Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Nieuwe trainer! Wie wordt onze nieuwe TOP trainer?

Gestart door Destroyer, oktober 15, 2016, 10:58:21

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 12:03:50
Even voor de goede orde. Ik behandel niemand als LUL... Maar ben het zo langzamerhand wel zat dat iedereen alleen maar kijkt wat iemand emotioneel bijdraagt aan de club. Ja Henk was een prima uithangbord voor onze club. (had ik ook gezegd) Maar didactisch onvoldoende sterk om in het betaald voetbal als goede trainer te fungeren.

Daarnaast ben ik verbolgen over hoe we nu tegen Barto aankijken tov een half jaar geleden. Ook dat is een jonge die emotioneel gezien een mooie bijdrage levert voor de club, maar ook hier hebben we nu helemaal niks aan.

Toen Booy mogelijk de opvolger was voor HdJ. Deed hij een niet handige uitlating over de beslissing van Henk. Maar was het eigenlijk wel met hem eens. Maar omdat iedereen begaan was met good old Henkie, had Booy zijn ruiten snoeihard ingegooid.

Maar ik kan je wel een ding vertellen, als we Booy hadden gehaald dan hadden we Booy nu nog steeds voor de groep gehad en had ik ook nog wel willen zien of we waren gedegradeerd. Maar we hadden nu niet met elkaar deze discussie gehad.

Het wordt tijd dat ratio het wint van de emotie. Al is dat er nu niet makkelijker op geworden.

Fijn weekend allen...

Booij heeft het in een vergelijkbare situatie bij GAE dramatisch slecht gedaan. Hoezo zou hij ons dan in de eredivisie hebben gehouden?

Favoriet bij mij De Gier, daarna Grim. Zullen beiden nu wel onhaalbaar zijn. Dijkhuizen ook een goede maar zit nu nog bij NAC. Groenendijk lijkt me ook een aardige optie, heeft het goed gedaan bij Excelsior.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Groenendijk is toch net zo'n zuurtje. Straalt ook helemaal niks uit.

Bankzitter

Een trainer die in ieder geval weer plezier en lef terugbrengt en het simpel houdt, geen dooie met vellen vol taktiek en processen. Dat is niet nodig in de Juup.
We hebben een aardige selectie, als er fris wordt gespeeld dan komen de goals en punten dan ook wel weer.

koosZevenaar

Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 11:54:38
Ondanks ik Booy zijn uitlating tijdens het vertrek van Henk niet heel handig vond, zie ik van het bovengenoemde rijtje hem het liefst komen.

Anders wachten op de eerder genoemde Dijkhuizen of "El butre" Voor de jongere forumleden Jack de Gier
Lijkt me beter dat je je naam verandert in Leiperd.
Waarom Dijkhuizen, wordt die er misschien uitgeschopt omdat hij het zo goed doet.
Waarom Jack de Gier, doet hij het zo goed.
Waarom Foeke Booy, een nietszeggend ventje, alhoewel hij zelf anders denkt.
Is het allemaal omdat ze hier gevoetbald hebben, verre van een garantie van succes.
Ik ben het eens met de meeste mensen hier: Arne Slot en Sipke als hulpje
Ik moet ook nog even kwijt dat we nu wel weten dat je een bloedhekel hebt aan Barto.
Misschien had hij alle wedstrijden in de basis moeten staan en niet als een jojo gebruikt moeten worden.
Ik heb in elk geval genoeg van jouw afbrekende LUL verhalen

Collingwood

Citaat van: Bernardo op oktober 15, 2016, 12:10:06
Groenendijk is toch net zo'n zuurtje. Straalt ook helemaal niks uit.

Klopt, qua uitstraling is dat ook niet het grote boegbeeld. Heeft wel veel meer gepresteerd dan Maas. Is wat mij betreft ook bij gebrek aan betere alternatieven (De Gier (!), Grim, Dijkhuizen). Maar misschien kun je dan inderdaad even goed voorlopig doorgaan met Slot (en Hulshoff als veredelde stroman).

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 12:03:50

Daarnaast ben ik verbolgen over hoe we nu tegen Barto aankijken tov een half jaar geleden. Ook dat is een jonge die emotioneel gezien een mooie bijdrage levert voor de club, maar ook hier hebben we nu helemaal niks aan

Fijn weekend allen...

Ik heb in december 2015 het volgende getypt

Je moet wel vooruit he met je selectie, dus als je zon man die het eigenlijk voetballend net niet kan doen voor een leuk centje kan laten gaan , niet twijfelen.
Op zijn instelling is helemaal niks op aan te merken het is een goede gast, maar een topper wordt het nooit.
Zou liever wat geld investeren in een jonge jupiler spits.
Maar ben Barto wel dankbaar zoals hij is bij Cambuur.

