Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Robbert Schilder

Gestart door Collingwood, augustus 29, 2016, 18:45:52

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Schilder is de ontbrekende schakel. Kan verdedigen, nummer 6, ambassadeur van Cambuur.

Lore

Zou je denken, maar met de transfers die zijn gedaan heb ik ook nog wel vertrouwen in de laatste?

PePe

Wil Schilder wel nog wel op 6 spelen?

YellowBlue

kon hij helemaal niet belopen

Galdiano

Citaat van: YellowBlue op juli 26, 2019, 10:44:57
kon hij helemaal niet belopen

Een slimme speler hoeft niet veel te lopen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Is hij nog steeds bij Volendam?

Collingwood

De enige weggestuurde speler die ik echt graag had zien blijven is grappig genoeg ook de enige die tot op heden niet adequaat vervangen is. Maar gezien het verloop van de transferperiode tot nu toe heb ik er alle vertrouwen in dat dat nog gebeurt. Wat ook heel belangrijk is, een goede nr. 6 maakt zowel in balbezit als bij balverlies een enorm verschil.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op juli 26, 2019, 11:20:44
De enige weggestuurde speler die ik echt graag had zien blijven is grappig genoeg ook de enige die tot op heden niet adequaat vervangen is. Maar gezien het verloop van de transferperiode tot nu toe heb ik er alle vertrouwen in dat dat nog gebeurt. Wat ook heel belangrijk is, een goede nr. 6 maakt zowel in balbezit als bij balverlies een enorm verschil.
vind die laatste goed, de eerste 2 weds op 6 werd ie zelfs gewisseld. Hij kan daar echt niet steeds spelen in de duels. Dan is ie zo geblesseerd

Collingwood

Citaat van: sunderland op juli 26, 2019, 11:39:56
vind die laatste goed, de eerste 2 weds op 6 werd ie zelfs gewisseld. Hij kan daar echt niet steeds spelen in de duels. Dan is ie zo geblesseerd

Hij werd fysiek zeker minder (vooral qua snelheid en uithoudingsvermogen). Maar won door goede instelling en slimheid wel veel duels en had genoeg rust en techniek om de bal vaak bij vooruitgeschoven middenvelders en aanvallers te krijgen. Hopelijk komt er weer zo'n jongere (fittere) speler. Dan hebben wij een vrij compleet team met allerlei smaken erin.

AL

Citaat van: Collingwood op juli 26, 2019, 11:49:32
Hij werd fysiek zeker minder (vooral qua snelheid en uithoudingsvermogen). Maar won door goede instelling en slimheid wel veel duels en had genoeg rust en techniek om de bal vaak bij vooruitgeschoven middenvelders en aanvallers te krijgen. Hopelijk komt er weer zo'n jongere (fittere) speler. Dan hebben wij een vrij compleet team met allerlei smaken erin.

Eens al vind ik een echte 9 ook absoluut een must!
Bedoel dan iemand die met rug naar de goal kan spelen.

Collingwood

Citaat van: AL op juli 26, 2019, 11:53:48

Vind dat wel minder urgent dan een nr. 6, maar ben het wel met je eens. Een breekijzer/aanspeelpunt zie ik nog graag komen voor als er iets geforceerd moet worden.

sunderland

Citaat van: AL op juli 26, 2019, 11:53:48
muhren kan dat niet?

AL

grijskijker

Citaat van: AL op juli 26, 2019, 12:29:40
Volgens hemzelf absoluut niet!
Luckassen ex Almere is wel zo'n speler...

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2019, 13:08:35
Luckassen ex Almere is wel zo'n speler...
dat is als wisselspeler zeker een leuke om er bij te hebben