Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
93 gasten, 1 lid
zeewolde

SC Cambuur - RKC Waalwijk vrijdag 21 april 2017

Gestart door Collingwood, april 17, 2017, 16:34:23

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op april 21, 2017, 23:16:42
De eerste twintig minuten waren wat nerveus, maar daarna was het tot de rust formidabel met enkele schitterende goals. Tweede helft rustig uitgespeeld, iets té rustig naar mijn smaak. Ik vatte het inbrengen van Hemmen en Barto op als oefenen voor (bepaalde situaties in) de play-offs, maar het spel (lange ballen, voorzetten) werd hier verder niet op aangepast (ik vond Hemmen trouwens verrassend scherp invallen). Slechts een kleine smet op een mooie avond, bekroond met een (geld)prijs!

Dat viel mij ook op. Volgens mij trainden ze idd op een alles of niets scenario met Hemmen erbij. Hemmen won trouwens veel (kop)duels.
Area 58

Bankzitter

Het oefenen op "pompen of verzuipen" was inderdaad geplanned volgens Sipke.

Wel een luxe situatie dat we wedstrijden zo snel beslissen dat we scenario's kunnen testen , spelers rust geven en wat kunnen rouleren.
Steeds meer spelers ook die in vorm zijn, het gaat soms haast te makkelijk.

sunderland

Hele beste weds waar we veel aan automatismen konden werken . Gelukkig begint mijn favoriet te laten zien hoe goed hij kan zijn ! En in mijn ogen het verschil kAn maken in de play-offs

sunderland

Vooral de 3 hoekjes om een tegenstander weg te spelen vooral defensief maar soms ook offensief

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Niet normaal Cambuur speelde RKC helemaal van de mat :y nu nog 2 wedstrijdjes met b team spelen en dan richting play-offs.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op april 22, 2017, 09:53:14
Niet normaal Cambuur speelde RKC helemaal van de mat :y nu nog 2 wedstrijdjes met b team spelen en dan richting play-offs.
Mooi wedstrijdritme houden. We spelen de eerste ronde al niet. Wordt een veel te lange tijd zonder wedstrijd
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Ik vond het mooi hoe lang het team nog gretig en geconcentreerd  ook nadat de wedstrijd beslist was. Het spelletje met Hemmen/Barto werd helaas niet meer vol volgens overtuiging gespeeld maar het liet wel zien dat de TS het team op alle mogelijke scenarios probeert voor te breiden.(Volgende week het laatste half uur eens met 10 man spelen? :P )

Als nieuw doel de 2e plek stellen. J Ajax staat 2 punten voor en speelt nog tegen VVV en ons. Dus nog twee keer winnen is voldoende voor 74 punten en een 2e plek.
Het is wel een uitdaging om het team nu in de huidige flow te houden, maar in ieder geval beter dan de Eredivisie ploegen die nu iedere week 100% moeten geven en nog een paar mentale tikken gaan krijgen.

denistel

begin was wat aftasten maar als je het daarna binnen 4 minuten beslist is heel
knap en met 5-0 de rust ingaan dat had ik hier nog niet eerder mee gemaakt volgens
mij. jammer dat de 2e helft richting noord niet meer werd gescoord maar het
was goed zo.

grootste winst de 50.000 euro en dat schilder blijft en ook tissoudali aan geeft
wel in leeuwarden te willen blijven,

Bankzitter

Den Haag schijnt belangstelling te hebben voor Tissoudalli maar die zaten in de winterstop nog in grote financiële (en sportieve) problemen. Maak die 50.000 maar vast over aan le Havre als aanbetaling en de rest komt wel als vd Streek en Montiero zijn verkocht.

Collingwood

Mooi dat Tissoudali nu laat zien wat hij kan, wat kan hij dan goed voetballen. En met zijn arbeidslust is nog nooit wat mis geweest. Mocht je hem langer kunnen houden dan moet je dat altijd doen.

Liefst definitief overnemen, maar dat zie ik toch somber in. Ging vorig seizoen nog voor een half miljoen richting Frankrijk, heeft nog een doorlopend contract, en Cambuur doet niet aan (hoge) transfersommen. Aan de andere kant wil Le Havre misschien graag van hem af en heb je met hem mogelijk wel goud in handen.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Area 58

Bankzitter

Huur met optie tot koop proberen bij Le Havre?

Dit seizoen zou wel eens een hele dikke plus kunnen opleveren met niet begrote meevallers (beker/periodetitel) en kleine en grote transfers (Overgoor/Masek/Gyasi/N'Toko/vd Streek/Monteiro). Daar staat wel het vertrek van Maas/vd Vegt tegenover en aankoop van Lilipally en wat huursommen.

Als de knoop over een nieuw stadion is doorgehakt kan de club wat kleine risico's gaan nemen om door te groeien. Bij Tissoudali is de kans groot dat die investering zich wel terugbetaald.

wiekie1969

wiekie1969

Bij cambuur gaan alle aanvallen door het centrum, komt  niet een bal vanaf de achterlijn voor het doel.  Lilipaly scoorde, maar werd finaal overgeslagen de gehele wedstrijd.

Tegenstanders in de playoffs gaan hier 5-4-1 spelen.

In deze vorm zijn we zeker niet kansloos tegen een nec of sparta.