Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

cambuur - jong ajax

Gestart door speculeter, november 28, 2016, 22:17:37

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

D.H.Skolten

Citaat van: Bolle op december 03, 2016, 00:35:39
Dit is wel zo'n beetje de beste samenvatting van hoe ik me ook voel... Jong U kun je echter alleen maar verliezen. Winnen 'hoort zo'...
Jong utrecht gaan we niet winnen, hooguit gelijkspel omdat Cambuur nu al denkt dat ze die wedstrijd gaan winnen, je weet toch hoe dat gaat met Cambuur.

D.H.Skolten

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 02, 2016, 23:30:52
Waarvan akte.
Ze komen akelig dicht in de buurt...
Geen club komt ook maar een beetje in de buurt van die kut boeren, denk even na voordat je iets zegt!!

D.H.Skolten

Citaat van: Bankzitter op december 03, 2016, 08:37:24
Zo slecht was het allemaal niet hoor... gewoon een hele vervelende tegenstander. Eerste helft was het in evenwicht, alleen speelden we zo compact dat Streek/Hoefdraad niets konden creeren. Na de omzettingen aan de start van de tweede helft was het overwicht voor Cambuur, dat was goed gedaan door de TS.
Als dan de 1-1 ongelukkig valt, moet je gewoon voor dat punt gaan. Ze hielden J. Ajax wel onder controle maar je kan geen moment verslappen. Na de 1-1 verliezen we de controle en geven we het zelf weg.

Bosz eruit was logisch,neemt te veel risico maar Barto vond ik nou niet de beste keus (al deed hij het leuk als pinchhitter de afgelopen tijd).
El Baad had wel al veel minuten gemaakt als jonge speler, misschien uit voorzorg. Peersman lag meer voor de hand, die rode kaart zat er gewoon aan te komen.

Deze wedstrijd geeft goed aan waar we staan: we komen er aan maar zijn er nog lang niet. Een aantal positieve dingen zoals de aannames en balvastheid van Hoefddraad. Streek is weer vriendjes met de bal. Houtkoop speelde erg nuttig in zijn rol, veel meters,fel en weinig balverlies. Schilder een leider. El Baad is en revelatie. Alleen is het nog broos, Bakker, Bosz, Anderson hadden een aantal keer heel dom balverlies en over Peersman hoeven we het niet meer te hebben.

Ik begrijp de frustratie en de teleurstelling wel . Tegen dit soort snotapen wil je gewoon niet punten laten liggen in een competititie.
Schilder een leider, daar heb je gelijk aan, maar het is toch te triest voor woorden dat een speler als hij hier een belangrijke speler is terwijl hij bij elke andere club een gemiddelde speler zou zijn! Dat zegt toch genoeg over het Cambuur van tegenwoordig, dat is toch triest! Ik kan hier echt niet tegen he, Cambuur heeft zoveel potentie maar professionaliteit is hier zo ver te zoeken! Er is geen visie, er wordt maar wat aan gekloot. Net zoals het zogenaamde nieuwe stadion, hoelang zijn we daar nou al niet mee bezig! Het is gewoon een sprookje en iedere echte Cambuur supporter weet het, het is gewoon lachwekkend! Ik zou er om kunnen lachen (helemaal die DKV'ers) waar het niet dat het zo pijnlijk is voor ons!

nikjeuh

Citaat van: Gasgeve op december 02, 2016, 22:53:06
Steenvoorder erin voor El Baad. Dramatische beslissing!
El Baad geblesseerd, gaf zelf aan dat-ie gewisseld wilde/moest worden...

