Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Robbert Schilder

Gestart door Collingwood, augustus 29, 2016, 18:45:52

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Top speler voor ons!.... Hoppa ?

Johnson

Deze zag ik ff niet aankomen. Ben heel nieuwsgierig naar zijn rol, maar ook wie er uit het elftal gaat ten faveure van Schilder. We zullen het allemaal zien.

V-man

Schijnt dat v/d Streek in onderhandeling is met een club ;( Wat dat betreft is de komst van deze RS niet verkeerd!

Collingwood

Citaat van: V-man op augustus 29, 2016, 22:00:55
Schijnt dat v/d Streek in onderhandeling is met een club ;( Wat dat betreft is de komst van deze RS niet verkeerd!

Dan moet er een nieuwe speler komen! Een zwaargewicht, en dus geen Danny Bakker!
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: V-man op augustus 29, 2016, 22:00:55
bron?

V-man

bron? Ik had die bron er even bij moeten zetten..Kan hem nu, gelukkig?, niet meer vinden maar wellicht zijn er meer forumgangers die dit nieuws op het www tegenkwamen. Ik meende trouwens bij die cambuur twiteraar gerard bos maar onderzoek mijnerzijds leverde net niks op. Vooralsnog excuses dus!

speculeter

Kan niks vinden inderdaad.

Bankzitter

We zitten krap in de middenvelders dus als men er eentje wil weghalen dan de hoofdprijs vragen. Er zijn hier al veel te veel spelers voor een spotprijsje de deur uitgegaan.

denistel

krap valt mee toch we hebben er 5 en met bosz er bij 6 er er spelen er
maar 3.

Shar

Citaat van: V-man op augustus 29, 2016, 22:14:11
bron? Ik had die bron er even bij moeten zetten..Kan hem nu, gelukkig?, niet meer vinden maar wellicht zijn er meer forumgangers die dit nieuws op het www tegenkwamen. Ik meende trouwens bij die cambuur twiteraar gerard bos maar onderzoek mijnerzijds leverde net niks op. Vooralsnog excuses dus!
Had het ook al ergens gelezen dus ben nog even gaan zoeken. Kwam het weer tegen via Twitter via de volgende link: http://bit.ly/2bwN6YT

Weet niet of je het daar had gelezen maar daar staat in één van de reacties bij het bericht dat van der Streek in onderhandeling zou zijn. Of het ook inderdaad waar is, is weer een ander verhaal.

mugel

Het is natuurlijk even afwachten hoe het uitpakt, maar Robbert Schilder lijkt me nu een perfecte versterking.
Eindelijk weer eens een (ervaren) verdedigend denkend middenvelder, waarmee het mogelijk is om zowel met de punt naar voren, als met de punt naar achteren te kunnen spelen op het middenveld!

Als alle spelers blijven heb je denk ik een voor JL top middenveld met ervaring, talenten en verschillende kwaliteiten.
Bakker, Streek, Schilder, Monteiro, Boutzamar
eventueel: Bosz, Gouriye, Hoefdraad

Doe maar sluiten die transfermarkt. Dat doelpunten maken komt vanzelf wel..

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op augustus 29, 2016, 22:02:11
Dan moet er een nieuwe speler komen! Een zwaargewicht, en dus geen Danny Bakker!

Jawel, maar wel de Danny Bakker van Ado!!!!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

mugel

BTW:
Den Bosch wilde hem ook als middenvelder en had ondersteuning van externe financiers (voor salaris, want transfervrij)
FC Utrecht wilde hem als linksback (vermoedelijk veel meer te bieden qua salaris)
Toch kiest hij voor Cambuur. Goed verhaal van TD, trainer enz..  8)

denistel

Citaat van: mugel op augustus 29, 2016, 22:41:39
Het is natuurlijk even afwachten hoe het uitpakt, maar Robbert Schilder lijkt me nu een perfecte versterking.
Eindelijk weer eens een (ervaren) verdedigend denkend middenvelder, waarmee het mogelijk is om zowel met de punt naar voren, als met de punt naar achteren te kunnen spelen op het middenveld!

Als alle spelers blijven heb je denk ik een voor JL top middenveld met ervaring, talenten en verschillende kwaliteiten.
Bakker, Streek, Schilder, Monteiro, Boutzamar
eventueel: Bosz, Gouriye, Hoefdraad

Doe maar sluiten die transfermarkt. Dat doelpunten maken komt vanzelf wel..

verdedigend denkend?? we mutte aanvallend denken hoor.