Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Gino Bosz

Gestart door moodygrunn, juni 21, 2016, 17:32:25

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: okkele op januari 23, 2017, 13:40:37
ik vind het zonde.
als er niks voor in de plaats komt helemaal.

Ik zie Noor als vervanger van Bosz. Mag van mij nog wel een centrale verdediger bij. Als Schilder wegvalt heb je een groot probleem.

Overigens jammer dat het op deze manier eindigt, dit kost de club waarschijnlijk toch nog een sommetje geld. Minder dan wanneer hij zijn contract had uitgediend, maar toch. Beter had een andere club hem transfervrij over kunnen nemen. (Maar ja wie wil hem hebben?)
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: sunderland op januari 23, 2017, 13:43:37
noor en Tissoudali zijn gratis Vlgns jou
die verdienen volgens mij niet de salarissen van bovenstaande.

ChantiSCC

Bedankt voor de 3 punten in Emmen. Succes verder kerol  :P

V-man

Zal je zien dat die Bosz straks bij een andere jupiler club 1 der uitblinkers wordt! Is dit een nieuwe trent? Contracten ontbinden en mensen transfervrij laten vertrekken?

Bankzitter

Een jongere speler zou je nog kunnen verhuren om aan de zwakke punten te werken.
Maar hij is bijna 24 en maakte nog steeds foutenmet  te veel risico in passing en bij balverlies.
Het lijkt me geen verkeerde gozer en zat op dood spoor, dan is het fair om het zo op te lossen.

Met het te makkelijk weg doen van een gearriveerde speler als N'Toko had ik wat meer moeite, maar als El Baad zich zo blijft ontwikkelen betaalt dat zich terug.
Gouriye was een gok die je kon nemen en ook prima vervangen met een smaakmaker als Tissoudali.

PePe

Spelers in een vergelijkbare situatie als Bosz, krijgen volgens mij vaak wel een paar euro's mee.
Ik bedoel er mee te zeggen, dat het Cambuur deze afkoop waarschijnlijk wel iets kost.

Gasgeve

Citaat van: PePe op januari 23, 2017, 22:07:42
Spelers in een vergelijkbare situatie als Bosz, krijgen volgens mij vaak wel een paar euro's mee.
Ik bedoel er mee te zeggen, dat het Cambuur deze afkoop waarschijnlijk wel iets kost.
Tuurlijk krijgt hij euro's mee. Hij geeft niet zomaar een dik salaris op voor een transfervrije positie.

Vlampiep

Citaat van: Gasgeve op januari 23, 2017, 23:27:54
Tuurlijk krijgt hij euro's mee. Hij geeft niet zomaar een dik salaris op voor een transfervrije positie.
Het zijn keuzes en ik denk dat de selectie hier mee gebaat is.
Spelers die gehaald zijn en niet spelen zijn dikwijls niet bevorderlijk voor de sfeer binnen de selectie.

Cor

Citaat van: Gasgeve op januari 23, 2017, 23:27:54

Misschien speelt er meer? Gino is niet helemaal zonder zonde

Vlampiep

Citaat van: Cor op januari 24, 2017, 08:23:46
Vertel Cor. :koffie

Gasgeve

Citaat van: Cor op januari 24, 2017, 08:23:46
Gokverslaafd, drugs, ruzie? Vertel  :)

Cor

Citaat van: Gasgeve op januari 24, 2017, 09:26:37
Gokverslaafd, drugs, ruzie? Vertel  :)

Nope want dan zeurt iedereen weer over een bron. Maar ik verwacht dat het SCC geen cent kost.

Lore

Citaat van: V-man op januari 23, 2017, 20:43:18
Zal je zien dat die Bosz straks bij een andere jupiler club 1 der uitblinkers wordt! Is dit een nieuwe trent? Contracten ontbinden en mensen transfervrij laten vertrekken?

Ja, want ik bankzitter in de jupiler league heeft gewoon geen marktwaarde en dus kan je jezelf beter bevrijden van de loonkosten!

Gasgeve

Citaat van: Cor op januari 24, 2017, 10:42:03
Nope want dan zeurt iedereen weer over een bron. Maar ik verwacht dat het SCC geen cent kost.
Je hoort mij niet over een bron ;). Dat het SCC geen cent kost, is in ieder geval positief

Yellow Army

Citaat van: V-man op januari 23, 2017, 20:43:18

Doorselecteren heet dat
Area 58