Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: zeewolde op januari 10, 2024, 13:24:34
snelheid heeft hij ook nodig bij tekenen nieuw contract.
wat Ik heb begrepen is dat niet aan de orde

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op januari 10, 2024, 13:50:30
wat Ik heb begrepen is dat niet aan de orde
dan is hij te snel geweest met zijn conclusie  ;)

grijskijker

ISSA KALLON HOUDT CONDITIE OP PEIL BIJ SC CAMBUUR

10 januari 2024, 16:55

Sinds vanochtend staat er een bekend gezicht op het trainingsveld in het Cambuur Stadion. Oud-speler Issa Kallon traint de komende periode namelijk mee met het keurkorps van hoofdtrainer Henk de Jong om zijn conditie op peil te houden.

De 28-jarige aanvaller speelde tussen medio 2017 en medio 2022 voor SC Cambuur en kwam daarin tot liefst 156 duels in het geel-blauw, 26 doelpunten en veertig assists. Hierna maakte hij de overstap naar het Chinese Shanghai Port FC, waar zijn contract tot en met 31 december van het kalenderjaar 2023 doorliep. Momenteel zit Kallon dus zonder club.

oost

:0= Vastleggen die handel :devil

zeewolde

Al is het maar tot einde seizoen.

grijskijker

Poetser

Vlampiep

Ik kan mij nog herinneren dat er iets speelde met Kallon op gebied van strafrechtelijk onderzoek en de club hem niet heeft laten vallen.
Misschien een halfjaar de ereschuld in lossen?

zeewolde

Citaat van: Poetser op januari 10, 2024, 17:37:00
Diemers 2.0?
Want?

Beide keren wordt toch aangegeven dat ze meetrainen om hun conditie op peil te houden..

Ik zou het ook mooi vinden als het anders was, maar ze hebben dit allebei aangegeven.
Dit gebeurt bij zoveel clubs en moeten we vooral toejuichen.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op januari 10, 2024, 18:15:23
Want?

Beide keren wordt toch aangegeven dat ze meetrainen om hun conditie op peil te houden..

Ik zou het ook mooi vinden als het anders was, maar ze hebben dit allebei aangegeven.
Dit gebeurt bij zoveel clubs en moeten we vooral toejuichen.
wel heel mooi dat ze terug komen om hun conditie op peil te houden.
Kun je zien wat Cambuur Leeuwarden betekent voor deze spelers

sunderland

Citaat van: Poetser op januari 10, 2024, 17:37:00
Diemers 2.0?
denk het ook. Kun je wel zeggen hij brengt het nivo van de training omhoog maar straks is ie weer weg dus heb je er niks aan. Speculeter zei al dat ie nog steeds zo snel is. In de weds kun je dus niet die pass geven?

EdsjeSCC

Een warme, fijne club zijn voor spelers (die ook nog eens veel voor ons betekent heeft!) zijn is toch ook heel wat waard

NRG

De enige manier om Kallon in te lijven is als er externe geldschieter(s) opstaan. Anders is ie voor Cambuur gewoon niet te betalen. Zeker niet als er ook nog een rechtsback moet komen.

Andy King

Citaat van: NRG op januari 11, 2024, 07:05:22
De enige manier om Kallon in te lijven is als er externe geldschieter(s) opstaan. Anders is ie voor Cambuur gewoon niet te betalen. Zeker niet als er ook nog een rechtsback moet komen.

Maar als er geen club komt voor Kallon, lijkt mij toch dat de situatie verandert... Hij moet wel spelen, natuurlijk.

Noordcambuur

Sylvester van der Water verkopen of kontrakt ontbinden gvd.