CamLeeuw

Deze wedstrijd gaf al aan dat we ook geen enkele aspiratie hadden en hebben op een eventueel kampioenschap. Wordt gewoon een seizoen tussen wal en schip in de middenmoot van deze ellendige Biercompetitie.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

AliBombali

Het kan verkeren; een leuke reeks neergezet en iedereen denkt meteen dat we doorstoten richting de eerste plek. Nu, na een verlies, denkt iedereen weer een seizoen tussen wal en schip. Misschien maar goed dat we verloren hebben, weer even terug op aarde! Nu de laatste twee voor de winterstop nog 6 of 4 punten pakken en dan sta je er alsnog goed bij denk ik. In de winterstop de selectie doorlichten en na de winterstop vol gas naar boven! Beetje jammer gister; een aantal eencelligen die trots lopen zingen dat hun moeder bij de SS en vader bij de commando's zit; vocale ondersteuning bieden is altijd goed, maar dit nummer blijft met 'Abe is dood' toch wel dieptriest...

Dokkumer

Citaat van: D.H.Skolten op december 03, 2016, 09:32:16
Schilder een leider, daar heb je gelijk aan, maar het is toch te triest voor woorden dat een speler als hij hier een belangrijke speler is terwijl hij bij elke andere club een gemiddelde speler zou zijn! Dat zegt toch genoeg over het Cambuur van tegenwoordig, dat is toch triest! Ik kan hier echt niet tegen he, Cambuur heeft zoveel potentie maar professionaliteit is hier zo ver te zoeken! Er is geen visie, er wordt maar wat aan gekloot. Net zoals het zogenaamde nieuwe stadion, hoelang zijn we daar nou al niet mee bezig! Het is gewoon een sprookje en iedere echte Cambuur supporter weet het, het is gewoon lachwekkend! Ik zou er om kunnen lachen (helemaal die DKV'ers) waar het niet dat het zo pijnlijk is voor ons!
Bij elke andere club? Laat me niet lachen! Een speler als Schilder is bij elke JL club en ook aardig wat clubs onderin de Eredivisie zeker een meerwaarde.
Veel potentie? Potentie heeft bijna altijd met geld te maken, geld wat hier niet of nauwelijks gegenereerd kan worden om hogerop te komen. Dat heeft ook deels invloed op de visie, waar ik het deels wel weer met je eens ben. Er zit/zat te weinig voetbalkennis in de top, dat is met vd Belt een stukje beter geworden gelukkig.

Dat nieuwe stadion ligt momenteel echt niet aan ons, daar is de gemeente de grootste dwarsligger in. Dat had je in het juiste topic en elders ook wel kunnen volgen.

gewoon een fan

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 02, 2016, 23:30:52
Waarvan akte.
Ze komen akelig dicht in de buurt...

Echt heel akelig dicht in de buurt, ik word altijd een beetje misselijk als ik die lui hoor praten   ;(

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: D.H.Skolten op december 03, 2016, 09:10:04
Geen club komt ook maar een beetje in de buurt van die kut boeren, denk even na voordat je iets zegt!!

:O
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

ChantiSCC

Peersman en Bakker eruit, Boere er bij. Alleen zo zie ik ons bij de top 5 eindigen.

nikjeuh

Citaat van: ChantiSCC op december 03, 2016, 12:55:12
Peersman en Bakker eruit, Boere er bij. Alleen zo zie ik ons bij de top 5 eindigen.
Ben bang dat Boere naar een iets grotere club zal gaan, winterstop of anders eind vh seizoen...

Noordcambuur

Deze scheidsrechter moeten we niet weer hebben wat een triest figuur niet normaal.

Maar na de wedstrijd cambuurspelers bedanken de scheidsrechter voor de leiding ook Sipke niet doen :_schater

piene hassus

Disse skeids het fast Nijhuis of Wiedemeier as koots had

V-man

>Beetje jammer gister; een aantal eencelligen die trots lopen zingen dat hun moeder bij de SS en vader bij de commando's >zit; vocale ondersteuning bieden is altijd goed, maar dit nummer blijft met 'Abe is dood' toch wel dieptriest...

Hoorde dit gisteren op Zuid. Waren een stel "brugpiepers". Der was er zelfs 1 die een psv vlag toonde bij de opkomst van de spelers. Vervelend zo'n actie dat er, pak hem beet 50 koters, tussen echt wel die hard supporters geplempt werden. Kreeg heel vervelende neigingen richting het ventje met zijn psv vlag.