Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

[Vr. 29-03-2013] Almere City FC - SC Cambuur

Gestart door TM, maart 01, 2013, 15:51:05

Vorige topic - Volgende topic

brambo3004

Citaat van: denistel op maart 27, 2013, 15:14:00
denk 100 int uitvak en 100 op de hoofdtribune

hoofdtribune is die lange zijde met 5 rijen stoeltjes? :_schater

TM

Snap trouwens niet waarom niet t/m donderdag 12uur kunt halen? Tot 5 uur lijkt mij ook geen probleem toch? Maar goed. Ben benieuwd wat er in het uitvak staat vrijdag.

Bas058

Net 3 kaarten gehaald. Teller stond nu op 66. Daar zat dat busje van 9 nog niet bij volgens mij  w:)
Het geel en blauw zit in mien bloed!

Bas058

Citaat van: TM op maart 27, 2013, 15:29:42
Snap trouwens niet waarom niet t/m donderdag 12uur kunt halen? Tot 5 uur lijkt mij ook geen probleem toch? Maar goed. Ben benieuwd wat er in het uitvak staat vrijdag.

Heb ik net ook gevraagd maar ze keken elkaar daar aan van: "huh is het morgen tot 12? Uhm, geen idee. Als dat op de site staat zal dat wel"  :wall

Don

Citaat van: Bas058 op maart 27, 2013, 15:32:36
Citaat van: TM op maart 27, 2013, 15:29:42

Heb ik net ook gevraagd maar ze keken elkaar daar aan van: "huh is het morgen tot 12? Uhm, geen idee. Als dat op de site staat zal dat wel"  :wall
Ze moeten eens kappen met dit soort onzin. Nog niet zo lang geleden kon je tot 1 uur voor het omwisselen bij het stadion nog kaarten kopen. Waarom kon en het toen wel en nu niet meer?
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

dit is mien club

Idd beetje raar...

hopen op een kleine 100 man maar dan moet je wel tot vrijdag 17 uur door verkopen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

marrumer

hoeveel passen er in dat uitvak? want normaal is het vol bij almere-cambuur

brambo3004

ze zullen wel tijdig moeten doorseinen hoeveel cambuur-supporters naar almere komen...maar donderdag 12 uur is wel heel vroeg
in al die uitwedstrijden is het zo tegenwoordig dat de ontvangende club (+burgemeester&politie) alles bepaalt en daarbij het liefst alle risico's uit wil sluiten....nog even en we moeten een week van tevoren aangeven of we naar een uitwedstrijd gaan
de komende partij (ik denk met als woordvoerder op dit moment Keimpe nog?) hoort alleen maar aan, maar kan niet met de vuist op tafel slaan met een uitspraak als "nee, we verkopen tot vrijdag 3 uur en geven dan wel door hoeveel supporters komen" of iets dergelijks
bv. toen ik de vrijdag voor de maandag-wedstrijd tegen fortuna besloot om daarheen te gaan, kon ik al niet meer een kaart krijgen

TM

Bas058

Citaat van: TM op maart 27, 2013, 16:35:51
Staan zonet 89 man op papier |:)

De 100 moet te halen zijn dus! :y
Blijft idd vreemd dat je je maar tot 12 uur morgenmiddag kan inschrijven.. Zullen wel een aantal mensen zijn die dat niet weten en die morgenmiddag of vrijdag nog een kaartje willen halen en dan niet meer mee kunnen...  :zucht

Bernardo

Waarom maar tot 12 uur op donderdag? Kan toch makkelijk tot 12 uur op vrijdag of zelfs 17 uur.

denistel

omdat ze alle gegevens op tijd door moeten geven he maar als je tot vrijdag middag 2 uur verkoopt en je faxt die lijst dan kunnen ze 1 minuut later die info hebben maar ja ze moeten de politie natuurlijk regelen van te voren wust gek van die regels.

denistel

heb een mailtje gestuurd of het tot morgen 20.00 uur kan omdat ze dan toch ook open zijn voor extra verkoop voor thuiswedstrijd tegen de eagles

SCC-J

Citaat van: denistel op maart 27, 2013, 19:05:56
omdat ze alle gegevens op tijd door moeten geven he maar als je tot vrijdag middag 2 uur verkoopt en je faxt die lijst dan kunnen ze 1 minuut later die info hebben maar ja ze moeten de politie natuurlijk regelen van te voren wust gek van die regels.
of je stuurt de lijst op donderdag om 17 uur naar almere . Zeg je erbij max 20 personen erbij. Ben je klaar toch.

brambo3004

Ik zie de paardenpolitie alweer staan daar in de Hel van Almere :_schater