Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 1 lid
zeewolde

Chiró N'Toko

Gestart door Stiens, juni 22, 2016, 11:43:55

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Cambuur wil niet ingaan op fin. details transfer N'Toko. Maar valt topsalaris weg uit spelersbegroting. Geen haast echter met evt. vervanger

Bron: Gerard Bos

Vlampiep

Spelers die het niet naar hun zin hebben kun je maar beter slijten, want ze zijn niet bevorderlijk voor de eenheid van de selectie. Nu Hemmen en Gourye nog en dan is de erfenis van uit het verleden redelijk opgeruimd.

speculeter

Citaat van: Vlampiep op januari 09, 2017, 13:37:42
Spelers die het niet naar hun zin hebben kun je maar beter slijten, want ze zijn niet bevorderlijk voor de eenheid van de selectie. Nu Hemmen en Gourye nog en dan is de erfenis van uit het verleden redelijk opgeruimd.
eeeeeh. ...peersman?

piene hassus

Ik dacht dat se op ut treningskamp allemaal naar elkaar toegroeid waren

Vlampiep

Citaat van: speculeter op januari 09, 2017, 13:46:24
eeeeeh. ...peersman?
Ook een moeilijk verhaal, maar die "speelt" dan nog iedere wedstrijd.

Vlampiep

Citaat van: piene hassus op januari 09, 2017, 13:54:13
Ik dacht dat se op ut treningskamp allemaal naar elkaar toegroeid waren
Dur binne oek die staan altiet op un tochtig hoekje ut de son en wille darom niet groeie.

poelie-lwd

Ik mag toch hopen dat we vd Laan niet terughalen als vervanger van N'Toekoe
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Hendrikscc

Ik vind van der Laan juist een goede aankoop voor de breedte. Schilder en El Baad voorlopig maar even laten staan. Als er blessures of schorsingen zijn kan  Steenvoorden dan voor El Baad en Laan voor Schilder. Problemen op de #6 ? Schilder en linie doorschuiven en Laan op lcv.

Montana

Een fitte vd Laan is altijd welkom maar ik betwijfel of zijn fysieke gesteldheid in orde is naast het missen van wedstrijdritme

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op januari 09, 2017, 14:55:10
Ik mag toch hopen dat we vd Laan niet terughalen als vervanger van N'Toekoe
ze waren ook bezig met linkspoot uit wytgaard hoorde ik

waldkip

Doe mij vd laan maar.

legeips

Ondanks hij me wat tegenviel, snap ik hier geen reet van..

Dacht dat hij weinig speelde ivm een blessure..

Maar goed, ben benieuwd wat er nog gebeurd, want de verdediging is momenteel echt te licht.

Maar goed, ik vind dat we er nog steeds 1 bij moeten hebben die makkelijk doelpunten maakt.

parzyszek maar ruilen met Barto... henk blij, zijn makelaar blij, wij blij?

PePe

Citaat van: legeips op januari 09, 2017, 16:47:02
Ondanks hij me wat tegenviel, snap ik hier geen reet van..

Dacht dat hij weinig speelde ivm een blessure..

Maar goed, ben benieuwd wat er nog gebeurd, want de verdediging is momenteel echt te licht.

Maar goed, ik vind dat we er nog steeds 1 bij moeten hebben die makkelijk doelpunten maakt.

parzyszek maar ruilen met Barto... henk blij, zijn makelaar blij, wij blij?

Het komt er volgens mij op neer, dat we meer punten zonder hem hebben gehaald, dan met hem.

denistel

sinds hij geblesseerd was ging het beter wat uiteraard niet al1 daardoor komt maar
ik denk dat ie in de gaten had dat de basis plaats weg was en ja dan zijn ze tegenwoordig
zo weg he.

Noordcambuur

Nou ik was er al heel snel klaar mee met deze gast na Eindhoven uit kon hij niet de moeite nemen om de cambuursupporters te bedanken.
Maar wel naar de supporters van Eindhoven toe gaan,he lul bedankt je paste hier niet _O_