Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017

Gestart door Collingwood, augustus 12, 2017, 21:45:18

Vorige topic - Volgende topic

mario

Citaat van: richard op augustus 20, 2017, 10:00:31
Vd laan gaat voorlopig nog niet spelen, ja morgen bij de beloften...
Zat vrijdag wel op de bank.

Dokkumer

Citaat van: ChantiSCC op augustus 19, 2017, 16:42:34
Mag hopen dat Bertrams en Boerlage volgende week niet spelen. Cummings is 2 klassen beter en schat Rosheuvel ook hoger in dan Boerlage. Linksback moet er nu ook bij door die domme Peersman. Popeye kan daar ook spelen natuurlijk maar zal nog wel ff duren. En Kallon er maar in voor Mathieu. Misschien maak je dan nog enige kans tegen De Graafschap, maar zelfs vorig jaar met die mooie selectie geen schijn van kans daar. De Graafschap ligt ons niet zo. Niet opgewassen tegen DRAN.
Bertrams op 1 slechte wedstrijd afserveren? Lijkt me niet bepaald verstandig. Ik heb overigens nog geen enkel serieus vergelijkingsmateriaal met Cummins, dus 2 klassen beter waag ik serieus te betwijfelen.
Rosheuvel lijkt me inderdaad wel beter, maar zal naar alle waarschijnlijkheid de positie van Peersman overnemen.
Kallon is die rijp voor een basisplaats? Viel wel goed in met een aantal leuke acties.
Vorig jaar dachten we na een aantal superwedstrijden te licht over DTC, met Slipke voorop die dacht te mogen experimenteren tegen een laagvlieger.

Dokkumer

Citaat van: mario op augustus 19, 2017, 21:34:25
Dus moeten we voor iedere speler die rood krijgt een vervanger halen?
En volgens mij kan an der Laan daar ook uitstekend uit de voeten....
Linksback is tegen de Graafschap makkelijker in te vullen dan rechtsback.
Ik blijf er stug bij dat vd Laan geen linksback is, maar een LCV. Zet Rosheuvel daar maar neer.

Josli

Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2017, 11:22:59
Ik blijf er stug bij dat vd Laan geen linksback is, maar een LCV. Zet Rosheuvel daar maar neer.

Helemaal met je eens... Van de Laan was zelfs in zijn topdagen een slechte optie op links. Houtkoop kan wmb alleen in een 5-3-2.
Claver ken ik verder niet trouwens. Is dat geen optie?

Gasgeve

Gewoon Claver daar neerzetten. Meer potentie dan Houtkoop en verdiend wel eens een kans ook.

sk13

Mee eens gasgeve. Die jongen speelt ook op die positie in 2de. Ophoue met experimenteren. De competitie is begonnen. Die jongen kan alleen maar beter worden naarmate hij meer wedstrijden speelt.

Mp

Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2017, 11:22:11
Bertrams op 1 slechte wedstrijd afserveren? Lijkt me niet bepaald verstandig Ik heb overigens nog geen enkel serieus vergelijkingsmateriaal met Cummins, dus 2 klassen beter waag ik serieus te betwijfelen.
Rosheuvel lijkt me inderdaad wel beter, maar zal naar alle waarschijnlijkheid de positie van Peersman overnemen.
Kallon is die rijp voor een basisplaats? Viel wel goed in met een aantal leuke acties.
Vorig jaar dachten we na een aantal superwedstrijden te licht over DTC, met Slipke voorop die dacht te mogen experimenteren tegen een laagvlieger.

Normaal gesproken zou ik je gelijk geven, maar jij was waarschijnlijk niet aanwezig vrijdag.  De onkunde en onzekerheid straalt er, nog afgezien van de twee blunders, bij elk balcontact vanaf.

sunderland

Citaat van: Gasgeve op augustus 21, 2017, 11:36:24
Gewoon Claver daar neerzetten. Meer potentie dan Houtkoop en verdiend wel eens een kans ook.
ja gelijk tegen de graafschap. Pff je kunt ook gelijk zijn carrière verneuken.Daar word volgas gespeeld .

Vlampiep

Citaat van: Mp op augustus 21, 2017, 16:56:24
Normaal gesproken zou ik je gelijk geven, maar jij was waarschijnlijk niet aanwezig vrijdag.  De onkunde en onzekerheid straalt er, nog afgezien van de twee blunders, bij elk balcontact vanaf.
O, was jij ook een van die "supporters" die hem direct begonnen uit te fluiten?
Is wel een speler van je eigen club.

ChantiSCC

Citaat van: Mp op augustus 21, 2017, 16:56:24

Klopt, garantie voor minimaal 1 tegendoelpunt die voor bijvoorbeeld Zeinstra houdbaar was geweest. Je ziet het al in de voorbereiding, je ziet het op trainingen en nu ook in de openingswedstrijd van het seizoen. Vind het überhaupt een hele gewaagde zet om een keeper te halen van een ploeg die degradeert uit de 2e klasse van België en nu dus amateurs zijn. Schils ander verhaal. En natuurlijk verdiend hij het niet om uitgefloten te worden, dan maak je het natuurlijk alleen maar erger.

papier

Citaat van: Josli op augustus 21, 2017, 11:29:06
Helemaal met je eens... Van de Laan was zelfs in zijn topdagen een slechte optie op links. Houtkoop kan wmb alleen in een 5-3-2.
Claver ken ik verder niet trouwens. Is dat geen optie?

Inderdaad, toen hij destijds van BV Veendam werd gehuurd als opvolger van Randy Rustenberg was het echt een enorme tegenvaller. Man wat was dat 30x niks op de linksback. Veel te traag hiervoor. Positioneel bleek de beste man echter fantastisch en links in het centrum kwam hij dan ook helemaal tot wasdom. Maar laat het lekker bij die postie (of maximaal nog als verdedigende middenvelder) op de back hoef ik hem niet meer te zien.

sunderland

papier

Citaat van: sunderland op augustus 21, 2017, 20:20:26
Nee Peersman is veel beter op de back

Ja het is een back niet de plek voor een voetballer

sunderland

Citaat van: papier op augustus 21, 2017, 20:42:46
Ja het is een back niet de plek voor een voetballer
vooral opbouwend aanvallend is is Peersman goed wat bij ons 75% van ons weds

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: ChantiSCC op augustus 21, 2017, 19:57:18
Vind het überhaupt een hele gewaagde zet om een keeper te halen van een ploeg die degradeert uit de 2e klasse van België en nu dus amateurs zijn. Schils ander verhaal.

Hoezo is dat van Schils een ander verhaal? Zat toch bij hetzelfde team :?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021