Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Sc Cambuur-Eindhoven 28 april 2017

Gestart door de Kale, april 22, 2017, 10:08:46

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: speculeter op april 26, 2017, 20:56:12
Die scheidsrechter die we hebben is dat diezelfde die we een tijd terug hier ook hadden?
Dat was toch ook een vd graaf?

Zou goed kunnen. Heb je nog een appeltje met hem te schillen?
Area 58

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op april 26, 2017, 19:54:26
Hopelijk niet!

Nee, maar we moeten niet gaan zweven nu met termen als "voetbalshow". Alles zit zo mee de laatste weken dat we ook nog wel wat tegenvallers kunnen krijgen de komende weken.  De selectie is breed genoeg en we kunnen ook nog wel 's iemand rust geven als 'ie opgelapt moet worden. Maar toch benieuwd hoe het team ermee omgaat als het even niet meer allemaal vanzelf lijkt te gaan.

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op april 26, 2017, 21:43:14
Nee, maar we moeten niet gaan zweven nu met termen als "voetbalshow". Alles zit zo mee de laatste weken dat we ook nog wel wat tegenvallers kunnen krijgen de komende weken.  De selectie is breed genoeg en we kunnen ook nog wel 's iemand rust geven als 'ie opgelapt moet worden. Maar toch benieuwd hoe het team ermee omgaat als het even niet meer allemaal vanzelf lijkt te gaan.

Dat woord zie je mij niet gebruiken. Ik verwacht eerlijk gezegd een vrij saai einde van de competitie, het zal toch onbewust meespelen dat je er al bent (zie je ook vaak in tweede helften als we bij rust al dik voor staan). Ik hoop vooral dat we blessurevrij blijven en een goed gevoel houden (dus wel blijven winnen).
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Eens! de term "voetbalshow" komt ook van cambuur.nl . Hopelijk blijven we lekker in deze flow, maar moeten de scherpte niet verliezen, we hebben nog niets.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Collingwood op april 26, 2017, 21:54:33
Dat woord zie je mij niet gebruiken. Ik verwacht eerlijk gezegd een vrij saai einde van de competitie, het zal toch onbewust meespelen dat je er al bent (zie je ook vaak in tweede helften als we bij rust al dik voor staan). Ik hoop vooral dat we blessurevrij blijven en een goed gevoel houden (dus wel blijven winnen).

Ja natuurlijk.... daar komt het in de praktijk ook op neer.
Maar als cambuur zijnde wil je toch toeschouwers trekken.
En die komen niet als je roept wedstrijd gaat nergens meer om, b elftalletje maakt tijd vol, we zien wel wat t wordt niks is noodzakelijk.....

Ik hoop vooral dat we blessurevrij blijven en een goed gevoel houden ......  Volledig mee eens en niks aan toe te voegen :thumbsup

V-man

Ben benieuwd hoe die Ray Vloet Vrijdag acteert  :insane

Yellow Army

Area 58

okkele

Citaat van: V-man op april 26, 2017, 22:18:36
Ben benieuwd hoe die Ray Vloet Vrijdag acteert  :insane
rai
als ie net zo acteert als in zn cambuur-tijd word het niet flitsend.
:D
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

voor de jl gewoon een goeie speler hoor 12 x gescoord als middenvelder
in 30 duels.

Collingwood

Zuid1991

Lijkt erop dat we de laatste thuiswedstrijd wat om de eer gaat toch wederom een goed gevuld stadion krijgen.
Nog 1168 kaarten te koop |:)

weestwel

Citaat van: Zuid1991 op april 28, 2017, 13:14:16
Lijkt erop dat we de laatste thuiswedstrijd wat om de eer gaat toch wederom een goed gevuld stadion krijgen.
Nog 1168 kaarten te koop |:)

En dankzij de mooie actie van Eindhoven voor de eigen supporters (gratis kaart + € 5,- voor de bus) ook nog een kleine 80 man in het uitvak.

Collingwood

Er wordt vanavond ook afscheid genomen van de vertrekkende spelers.

speculeter

Citaat van: Collingwood op april 28, 2017, 13:29:17
Er wordt vanavond ook afscheid genomen van de vertrekkende spelers.
Gaan er veel weg bij Eindhoven?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt