Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017

Gestart door weestwel, februari 25, 2017, 10:06:54

Vorige topic - Volgende topic

nikjeuh

Even los van de behoorlijk tegenvallende wedstrijd (van beide kanten véél meer verwacht qua voetbal) een hele mooie dag gehad. Prachtig dat het zo kan, de relaxte sfeer in het dorp, op de Dijk. Super genoten, ondanks de 1-1. Las later dat er ruim 5.200 man aanwezig waren... Waar zaten ze dan?  :_schater :_schater Dooie bende qua sfeer. Uitvakkie weer de baas!  _O_ |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: nikjeuh op maart 19, 2017, 22:06:52
Even los van de behoorlijk tegenvallende wedstrijd (van beide kanten véél meer verwacht qua voetbal) een hele mooie dag gehad. Prachtig dat het zo kan, de relaxte sfeer in het dorp, op de Dijk. Super genoten, ondanks de 1-1. Las later dat er ruim 5.200 man aanwezig waren... Waar zaten ze dan?  :_schater :_schater Dooie bende qua sfeer. Uitvakkie weer de baas!  _O_ |:)

Waar kan filmpjes of foto's hiervan vinden?
Henk, held, bedankt

Bolle

Was n fantastisch dagje VLD!

Voetbal was teleurstellend...

Casuals-lwd

Citaat van: nikjeuh op maart 19, 2017, 22:06:52
Vond het uitvak 2e helft zeer tegenvallen. Voor de rest wel prima

Bankzitter

Dit is een beetje het niveau dit jaar. Als er op 1 wedstrijd word gefocussed, dan stijgt het team boven zich zelf uit. Maar week in, week uit domineren lukt niet met deze selectie.

De invalbeurt van Tissoudali was weer aardig,Kip ook bijna terug bij de selectie. Dus dan weer genoeg concurrentie voor Barto en Hoefddraad.

Yellow Army

Heerlijke awayday beleefd met een uiterst gemoedelijke sfeer. Hopen dat dit de opmaat is naar normalisatie. Voetbal zoals voetbal beleefd hoort te worden  :thumbsup
Area 58

Zuid1991

Inderdaad, prima sfeertje! Dik compliment aan de organisatie en de supporters! |:)

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op maart 20, 2017, 06:57:43
Heerlijke awayday beleefd met een uiterst gemoedelijke sfeer. Hopen dat dit de opmaat is naar normalisatie. Voetbal zoals voetbal beleefd hoort te worden  :thumbsup
Helemaal mee eens. :thumbsup

Vlampiep

Citaat van: denistel op maart 19, 2017, 22:06:05
nou ja su bekijk ik het oek maar ja dat harde zit er denk ik niet in. de trainer zegt
het 1e half uur was grandioos? overdreven vind ik toen want we waren toen wel
de betere maar ging ook nog veel mis hoor, daarna geef je weer een domme goal
weg en ben je er even goed af en dat gebeurd te vaak. dat zal er uit moeten voor
de play offs anders redt je het niet.
2e helft op het einde nog wat kansen gehad maar toen was het voetbal toch een
stuk minder.
Cambuur heeft direct na de aftrap geprobeerd Volendam op alle fronten af te troeven door zeer aanvallend en in hoog tempo te spelen.
Dit resulteerde in een snel doelpunt, maar de tweede bleef uit.
Je kunt niet een hele wedstrijd druk blijven uitoefenen en daardoor kwam Volendam weer in de wedstrijd en scoorde de gelijkmaker.
Daarna hadden Vd Streek, Lilipaly en Monteiro nog een prima kans om te kunnen scoren.
Maar als er niet meer in zit kun je wel gaan forceren, maar heb je grote kans het deksel op de neus te krijgen.
Soms moet je even relativeren en constateren dat het geluk wat achterwege is gebleven om de 3 punten mee naar huis te nemen.
Tactisch lijkt mij de TS niets te kunnen verwijten en inzet van de spelers idem.

hobbes

Citaat van: Vlampiep op maart 20, 2017, 11:27:53
Maar als er niet meer in zit kun je wel gaan forceren, maar heb je grote kans het deksel op de neus te krijgen.

Daardoor zijn in het begin van het seizoen de meeste uit punten verspeeld.

thankyou

''Prima matchday met #cambuur supporters. Paar 'supporters' die buiten de regeling gekomen waren het dorp uitgezet. Verder gezellig. #volcam''

Niets van meegekregen,lijkt mij een onnodig politie optreden?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Agy

Citaat van: Vlampiep op maart 20, 2017, 11:27:53
Cambuur heeft direct na de aftrap geprobeerd Volendam op alle fronten af te troeven door zeer aanvallend en in hoog tempo te spelen.
Dit resulteerde in een snel doelpunt, maar de tweede bleef uit.
Je kunt niet een hele wedstrijd druk blijven uitoefenen en daardoor kwam Volendam weer in de wedstrijd en scoorde de gelijkmaker.
Daarna hadden Vd Streek, Lilipaly en Monteiro nog een prima kans om te kunnen scoren.
Soms moet je even relativeren en constateren dat het geluk wat achterwege is gebleven om de 3 punten mee naar huis te nemen.
Tactisch lijkt mij de TS niets te kunnen verwijten en inzet van de spelers idem.

Wij zijn het volgens mij niet zo vaak eens maar hier kan ik me wel in vinden. Door de harde wind die over het veld joeg was het voor beide partijen ook lastig voetballen.

LWD vak 7

Citaat van: thankyou op maart 20, 2017, 12:08:52
''Prima matchday met #cambuur supporters. Paar 'supporters' die buiten de regeling gekomen waren het dorp uitgezet. Verder gezellig. #volcam''

was ook aardig misplaatst inderdaad zeker als je bedenkt dat er mensen bij waren die wel een geldig toegangsbewijs hadden. Was selectief controle op id kaart bij de ingang

Vlampiep

Citaat van: Agy op maart 20, 2017, 12:15:10
Wij zijn het volgens mij niet zo vaak eens maar hier kan ik me wel in vinden. Door de harde wind die over het veld joeg was het voor beide partijen ook lastig voetballen.
Ja de harde wind was voor beide ploegen een extra tegenstander.
En we hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar daarom zijn we niet minder begaan en trots op ons klupke. |:)

michello

Citaat van: thankyou op maart 20, 2017, 12:08:52

Ohja? Wij zaten ook niet in het uitvak maar achter de goal naast het uitvak. Gewoon op de Dijk gezeten nog vooraf.  Alleen met kaartcontrole werd ons gevraagd waar we vandaan kwamen.