Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 4
  • Total: 4
4 gasten, 0 leden

Gerald van der Belt

Gestart door Destroyer, september 16, 2016, 21:55:02

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Er is een steigende lijn v.w.b. de toeschouwers aantallen, helaas zie je die lijn niet in de sportieve prestaties. Dit moet eigenlijk minimaal gelijk zijn, anders lopen straks de toeschouwers aantallen  terug, dit is wat je niet moet willen.

diekhuzen

Citaat van: zeewolde op oktober 11, 2024, 11:39:46
op een gegeven moment?

Bedoel je als in ieder seizoen weer een nieuwe trainer?
Of gewoon een keer niet in paniek raken na 5/6 mindere wedstrijden?

Ik ben absoluut geen voorstander om een trainers er snel uit te gooien en Henk is en blijft een goede trainer en een boegbeeld.
Het is wel zo dat we een behoorlijke periode slecht voetballen en de resultaten zijn niet best en dat is niet na 5-6 mindere wedstijden.
Ik zie weinig aanknopingspunten voor verandering en het is ook lastig, want de selectie is niet in balans en we hebben weinig doelpuntenmakers en een andere trainer gaat dit ook niet op korte termijn rechtzetten. Ik geloof wel dat op een gegevens moment het goed kan zijn om veranderingen toe te passen. Ook een trainer is vervangbaar en persoonlijk vind ik Henk meer een trainer die op korte termijn presteert, dan is Henk volledig is zijn kracht Misschien moeten we het inderdaad een kans geven en dan gun ik Henk na de winterstop ( indien er nog ruimte is voor versterking) een selectie met wat meer kwaliteit.

sunderland

Citaat van: PePe op oktober 12, 2024, 18:38:22
Er is een steigende lijn v.w.b. de toeschouwers aantallen, helaas zie je die lijn niet in de sportieve prestaties. Dit moet eigenlijk minimaal gelijk zijn, anders lopen straks de toeschouwers aantallen  terug, dit is wat je niet moet willen.
nee en dat weten ze zelf niet ? Niet om jou aan te vallen maar het zijn allemaal open deuren.

Bankzitter

Korte termijn kun je niet zeggen want hij heeft 2 1/2 jaar lang top gepresteerd, tot hij ziek werd.
Maar Henk is inderdaad meer een prestatietrainer die uit volwassen spelers wat extra haalt.
Het is geen opleidingstrainer., denk ik.  Daarvoor zul je trainers nodig hebben die zelf gevoetbalt hebben en die zitten niet bij de TS.

Beleid is deels wel om op te leiden. We schuiven splers door uit )21 en halen daarnaast nog meer jonge spelers als Jansen, Casas, R?lker en Puawels.

Ik geloof ook nog wel dat Henk het doordeweeks harstikke leuk vind om met die jonge honden te werken, maar bij wedstrijden frustreert het hem dat hij geen resultaat kan halen.

Het is niet fair om Henk af te rekenen dat hij opleiden minder beheerst als dat de koers is die de directie heeft gekozen.
En al helemaal niet als hij zonder spits moet spelen.