Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
28 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

cambuur - jong ajax

Gestart door speculeter, november 28, 2016, 22:17:37

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: justremco op november 29, 2016, 13:28:12
Verwacht weinig spelers van "Ajax 1", want als ze vrijdag spelen mogen ze aankomend weekend niet meedoen met Ajax 1 tegen Groningen. Dat is het voordeel van een wedstrijd op vrijdag tegen ze ipv op maandag. Zie Nouri wel weer bij de selectie zitten zondag want Klaasen is geschorst...

Het is toch bespottelijk dat je als tegenstander van Ajax met dit soort zaken bezig moet zijn :_spank :_spank
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: justremco op november 29, 2016, 13:28:12
Verwacht weinig spelers van "Ajax 1", want als ze vrijdag spelen mogen ze aankomend weekend niet meedoen met Ajax 1 tegen Groningen. Dat is het voordeel van een wedstrijd op vrijdag tegen ze ipv op maandag. Zie Nouri wel weer bij de selectie zitten zondag want Klaasen is geschorst...

vd beek houden ze vopor die positie en ze mogen toch in beide teams spelen als het maar niet
meer dan 45 min is toch?
paar hebben el gespeeld en gister weer een volle pot dus daar komt ook wel eens wat
sleet op hoor. gewoon er boven op knallen dan moet je gewoon 3 pt pakken.

speculeter

Is het Keizer die bepaalt wie er bij de selectie zit?
Of Bosz?

Hendrikscc

Ik verwacht dat Bosz alles bepaalt en dat Keizer weinig in de melk heeft te brokkelen.
Het is toch competitievervalsing als de ene club Krul, Pasveer, Jurjus, Siem de Jong, vd Beek, Riedewald, Gudelj, El Ghazi, Nouri, Cerny, Cassiera etc. tegenover zich krijgt en de andere club een elftal van jochies van 18/19/20 jaar zonder al deze toppers. Hoop echt dat dit het laatste seizoen is dat clubs hun 2e elftal in het betaald voetbal mee spelen. Het idee was leuk, maar de uitvoering kan nooit eerlijk verlopen tegenover alle jupiler league clubs is mijn mening.

justremco

Volgend jaar mogelijk jong AZ erbij want die staan bovenaan in 2e divisie. KNVB vind t allemaal wel prima

speculeter

Reden te meer om snel te promoveren.
Aan de andere kant vermaak ik me op het ogenblik wel met de wedstrijden.

Collingwood

Citaat van: Hendrikscc op november 29, 2016, 13:14:00
Riedewald speelde gisteren 90 minuten  ;(

Ah, dat was nog niet verwerkt op de site waar ik de info vandaan haalde (transfermarkt.nl). Hopen dat hij vrijdag niet meedoet dan.
Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

Voor Oost nog een 60 kaarten in totaal te koop.
Dat wordt 8000 + hopelijk

058-4life

Citaat van: Hendrikscc op november 29, 2016, 15:06:45
Ik verwacht dat Bosz alles bepaalt en dat Keizer weinig in de melk heeft te brokkelen.
Het is toch competitievervalsing als de ene club Krul, Pasveer, Jurjus, Luuk de Jong, vd Beek, Riedewald, Gudelj, El Ghazi, Nouri, Cerny, Cassiera etc. tegenover zich krijgt en de andere club een elftal van jochies van 18/19/20 jaar zonder al deze toppers. Hoop echt dat dit het laatste seizoen is dat clubs hun 2e elftal in het betaald voetbal mee spelen. Het idee was leuk, maar de uitvoering kan nooit eerlijk verlopen tegenover alle jupiler league clubs is mijn mening.
Deze hele competitie en opzet is een aanfluiting. Dat die clubs überhaupt aanwezig zijn in de juup is om je voor dood te schamen. Wat mij betreft is het 'traditiegetrouw' toch het mooist om twee x 18 profclubs te hebben. Over promotie/degradatie moet je ook gaan nadenken want dit hele systeem is ook niks met een nr. 5 van vorig jaar nu in de eredivisie en een VVV met een behoorlijk aantal punten meer niet.

Twee ploegen direct degraderen/promoveren en een derde het onderling laten uitvechten.

denistel

de KNVB vind het toch een groot suc 6 dus waarom zouden zei het gaan veranderen

justremco

FOX Sports zendt vrijdag 20.00 uur live SC Cambuur - Jong Ajax uit op kanaal 5. #FoxSportsp

DayDreamer

Tuurlijk, een thuiswedstrijd wel live uitzenden :zucht

Gaat natuurlijk weer om dat klote Ajax wat weer uitgezonden moet worden  :R

denistel

thuis maakt het mij niks uit dan zit ik er toch bij, gister via een prima stream gezien.

Voorstopper

Citaat van: Hendrikscc op november 29, 2016, 15:06:45
Het is toch competitievervalsing als de ene club Krul, Pasveer, Jurjus, Siem de Jong, vd Beek, Riedewald, Gudelj, El Ghazi, Nouri, Cerny, Cassiera etc. tegenover zich krijgt en de andere club een elftal van jochies van 18/19/20 jaar zonder al deze toppers. Hoop echt dat dit het laatste seizoen is dat clubs hun 2e elftal in het betaald voetbal mee spelen. Het idee was leuk, maar de uitvoering kan nooit eerlijk verlopen tegenover alle jupiler league clubs is mijn mening.

Op zich kan het wel maar dan moet er een regel komen dat je vooraf aan de competitie de namen van de selectie van Jong Ajax of welke ploeg dan ook moet doorgeven en met die spelers zul je het dan moeten doen. Dan kun je ook niet een eerste elftal speler met straf fit laten blijven in Jong Ajax zoals ze met El Ghazi gedaan hebben. Van El Ghazi hebben we vrijdag in ieder geval geen last die zijn straf zit erop en mag weer met het eerste meedoen.

koosZevenaar

Citaat van: DayDreamer op november 29, 2016, 18:14:02
Tuurlijk, een thuiswedstrijd wel live uitzenden :zucht

Gaat natuurlijk weer om dat klote Ajax wat weer uitgezonden moet worden  :R
Misschien zijn er nog wel een heleboel mensen die Cambuur graag willen zien spelen, maar niet in de gelegenheid zijn om naar Leeuwarden te komen.
Als ik jou mag geloven dan moeten ze alleen uitwedstrijden uitzenden voor de 8000 mensen die normaal in het stadion zitten.
Laat ik dit er nog even bij zetten, ze zenden uit om Ajax en zeker niet om Cambuur.
Het is een genot om naar het beste elftal van de juup league te kijken.