Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Tarik Tissoudali

Gestart door sunderland, januari 04, 2017, 20:07:23

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

speculeter

Deze jongen voetbalt op het ogenblik op 70% van zijn kunnen.
Is er conditioneel nog niet.
Als hij er helemaal is....nog meer een sensatie.

carlo de leeuw

Viel mij vandaag op dat hij zo' n beetje niks goed heeft gedaan

DayDreamer

Citaat van: carlo de leeuw op februari 06, 2017, 22:09:05
Viel mij vandaag op dat hij zo' n beetje niks goed heeft gedaan

Komt dat ook niet omdat de hele opstelling op de kop is gehaald. Waren meerdere spelers die finaal door mand vielen.

Noordcambuur

Citaat van: DayDreamer op februari 06, 2017, 22:11:25
Komt dat ook niet omdat de hele opstelling op de kop is gehaald. Waren meerdere spelers die finaal door mand vielen.
klopt helemaal onze trainer heeft er een wanvertoning van gemaakt :_schater

carlo de leeuw

Citaat van: DayDreamer op februari 06, 2017, 22:11:25
maar dan hoef je nog niet constant de bal te verprutsen

Gasgeve

Eerste wedstrijd was veelbelovend, daarna alleen maar minder gaan spelen, met gister als absoluut dieptepunt. Heeft geen bal naar dezelfde kleur gespeeld en nam werkelijk elke bal verkeerd aan.

hobbes

Citaat van: Gasgeve op februari 11, 2017, 13:30:48
Eerste wedstrijd was veelbelovend, daarna alleen maar minder gaan spelen, met gister als absoluut dieptepunt. Heeft geen bal naar dezelfde kleur gespeeld en nam werkelijk elke bal verkeerd aan.

Dat viel wel wat mee. Had pech in de afronding maar had ook goede balaanname waarmee hij in 1 beweging langs zijn man was. Die heeft zelfs de samenvatting gehaald. Ben alleen bang dat het wat een mooi weer voetballer is. Ben blij dat de temperaturen weer gaan stijgen.

Bolle

DTC was z'n slechtste. Gister zeker niet niet de beste, maar ook ongelukkig/ pech.

Gasgeve

Citaat van: hobbes op februari 11, 2017, 13:53:14
Dat viel wel wat mee. Had pech in de afronding maar had ook goede balaanname waarmee hij in 1 beweging langs zijn man was. Die heeft zelfs de samenvatting gehaald. Ben alleen bang dat het wat een mooi weer voetballer is. Ben blij dat de temperaturen weer gaan stijgen.
Misschien verwacht ik meer van hem dan 1x zijn man passeren. Hij is gehaald als een speler die het niveau van het team omhoog moet brengen. Hij gaat momenteel mee in het dramatische niveau van de rest.

Vlampiep

Citaat van: hobbes op februari 11, 2017, 13:53:14
Miskien het die meer techniek dan de middelmaat, mar met mentale kracht houdt ut niet over.

hobbes

Citaat van: Vlampiep op februari 11, 2017, 15:57:38
Miskien het die meer techniek dan de middelmaat, mar met mentale kracht houdt ut niet over.

Het is denk ik wel een type mooi-weer voetballer.

Bernardo

Had gisteren 3, 100% kansen, hadden er minstens 2 van ingemoeten. Deze jongen komt er wel.

Noordcambuur

Tarik is een topper hoor ik hoop dat we hem kunnen kopen :y

okkele

cambuur onwaardig.....weg met die vent.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.