Dus daarover zijn wij het wel helemaal eens.
En ik wens jou ook een goed weekend zoals iedereen hier.
Misschien was het verlies gisteravond - hoe is het mogelijk - dan toch nog ergens goed voor geweest.

legeips

Citaat van: Collingwood op oktober 15, 2016, 12:07:05
Booij heeft het in een vergelijkbare situatie bij GAE dramatisch slecht gedaan. Hoezo zou hij ons dan in de eredivisie hebben gehouden?

Favoriet bij mij De Gier, daarna Grim. Zullen beiden nu wel onhaalbaar zijn. Dijkhuizen ook een goede maar zit nu nog bij NAC. Groenendijk lijkt me ook een aardige optie, heeft het goed gedaan bij Excelsior.

Kan ook leven met De Gier of Grim... Maar boodschap van mijn betoog is dat we iemand nodig zijn die wil bouwen aan een club in een breed perspectief. Daar is meer voor nodig dan alleen betrokken zijn en het leuk doen op de TV.

Bankzitter

Even niets overhaast doen. Laat vd Belt eerst maar even puinruimen en Slot met Sipke het eerste doen.
Dijkhuizen zal nog steeds hoog op het lijstje staan.

jimny

Citaat van: denistel op oktober 15, 2016, 11:51:00
henk de jong komt niet dat hevve jum gister toch wel hoort.

Mispoes voor de camera is het altijd terughoudend dan in werkelijkheid en mijn lijntjes zijn korter dan je denkt

Collingwood

Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 12:15:11
Kan ook leven met De Gier of Grim... Maar boodschap van mijn betoog is dat we iemand nodig zijn die wil bouwen aan een club in een breed perspectief. Daar is meer voor nodig dan alleen betrokken zijn en het leuk doen op de TV.

Daar ben ik het uiteraard mee eens. Ik denk alleen niet dat Booij (of is het Booy?) in die profielschets past ;).

legeips

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 15, 2016, 12:15:04
Ik heb in december 2015 het volgende getypt

Je moet wel vooruit he met je selectie, dus als je zon man die het eigenlijk voetballend net niet kan doen voor een leuk centje kan laten gaan , niet twijfelen.
Op zijn instelling is helemaal niks op aan te merken het is een goede gast, maar een topper wordt het nooit.
Zou liever wat geld investeren in een jonge jupiler spits.
Maar ben Barto wel dankbaar zoals hij is bij Cambuur.

Dus daarover zijn wij het wel helemaal eens.
En ik wens jou ook een goed weekend zoals iedereen hier.
Misschien was het verlies gisteravond - hoe is het mogelijk - dan toch nog ergens goed voor geweest.

:proost

legeips

Citaat van: Collingwood op oktober 15, 2016, 12:18:09
Daar ben ik het uiteraard mee eens. Ik denk alleen niet dat Booij (of is het Booy?) in die profielschets past ;).

Booy... Tenminste dat was het 35 jaar geleden ook...

Maar hest misschien wel geliek... Overhaastige beslissingen is nu ook niet verstandig. Maar na Keizer en Maas, is het zaak dat Cambuur goed nadenkt over wie ze halen en met welke visie...

We missen Fritsje (mogge hij ruste in vrede) wel... Die had zeker tot de Kerst het spul weer aan de gang gekregen..

Ik ga weekend vieren, want was die weer es verkeerd gestart gisteravond...

denistel

Citaat van: jimny op oktober 15, 2016, 12:16:42
Mispoes voor de camera is het altijd terughoudend dan in werkelijkheid en mijn lijntjes zijn korter dan je denkt

ok dan dat is jou mening,hij heeft groningen zijn woord gegeven en blijft daar gewoon is mijn mening.

sk13

Een trainer die en de club kent en weet wat erbij de achterban leeft en die niet al te duur is. En haalbaar dan zou het mij niet verbazen als ze bij konterman uitkomen. Met slot als assistent.

Collingwood

Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 12:22:47
Booy... Tenminste dat was het 35 jaar geleden ook...

Maar hest misschien wel geliek... Overhaastige beslissingen is nu ook niet verstandig. Maar na Keizer en Maas, is het zaak dat Cambuur goed nadenkt over wie ze halen en met welke visie...

We missen Fritsje (mogge hij ruste in vrede) wel... Die had zeker tot de Kerst het spul weer aan de gang gekregen..

Ik ga weekend vieren, want was die weer es verkeerd gestart gisteravond...

Eens, eerst maar eens bepalen wie er in het bestuur nu de technisch verantwoordelijke wordt. Hopelijk Van de Belt. Dan mag die een visie gaan uitstippelen en bijbehorende trainer gaan aanstellen.