Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

MVV – SC Cambuur (2e Ronde Jupiler Play-Offs) Donderdag 18 mei, 19.45 uur

Gestart door weestwel, mei 09, 2017, 19:19:36

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: John Hiatt op mei 19, 2017, 09:11:51
Na een leuk nachtje Maastricht vanmorgen bij het ontbijt De Limburger even gelezen. De journalist vindt dat mvv veel beter was dan Cambuur en had moeten winnen...... Ook geeft de krant mvv grote kans om door te gaan..... Weet t niet, maar die heeft echt een andere wedstrijd gezien!

Dan heeft die journalist het goed gezien, Meer dan een puntje hadden we absoluut geen recht op gehad.
Area 58

Mitar

Wat heeft die Kip nou laten zien dan? Tuurlijk was het niet best maar een punt uit bij MVV is een prima uitgangspunt. Kip lekker op de bank laten zitten en hopelijk Lilipaly voor Mannes zondag. Vol vertrouwen dat we zondag de winst pakken!

Gasgeve

Citaat van: Mitar op mei 19, 2017, 12:08:55
Wat heeft die Kip nou laten zien dan? Tuurlijk was het niet best maar een punt uit bij MVV is een prima uitgangspunt. Kip lekker op de bank laten zitten en hopelijk Lilipaly voor Mannes zondag. Vol vertrouwen dat we zondag de winst pakken!
Zo rond de 18 goals in één Jupiler League seizoen als middenvelder...

Collingwood

Citaat van: richard op mei 19, 2017, 11:27:30
dat wordt dan nog wat in kerkrade :thumbsup ;)

Dat wordt ook een hele moeilijke wedstrijd (als we MVV verslaan). We zullen dan wel meer de underdog zijn (hangt natuurlijk ook af van het resultaat in de eerste wedstrijd), dat is misschien weer een voordeel.
Kalmte alleen kan u redden.

piene hassus

Inne bus naar Kerkrade alfast ut shirt antrekke, kenne se anne kleur wenne

sunderland

Mitar

Citaat van: Gasgeve op mei 19, 2017, 12:26:41
En was dat in ons shirt? Daar koop ik niks voor. Ander team, andere druk, andere formatie. In de wedstrijden die hij voor ons heeft gespeeld heeft hij naar mijn mening geen indruk gemaakt.

Yellow Army

Citaat van: Gasgeve op mei 19, 2017, 12:26:41

Er was ook eens een ene Houtkoop die 17 keer scoorde in 1 seizoen
Area 58

denistel

Citaat van: Mitar op mei 19, 2017, 12:08:55

nee mannes das een geweldenaar altijd kiezen voor een voetballer niet voor een breker

richard

Citaat van: Mitar op mei 19, 2017, 13:29:08
En was dat in ons shirt? Daar koop ik niks voor. Ander team, andere druk, andere formatie. In de wedstrijden die hij voor ons heeft gespeeld heeft hij naar mijn mening geen indruk gemaakt.

nooit op zijn favoriete positie gespeeld, sipke zijn letterlijke woorden na top seizoen bij almere vind hem niet goed :rodekaart en dus lekker bij scc op de rechterkant zetten......
laatste thuiswedstrijd viel kip in, weet niet hoe jij kijkt naar een wedstrijd maar zijn loopacties, steekpasses, het zien van de situatie valt gelijk op maar toen speelde hij centraal.

carlo de leeuw

gewoon met goed resultaat begonnen aan de P.O. ze speelden 1e 10 minuten mvv behoorlijk van de mat en dan krijg je goal tegen met dank aan die fliere fluiter en slaat bij Cambuur de spanning weer es toe bij met name ons keepertje en worstel je de rest v/d wedstrijd naar 1-1 en  heb je met name een voorhoede die niks doet of het meeste verkeerd m.u.v. Streek.
Nu de kop er af is elke wedstrijd wat beter worden zoals het hoort in de P.O. en wie weet word het weer eredivisie.
Ik heb 1e helft van dat Roda gezien en dan lijkt het mij niet bij voorbaat een kansloze missie.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: carlo de leeuw op mei 19, 2017, 17:13:37
gewoon met goed resultaat begonnen aan de P.O. ze speelden 1e 10 minuten mvv behoorlijk van de mat en dan krijg je goal tegen met dank aan die fliere fluiter
Vond het een blunder van  van deelen. Had veel eerder moeten afgeven en het begon  met gerommel met een ingooi. Ik begrijp niet dat niet iedere voetballer 50 m kan ingooien. 3x per week op trainen en  klaar.
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 19, 2017, 17:34:21
Vond het een blunder van  van deelen. Had veel eerder moeten afgeven en het begon  met gerommel met een ingooi. Ik begrijp niet dat niet iedere voetballer 50 m kan ingooien. 3x per week op trainen en  klaar.

Beide klopt in mijn ogen. Van Deelen was aan het prutsen, maar het was ook gewoon een overtreding.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op mei 19, 2017, 17:44:17
Beide klopt in mijn ogen. Van Deelen was aan het prutsen, maar het was ook gewoon een overtreding.

Eens
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Collingwood op mei 19, 2017, 17:44:17

Yep!