Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

NAC Breda - SC Cambuur 7 April 2017

Gestart door TopperM, maart 21, 2017, 18:55:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: moodygrunn op april 02, 2017, 18:20:10
Voor de helderheid, dit is ons programma tot aan de play-offs:
NAC UIT                       
Telstar THUIS
Jong Utrecht UIT
RKC THUIS
FC Eindhoven THUIS
Jong Ajax UIT

Van deze ploegen spelen er 3 om de knikkers, namelijk NAC, RKC en Eindhoven. De rest is kansloos in de periode of is al uitgespeeld in de competitie. Op basis van het thuisvoordeel en/of meer kwaliteit vind ik dat we uit de komende serie ten minste 12 punten kunnen en misschien wel moeten pakken.

NAC heeft een in verhouding eenvoudig programma de  komende weken waarbij Cambuur de lastigste tegenstander is op papier. Volendam heeft een vergelijkbaar programma met een aantal "must-wins". MVV heeft een redelijk zwaar programma voor de boeg, met 4 tegenstanders die nog ergens voor spelen. MVV gaat daarom denk ik nog uit de top 5 vallen. Hetzelfde geldt voor Almere, dat nog tegen VVV, De Graafschap en NAC moet.

Kortom, het is zaak niet te verliezen tegen NAC. Dan heb je een top-3 notering in eigen hand.

elke ronde zijn er dikke verassingen dus per wedstrijd kijken zou ik zo zeggen.must wins
zeggen allemaal niks

Vlampiep

Citaat van: denistel op april 04, 2017, 17:22:45
elke ronde zijn er dikke verassingen dus per wedstrijd kijken zou ik zo zeggen.must wins
zeggen allemaal niks
Su ist mar krekt Denistel, nou is elke wedstrijd un finale.
Fedder kent mij in dizze faaze niet su veel skele met wat foor sisteem dur speult wud, as dur mar wonnen wud oek al ist miskien niet om an te gluren.

Lore

Citaat van: Bolle op april 04, 2017, 16:03:28
Ben helaas niet vd partij in Breda, maar wordt een hele lastige opgave... Zeker wanneer we zo spelen als afgelopen vrijdag.

Vanwaar die angst voor NAC? Die ploeg heeft net een goede wedstrijd gespeeld, maar zij zullen zeker niet tevreden zijn over de rest van de competitie. Daarnaast verwacht ik dat zij thuis wel op de aanval zullen proberen te spelen en dat ligt ons vaak wel goed.

Kom maar op!

nannenijpscc

Citaat van: Lore op april 05, 2017, 08:57:25
Vanwaar die angst voor NAC? Die ploeg heeft net een goede wedstrijd gespeeld, maar zij zullen zeker niet tevreden zijn over de rest van de competitie. Daarnaast verwacht ik dat zij thuis wel op de aanval zullen proberen te spelen en dat ligt ons vaak wel goed.

Kom maar op!
Inderdaad! van je eigen kracht uit gaan en vol gas in Breda!
Deze wedstrijd winnen en je gaat al bijna de tweede ronde van de PO in.

piene hassus

Dat met fol gas beginne hewwe nog niet faak sien!!

Lore

Citaat van: nannenijpscc op april 05, 2017, 16:26:39
Inderdaad! van je eigen kracht uit gaan en vol gas in Breda!
Deze wedstrijd winnen en je gaat al bijna de tweede ronde van de PO in.

Precies, zij moeten eigenlijk winnen.

Bolle

Citaat van: Lore op april 05, 2017, 08:57:25

Kom maar op!

Heb ik het over angst? Never!  :_schater

Ik geef alleen aan dat het heel lastig wordt daarzo en impliceer daarmee dat ik -in Breda- een punt ook heel behoorlijk zou vinden.

Bolle

Citaat van: piene hassus op april 05, 2017, 19:37:09

En juist dat baart me zorgen. Zeker nu zelfs onze beste speler geen basisplaats heeft...

sunderland

Wij kunnen er juist niet mee omgaan als een ploeg volgas geeft . Ik zou ook tevreden zijn met een pnt . Tis wel zo dat de eerste div sowieso altijd verassingen heeft ...dus

Daddy T.

Citaat van: Bolle op april 05, 2017, 21:46:03
Zeker nu zelfs onze beste speler geen basisplaats heeft...

Terecht dat Nienhuis geen basisplaats heeft, gaat toch weg :)
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

justremco

Citaat van: Bolle op april 05, 2017, 21:46:03
En juist dat baart me zorgen. Zeker nu zelfs onze beste speler geen basisplaats heeft...

Onze beste speler is toch Schilder? Die speelt gewoon

denistel

Citaat van: piene hassus op april 05, 2017, 19:37:09

zal wel afwachten worden met 5 man achter op en dan counteren het kan
goed en verkeerd uitpakken ast de druk niet aan kest van die lui.

Collingwood

Vermoedelijke opstelling volgens de Huis aan Huis:

Zeinstra, Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman, Mannes, Monteiro, Bakker, Hoefdraad, Van de Streek, Tissoudali/Lilipaly

Als Lilipaly daar speelt, is dit precies mijn favoriete opstelling op dit moment. Op termijn liever Lilipaly erbij op het middenveld voor Mannes, en Tissoudali voorin. Maar die is nu totaal niet in vorm. Ook Noor zou er trouwens bij kunnen op het middenveld.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

at Lilipaly weer niet speelt dan ist echt schandalig die gast was tot vorige week
immer heerlijk op dreef en nou maken ze em bankzitter snap er werkelijk niets van

Collingwood

Citaat van: denistel op april 06, 2017, 13:00:10
at Lilipaly weer niet speelt dan ist echt schandalig die gast was tot vorige week
immer heerlijk op dreef en nou maken ze em bankzitter snap er werkelijk niets van

Eens.
Kalmte alleen kan u redden.