Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Cambuur-Mvv

Gestart door speculeter, mei 18, 2017, 22:24:58

Vorige topic - Volgende topic

CamLeeuw

Volgens voetbal minnend Nederland waren wij de gedoodverfde favoriet om terug te keren naar de Eredivisie. NEC en Roda waren bang dat ze ons zouden loten. Zo f.cking jammer dit!
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op mei 22, 2017, 17:45:25
Ik heb het idee dat als Cambuur al door was gegaan de KNVB er alles aan had gedaan om Onze opmars te dwarsbomen.
Eerst Auwasar die maar 1 wedstrijd kreeg na een rode kaart en nu de rode kaart van Rosheuvel die geseponeerd is.
Dus zal de KNVB wel een lul de hanger laten fluiten die nu MVV uit de eredivisie moet houden.
Komend seizoen maar gewoon kampioen worden.
dat is echt kut van de knvb, waren ze in de halve finales al bezig tegen Cambuur? En niet te opzichtig door voor Mvv te. Fluiten, maar roda bevoordelen.....

Ik verdenk de KNVB er ook van dat ze Maas betaald hebben om in het begin veel punten te verspelen zodat we geen kampioen zouden worden.

En wist je al dat Mannes ook expres een strafschop gemist heeft tegen AZ?
:O :O

Nightmarelwd

Het seizoen in een woord samengevat.

Maas(tricht)
MI-Sider for Life

Lore

Citaat van: Vlampiep op mei 22, 2017, 17:45:25
Ik heb het idee dat als Cambuur al door was gegaan de KNVB er alles aan had gedaan om Onze opmars te dwarsbomen.
Eerst Auwasar die maar 1 wedstrijd kreeg na een rode kaart en nu de rode kaart van Rosheuvel die geseponeerd is.

Rosheuvel was ook gewoon geen rood. Het was maximaal geel, maar dat had ie al, dus dan was hij alsnog er af gegaan.

Maar je kan natuurlijk een rode kaart niet omzetten in een gele na de wedstrijd

Citaat van: zeewolde op mei 22, 2017, 19:16:59
dat is echt kut van de knvb, waren ze in de halve finales al bezig tegen Cambuur? En niet te opzichtig door voor Mvv te. Fluiten, maar roda bevoordelen.....

Ik verdenk de KNVB er ook van dat ze Maas betaald hebben om in het begin veel punten te verspelen zodat we geen kampioen zouden worden.

En wist je al dat Mannes ook expres een strafschop gemist heeft tegen AZ?
:O :O
:y :y :_schater :_schater :_schater

Joop

Die derde plaats was zo gunstig nog niet.  De nacompetitie is net een toernooi, net als een wk of Ek. Daar speel je ook twee wedstrijden per week en moet je in een flow komen. Je komt vaak na een paar wedstrijden in die flow. mvv had twee wedstrijden om hierin te komen, wij stonden twee weken volkomen stil en stuitten toen op een ploeg die wist waar het om ging en bereid was om voor elkaar te knokken. (zie Cambuur in de beker). Wij moesten er na twee weken weer inkomen en dat heeft ons opgebroken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Joop op mei 22, 2017, 22:52:48
Die derde plaats was zo gunstig nog niet.  De nacompetitie is net een toernooi, net als een wk of Ek. Daar speel je ook twee wedstrijden per week en moet je in een flow komen. Je komt vaak na een paar wedstrijden in die flow. mvv had twee wedstrijden om hierin te komen, wij stonden twee weken volkomen stil en stuitten toen op een ploeg die wist waar het om ging en bereid was om voor elkaar te knokken. (zie Cambuur in de beker). Wij moesten er na twee weken weer inkomen en dat heeft ons opgebroken.
Vond het ook vreemd dat ze geen  oefen wedstrijd hadden  georganiseerd.
Henk, held, bedankt

Joop

Met oefenwedstrijden had je het ook niet gered. Oefenwedstrijden zijn onvergelijkbaar met wedstrijden waar veel op het spel staat. Al was een oefenwedstrijd altijd beter dan een trainimg

Collingwood

Eh, MVV heeft de eerste ronde ook overgeslagen hoor.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op mei 22, 2017, 23:19:54
Eh, MVV heeft de eerste ronde ook overgeslagen hoor.
:_schater :_schater Ontkenning, verdringing en nu zelfs dingen zien die er niet zijn. 't Is wat zo'n Play off uitschakelling :_schater
Henk, held, bedankt

666

Die playof's mogen wat mij betreft wel allemaal gespeeld zijn... Ik lig er nog wakker van gvd.

Wat als dit wat als dat, niet normaal meer. Eeuwig zonde, ik kan het maar moeilijk van mij afzetten.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: 666 op mei 23, 2017, 05:32:09
Die playof's mogen wat mij betreft wel allemaal gespeeld zijn... Ik lig er nog wakker van gvd.

Wat als dit wat als dat, niet normaal meer. Eeuwig zonde, ik kan het maar moeilijk van mij afzetten.
Hier het zelfde. Ik had dat trouwens ook met de beker finale.

(Ik kon er zondag niet bij zijn. Ik heb  in de nacht nog 2 uur naar de opgenomen beelden zitten  te kijken om het echt te kunnen geloven. Daarna afgesloten met de beelden van de kwart tege  Utrecht.  Om nog te kunnen slapen)
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: CamLeeuw op mei 22, 2017, 18:13:00
Volgens voetbal minnend Nederland waren wij de gedoodverfde favoriet om terug te keren naar de Eredivisie. NEC en Roda waren bang dat ze ons zouden loten. Zo f.cking jammer dit!

nogmaals die hevve ons allemaal zand in de ogen strooit en wij gingen maar steeds meer
geloven hoe goed we wel niet waren. altijd gezegd doe nou maar normaal want het
wordt lastig genoeg.

V-man

Kan dit debacle ook maar moeilijk van mij afzetten. Vind ook dat die scheids Mvv veel te veel liet schoppen en trappen (van Deelen loopt niet voor niks met krukken). Als die lul wat beter had gefloten was SCC wellicht beter in de wedstrijd gekomen en hadden wij in de finale gestaan. Nu staan er een stel ordinaire schoppers (met een freefighter in de spits). Pff wat nou Mvv heeft het verdient....reservebelgen grrrrrrrrrrrr

denistel

Citaat van: V-man op mei 23, 2017, 21:18:48
Kan dit debacle ook maar moeilijk van mij afzetten. Vind ook dat die scheids Mvv veel te veel liet schoppen en trappen (van Deelen loopt niet voor niks met krukken). Als die lul wat beter had gefloten was SCC wellicht beter in de wedstrijd gekomen en hadden wij in de finale gestaan. Nu staan er een stel ordinaire schoppers (met een freefighter in de spits). Pff wat nou Mvv heeft het verdient....reservebelgen grrrrrrrrrrrr

we binnen vaak naait door de scheids maar deze keer hevve we ons zelf naait.

die lui zoeken gewoon de grens op en daar konden wij niet mee omgaan