%)
Jack de Gier
16 (15.8%)
John de Wolf
3 (3%)
Maurice Steijn
2 (2%)
Sipke Hulshof
3 (3%)
Foeke Booy
1 (1%)
Alfons Groenendijk
4 (4%)
Dwight Lodeweges :devil
5 (5%)
Iemand anders, namelijk ...
5 (5%)

Totaal aantal stemmen: 94

Bascambuur

Was het niet Fred Febo?

Baksteen

R-member

er moet rap een supportersraad komen. Er zijn genoeg gasten met ervaring die eventueel zelfs een club zouden kunnen besturen.

Namen die in me opkomen hier van het forum.

M.
Reisbureu

Het hele zooitje moet weg die er nu zit!   l8l
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op juni 03, 2016, 19:46:12
Als het bestuur meent Foeke Booy of Gert Kruys aan te moeten stellen, neem ik ondanks mijn nieuwe verlengde sk een sabbatical.

Ik ook centjes telug glaag :zweep

D.H.Skolten

Citaat van: PePe op juni 03, 2016, 17:55:20
En als ik de keuze had, dan komt Jack de Gier.
Dat hoop ik ook, was mijn favoriete speler vroeger en ik denk dat hij een perfecte combinatie is met onze trots! ( ben zo blij dat die achterlijke kale is opgerot !!!)

D.H.Skolten

Citaat van: De Gast op juni 03, 2016, 18:41:30
Als het Gert Kruys wordt dan neem ik een sabbatical  :zucht Dat zou toch weer een ongelooflijk brevet van onvermogen zijn. Maar ik zie het bestuur er wel voor aan.
je hebt 100 procent gelijk, heb er geen woorden aan toe te voegen.

DayDreamer

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=279714

'SC Cambuur praat met bondscoach Jong Oranje'

Fred Grim is in beeld bij SC Cambuur om daar de taken van Marcel Keizer over te nemen. Keizer maakte deze week vrij abrupt de overstap van de club uit Leeuwarden naar Jong Ajax en dus moest men op zoek naar een opvolger. Grim, die op dit moment bondscoach is van Jong Oranje, is een optie.
/
De vijftigjarige Grim kwam van 1987 tot 1994 uit voor Cambuur en keepte in die periode liefst 308 wedstrijden voor de club uit Friesland. In het seizoen 1991/92 legde hij beslag op de titel in de Eerste divisie. Tjerkstra Media meldt dat Grim in gesprek is gegaan met Cambuur en Omrop Fryslân-verslaggever Arjen de Boer bevestigt dat hij de eerste kandidaat is voor de baan bij de Jupiler League-club.
Grim, die eerder ook in verband werd gebracht met NEC, staat sinds juni vorig jaar aan het roer bij Jong Oranje. Eerder werkte hij in verschillende rollen bij Ajax en Sparta en was hij hoofdtrainer van Almere City FC. Met Nederland strijdt hij op dit moment om een plek op het EK 2017 in Polen en staat na vijf wedstrijden tweede in de groep achter Jong Slowakije. De nummer één in de groep gaat rechtstreeks naar het toernooi, de nummer twee kan een plek in de play-offs verdienen.

PePe

Ik moet zeggen wel slim om met Fred Grim te praten, ivm zijn netwerk. (we zijn nog meer spelers nodig)
Maar mijn eerste keuze is en blijft Jack de Gier.

DayDreamer

Persoonlijk zou ik het een enorme stunt vinden als ze Grim weten los te weken.

NRG

Citaat van: DayDreamer op juni 04, 2016, 08:56:14
Persoonlijk zou ik het een enorme stunt vinden als ze Grim weten los te weken.

Grim wil heel graag nog een keer aan de slag in Leeuwarden. Geen idee of de timing klopt en of het financieel mogelijk is, maar als Grim komt dan haal je wel een trainer binnen die tot op het bot gemotiveerd is om hier iets moois neer te zetten.

speculeter

Als grim het word....mijn zegen hebben ze.
was echt bang dat het een kruijs of iets dergelijks zou worden.

Tukker

Fred Grim, zeker geen verkeerde.

Ik hield mijn hart al vast toen in namen als Sipke Hulshoff, Gert Kruys langs zag komen.

Mijn zegen is er  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Collingwood

Mijn favoriet is ook De Gier, maar Grim in ieder geval veel liever dan Kruys.
Kalmte alleen kan u redden.

scc-aaron

Het bestuur gaat vol voor Fred Grim. Nu er nog uitkomen, overigens lijkt me dat niet heel moeilijk. Lijkt mij verschrikkelijk om onder van oostveen te moeten werken.

Delamere

Citaat van: Collingwood op juni 04, 2016, 10:11:23
Mijn favoriet is ook De Gier, maar Grim in ieder geval veel liever dan Kruys.
Grim als goede tweede.