Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Rob Maas

Gestart door Tanjajeah, juni 17, 2016, 10:50:09

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: papier op oktober 15, 2016, 18:07:09
Natuurlijk is Maas een vreemde vogel maar dit ontslag komt wel erg vroeg. De laatste wedstrijden thuis vond ik niet super, zijn riedeltjes "80% balbezit dit dat 100miljoen miljard kansen" kon ik me niet in vinden want die kansen zag ik maar zelden. Gisteren was Cambuur wel een ploeg die kansen kreeg als ik het twitter verslag mag geloven en een Bosschenaar die aangaf nog nooit zo onverdiend te hebben gewonnen. Dan is het raar dat Maas wordt ontslagen, want is er in mijn optiek verbetering zichtbaar.

Aan de andere kant heeft Henry vd Vegt te lang gezeten dus overall gezien is het gemiddeld genomen waarschijnlijk wel een prima beslissing.

Misschien was het ontslaan van Maas de goedkoopste manier om van vd V af te komen

Vlampiep

Citaat van: Cor op oktober 15, 2016, 18:08:34
Misschien was het ontslaan van Maas de goedkoopste manier om van vd V af te komen
Dat zou best eens kunnen, maar dan kan ik het niet rijmen dat ze gelijk bij Kruys informeren, want deze discrepantie in hun slimheid is voor mij niet te rijmen.

Cor

Citaat van: Vlampiep op oktober 15, 2016, 18:32:33
Dat zou best eens kunnen, maar dan kan ik het niet rijmen dat ze gelijk bij Kruys informeren, want deze discrepantie in hun slimheid is voor mij niet te rijmen.

Aangenomen dat dat verhaal klopt

SCC

Citaat van: Len Cantello op oktober 15, 2016, 14:20:48
Heeft Bakker jou vroeger gepest, of zo?
Voetbal inhoudelijk zit ik vaak met Denistel op een lijn, maar iedere mogelijkheid aangrijpen om Bakker te kleineren of er negatief uit te lichten vind ik inderdaad ook kinderachtig en erg je gelijk ergens in willen halen.

koosZevenaar

Citaat van: Cor op oktober 15, 2016, 18:39:00
Ze hoeven hier maar een geruchtje te horen waarin een naam voor komt en heel het forum staat in brand.
Getuigt van een heel hoog NIVO hier.

zeewolde

Citaat van: koosZevenaar op oktober 15, 2016, 19:13:55
Ze hoeven hier maar een geruchtje te horen waarin een naam voor komt en heel het forum staat in brand.
Getuigt van een heel hoog NIVO hier.
geruchten komt van de LC. Niet blaten zonder goede info meneer koos

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Cor

Citaat van: zeewolde op oktober 15, 2016, 19:24:20
geruchten komt van de LC. Niet blaten zonder goede info meneer koos

Om helemaal correct te zijn. Gerucht kwam van het AD

denistel

Citaat van: Cor op oktober 15, 2016, 18:39:00

ze zeggen zelf van niet is uit de lucht gegrepen

denistel

Citaat van: Len Cantello op oktober 15, 2016, 14:20:48
Heeft Bakker jou vroeger gepest, of zo?

wat dan kerel of vind jij het een goed interview?ken toch niet.

keije

Is dit de kortstzittende trainer ooit geweest ? Buiten de ad- interims?

denistel

Citaat van: SCC op oktober 15, 2016, 18:39:24
Voetbal inhoudelijk zit ik vaak met Denistel op een lijn, maar iedere mogelijkheid aangrijpen om Bakker te kleineren of er negatief uit te lichten vind ik inderdaad ook kinderachtig en erg je gelijk ergens in willen halen.

vind het gewoon een slecht intervieuw zoals bij de meesten die voor die camera staan
dat lieve slomme gedoe zie je ook terug in het veld. die lui mutte elkaar eens de waarheid
zegge ipv altijd elkaar te beschermen.

Geelblauwstiens

Citaat van: denistel op oktober 15, 2016, 22:12:00
vind het gewoon een slecht intervieuw zoals bij de meesten die voor die camera staan
dat lieve slomme gedoe zie je ook terug in het veld. die lui mutte elkaar eens de waarheid
Bakker: "de selectie is blij dat ie weg is, de angst regeerde, we mochten geen interviews houden en de trainingen waren kut, daarnaast waren de wissels onbegrijpelijk en hebben we met elkaar ons best gedaan in het missen van kansen zodat ie snel werd ontslagen"
Denk je echt dat er ook maar 1 aanvoerder is die dat zo zou zeggen???? Kom op man!

vialli

Citaat van: denistel op oktober 15, 2016, 22:12:00

Helemaal mee eens.

sunderland

hoi en succes eigenwijze harlekijn