Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 82
  • Total: 83
  • fred
82 gasten, 1 lid
fred

nacompetitie 2017

Gestart door speculeter, april 08, 2017, 07:44:48

Vorige topic - Volgende topic

denistel

die snor kon er zelf imnmers niks van ouwe schopper was het

Dokkumer

Citaat van: denistel op mei 16, 2017, 11:40:48
die snor kon er zelf imnmers niks van ouwe schopper was het

Hij het hier wel ut suupen en neuken leerd. Wat idder dèr trots op :_schater

hobbes

Citaat van: Dokkumer op mei 16, 2017, 11:36:03
Die snor is alleen maar leuk als hij positief over ons spreekt.

Selectieve verontwaardiging.

Je kan toch moeilijk zeggen dat Cambuur geen leuk elftal heeft op het moment. Ik vraag me af hoeveel hij van Cambuur gezien heeft om zijn mening op te bazeren.

Dokkumer

Baseren of Bazelen? :devil

Grootste deel van de tafeldwazen kijkt alleen maar naar de top 3 en af en toe eens een samenvatting van een samenvatting van de JL.
Genee is natuurlijk ook niet objectief, die ziet ook bijna alleen maar het positieve van ons clubke. Dus wat betreft de JL neem ik de heren daar absoluut niet serieus, of ze nu positief of negatief zijn.

sunderland

Dikke prima allemaal .

sunderland

Hier is het juist het tegenovergestelde. Merk dat bijna iedereen denk dat we we even promoveren

Dokkumer

Citaat van: sunderland op mei 16, 2017, 12:08:29
Hier is het juist het tegenovergestelde. Merk dat bijna iedereen denk dat we we even promoveren
Op basis waarvan? Een aantal goede wedstrijden tegen laagvliegers die open huis hielden? Ik snap dat de uitslagen mooi staan en tegenstanders daarvan schrikken.. Maar ik ben zelf voorzichtig genoeg om aan die wedstrijden geen enkele conclusie te verbinden behalve dat de uitslagen lekker zijn voor het vertrouwen.

Collingwood

Van MVV moet je over twee wedstrijden gewoon winnen, anders heb je niks in de eredivisie te zoeken. Wil niet zeggen dat dat ook (makkelijk) gebeurt. Genoeg voorbeelden van het tegendeel te vinden de afgelopen jaren, en dit seizoen ook al met Helmond tegen Almere.

Tegen (eventueel) Roda zal het lastig worden, dat kan alle kanten op.
Kalmte alleen kan u redden.

Scc4-ever

Citaat van: Collingwood op mei 16, 2017, 13:38:25
Van MVV moet je over twee wedstrijden gewoon winnen, anders heb je niks in de eredivisie te zoeken. Wil niet zeggen dat dat ook (makkelijk) gebeurt. Genoeg voorbeelden van het tegendeel te vinden de afgelopen jaren, en dit seizoen ook al met Helmond tegen Almere.

tegen dit Roda hoef je niet heel bang voor te zijn. Ik denk juist dat ze bang voor cambuur moeten zijn.  Maar eerst MVV maar. First things first.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op mei 16, 2017, 13:38:25

Natuurlijk moet je van MVV winnen en ook van Roda of Helmond. Het is alleen dat we moeten waken voor zelfoverschatting dat we wel even over die ploegen heenwalsen. Op dit moment vind ik onszelf de grootste tegenstander van onszelf ;)

Bankzitter

Ik ben meer optimistisch omdat we ook een systeem beheersen met versterkte defensie en vechtlust. Daarmee zijn we tegen de subtop eredivisie uit prima overeind gebleven.

Dat we meerdere taktische varianten beheersen maakt ons op voorhand onvoorspelbaar en dat is tegen onzekere tegenstanders wel een wapen.

Lore

Citaat van: Bankzitter op mei 16, 2017, 14:44:54
Ik ben meer optimistisch omdat we ook een systeem beheersen met versterkte defensie en vechtlust. Daarmee zijn we tegen de subtop eredivisie uit prima overeind gebleven.

Dat we meerdere taktische varianten beheersen maakt ons op voorhand onvoorspelbaar en dat is tegen onzekere tegenstanders wel een wapen.

We staan er niet slecht op, maar mbt de play-offs is er gewoon geen peil op te trekken. Een erg slechte dag, de dwaze beslissing, een rode kaart en het kan over zijn.

Bernardo

Citaat van: Lore op mei 16, 2017, 18:50:26
We staan er niet slecht op, maar mbt de play-offs is er gewoon geen peil op te trekken. Een erg slechte dag, de dwaze beslissing, een rode kaart en het kan over zijn.

Gelukkig hebben we daar in een eventuele finale minder kans op, met de videoscheidsrechter.

Lore

Citaat van: Bernardo op mei 16, 2017, 19:27:21
Gelukkig hebben we daar in een eventuele finale minder kans op, met de videoscheidsrechter.

Ja, maar in mijn cynische gedachten keurt de scheidsrechter regen Roda nu een doelpunt van ons goed, die dan door tv beelden wordt afgekeurd.  :_schater

Tanjajeah

Dijkhuizen zit bij Helmond Sport- Roda JC op de tribune vanavond. Lijkt dus al aan t werk te zijn voor Cambuur.