Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Sc Cambuur-Eindhoven 28 april 2017

Gestart door de Kale, april 22, 2017, 10:08:46

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Ik vind het knap dat het team nog zoveel concentratie en scherpte heeft in een wedstrijd die er eigenlijk niet meer toe doet. Dat zie niet vaak, meestal laat men zo'n wedstrijd onbewust toch lopen. En dan heb ik het idee dat we nog niet de volle 90 minuten op 100% spelen en er (net als in de beker) qua agressie in de duels nog eens schepje boven op gaat straks.

Underdogpositie ligt ons meer dan een favorietenrol maar helaas kunnen we daar niet onderuit na deze reeks.

Marc S

Citaat van: Bankzitter op april 29, 2017, 12:27:35
Ik vind het knap dat het team nog zoveel concentratie en scherpte heeft in een wedstrijd die er eigenlijk niet meer toe doet. Dat zie niet vaak, meestal laat men zo'n wedstrijd onbewust toch lopen. En dan heb ik het idee dat we nog niet de volle 90 minuten op 100% spelen en er (net als in de beker) qua agressie in de duels nog eens schepje boven op gaat straks.

Underdogpositie ligt ons meer dan een favorietenrol maar helaas kunnen we daar niet onderuit na deze reeks.

Je merkt dat ze bij een 3-0 voorsprong wat gas terugnemen en de wedstrijd uitspelen. Wat betreft de favoriete rol.. het lijkt wel of iedereen (en dan vooral de niet Cambuursupporters) ons eigenlijk al als gepromoveerd beschouwen. Zou leuk zijn..maar het blijft cambuur..

666

Citaat van: Marc S op april 29, 2017, 12:54:51
Je merkt dat ze bij een 3-0 voorsprong wat gas terugnemen en de wedstrijd uitspelen. Wat betreft de favoriete rol.. het lijkt wel of iedereen (en dan vooral de niet Cambuursupporters) ons eigenlijk al als gepromoveerd beschouwen. Zou leuk zijn..maar het blijft cambuur..

Het eerste 2 luik maar ongeschonden zien door te komen, daarna zien we wel verder.

Ik vond het gisteren echt top, motm vond ik meerdere spelers. Hoefdraad speelde sterk aan de bal en is voor mij motm.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Yellow Army

Ik houd eerlijk gezegd mijn hart vast voor de PO. Het lijkt nu allemaal te mooi en te makkelijk te gaan. Wat dat betreft zou een nederlaag tegen j ajax misschien wel beter zijn. Weer even met beide beentjes op de grond.
Area 58

Galdiano

Er vielen toch gister echt weer twee door de mand.

Mannes en Barto.

Aan inzet ligt het niet bij Barto, maar dit spelletje kan hij niet spelen. Weer ouderwets struikelen over de bal.
Mannes totaal geen fan van! Komt vaak stap te kort, en vertraagd het spel met enige regelmaat.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

gewoon een fan

Het is inderdaad pijnlijk duidelijk geworden dat Barto te weinig handelingssnelheid en techniek heeft voor het spelletje wat Cambuur nu speelt.
Heel erg sneu voor hem maar het is zoals het is.

poelie-lwd

Met alle respect maar van Mannes hoeven we het niet te hebben. Mooi deze 11 laten staan en met Kip achter de hand hebben we nog mooi wat voetballend vermogen op de bank. Barto alleen brengen wanneer er iets geforceerd moet worden. Anders loopt hij de boel compleet dicht.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Citaat van: Yellow Army op april 29, 2017, 13:26:06
Ik houd eerlijk gezegd mijn hart vast voor de PO. Het lijkt nu allemaal te mooi en te makkelijk te gaan. Wat dat betreft zou een nederlaag tegen j ajax misschien wel beter zijn. Weer even met beide beentjes op de grond.
dit scenario ben ik ook zo bang voor. Liever slecht voetbal en promotie...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op april 29, 2017, 17:13:34
dit scenario ben ik ook zo bang voor. Liever slecht voetbal en promotie...
Hier ook. Ben benieuwd wat spelers als Lillypali tissoudali en monteiro doen onder grote druk en na tegenslag. Het kan ook zo maar zijn dat we over een tegenstander heenlopen. Ik ook ontwijk nac het liefst, de rest maakt me niet uit. Stadion + publiek maakt het moeilijk in Breda.
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Ben ook nog niet gerust op Zienstra onder druk. Aan de andere kant, andere spelers (oa Barto) stijgen boven hun normale niveau als het erom gaat.

ChantiSCC

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 29, 2017, 19:05:51
Hier ook. Ben benieuwd wat spelers als Lillypali tissoudali en monteiro doen onder grote druk en na tegenslag. Het kan ook zo maar zijn dat we over een tegenstander heenlopen. Ik ook ontwijk nac het liefst, de rest maakt me niet uit. Stadion + publiek maakt het moeilijk in Breda.

Dat dachten wij in Breda ook, simpele 0-2.. Als je nog steeds in vorm bent kun je daar op de 0 spelen en thuis het afmaken. Maarja, PO is altijd anders. NAC ontloop ik ook het liefst idd..

hobbes

Citaat van: Yellow Army op april 29, 2017, 13:26:06

Of een ruime overwinning op j ajax als bevestiging dat je goed bezig bent. Sowieso lekker om alle jong ploegen onder je te laten

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 29, 2017, 19:05:51

ik twijfel daar nou juist niet over mede door hun zit er nu zo veel voetbal in het het team
en ze scoren en assisteren ook goed en werken ook gewoon hard. dat barto er altijd staat
als het er op aan komt is mooi maar hij past toch helemaal niet in dit team wat de laatste
weken speelt? we hebben kip nog achter de hand die op voetbal gebied iets extra,s kan brengen.

en uiteraard zijn po,s altijd aparte wedstrijden maar gewoon je eigen spel blijven spelen
dan zie ik het zeker zitten.

Collingwood

Op basis van de afgelopen periode mag je volgens mij best wat (zelf)vertrouwen hebben. Uiteraard kan het altijd mis gaan, je kunt ook binnen een minuut een rode kaart en penalty tegen krijgen.
Kalmte alleen kan u redden.