Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Agy op januari 10, 2020, 23:08:20
Zag er niet goed uit, waarschijnlijk zijn hamstring.

6 weken dan toch?

Noordcambuur

Citaat van: Lore op januari 11, 2020, 10:52:55
Dat hij ergens anders twee keer zoveel kan verdienen is puur een inschatting van zijn zaakwaarnemen, want volgens mij mag een speler die onder conract staat in deze fase nog niet onderhandelen met een andere club.
en waarom niet dan.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op januari 11, 2020, 10:54:25
en waarom niet dan.

Ja geen idee eigenlijk. Er zal een clausule staan in de CAO, maar dit is wat ik vind:

Als een club interesse heeft in een speler die bij een andere club onder contract staat, dient deze volgens de richtlijnen eerst formeel contact op te nemen met de club van de speler, daarna mag pas met de speler en de zakenwaarnemer gepraat worden

Bron: http://www.fiatjustitia.nl/archief/contracten-in-het-voetbal-transfervrije-status/

Af en toe komt dit ook in het nieuws en krijgt dat een club een boete ofzo...

rudie

Volgens mij is de regel dat spelers met een aflopend contract een half jaar voor aflopen vrij zijn te onderhandelen met anderen, zonder dat de huidige club hiervan op de hoogte hoeft te zijn.

AL

Al duidelijk hoe lang we hem moeten missen?
Vrees dat we hem 2 maanden kwijt zijn.
Dan moet er echt een kwalitatief goede vleugelaanvaller bij.

speculeter

Volgens mij mogen ze vanwege de nieuwe wet niet meer naar buiten brengen wat voor blessure iemand heeft.

AL

Citaat van: speculeter op januari 12, 2020, 12:47:51
Volgens mij mogen ze vanwege de nieuwe wet niet meer naar buiten brengen wat voor blessure iemand heeft.

Iedereen kan toch zien dat hij blessure heeft aan hamstring?
Maar er mag wel gezegd worden hoe lang iemand afwezig is.
Antonia zijn we straks ook kwijt ivm interland verplichtingen.
Zou zelf wel een goede linksbuiten erbij willen met scorend vermogen.
Type zoals Tissoudali of Adnane.

Chielvak19

Citaat van: AL op januari 12, 2020, 12:52:52
Iedereen kan toch zien dat hij blessure heeft aan hamstring?
Maar er mag wel gezegd worden hoe lang iemand afwezig is.
Antonia zijn we straks ook kwijt ivm interland verplichtingen.
Zou zelf wel een goede linksbuiten erbij willen met scorend vermogen.
Type zoals Tissoudali of Adnane.
volgens mij mag je zowel de aard als de duur niet meer zeggen, dat is aan de speler zelf als ik het mij goed herinner. Momenteel kunnen wij het nog wel opvangen binnen de huidige selectie, maar er moet dan niks met Antonia gebeuren. Als SCC dan toch nog voor een buitenspeler gaat en een type Tissoudali zoekt kun je maar beter voor hemzelf gaan. Misschien is hij voor een half jaar te huur, momenteel speelt hij niet of nauwelijks bij Beerschot
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

speculeter

Citaat van: Chielvak19 op januari 12, 2020, 13:10:11
volgens mij mag je zowel de aard als de duur niet meer zeggen, dat is aan de speler zelf als ik het mij goed herinner. Momenteel kunnen wij het nog wel opvangen binnen de huidige selectie, maar er moet dan niks met Antonia gebeuren. Als SCC dan toch nog voor een buitenspeler gaat en een type Tissoudali zoekt kun je maar beter voor hemzelf gaan. Misschien is hij voor een half jaar te huur, momenteel speelt hij niet of nauwelijks bij Beerschot
mischien moet je even bemiddelen Chiel.

justremco

Citaat van: rudie op januari 12, 2020, 10:38:57
Volgens mij is de regel dat spelers met een aflopend contract een half jaar voor aflopen vrij zijn te onderhandelen met anderen, zonder dat de huidige club hiervan op de hoogte hoeft te zijn.

Correct!

Bankzitter

Kijk, ik snap de wet dat mijn baas niet aan mij collega's hoeft te vertellen als ik thuis zit wegens priveproblemen of een schimmel aan de balzak.

Maar voetbal is een amusementsindustrie en drijft op nieuwtjes.
Als de blessure is aan het voetbal gerelateerd is en de speler geen bezwaar heeft, dan zouden ze dat gewoon moeten kunnen melden. Bij Blind is bijvoorbeeld ook bekend wat er aan de hand is (en dat is niet eens een sportblessure).

Chielvak19

Citaat van: speculeter op januari 12, 2020, 14:56:33
mischien moet je even bemiddelen Chiel.
haha zal m'n best doen?

Chielvak19

Citaat van: Bankzitter op januari 12, 2020, 15:20:49
Kijk, ik snap de wet dat mijn baas niet aan mij collega's hoeft te vertellen als ik thuis zit wegens priveproblemen of een schimmel aan de balzak.

Maar voetbal is een amusementsindustrie en drijft op nieuwtjes.
Als de blessure is aan het voetbal gerelateerd is en de speler geen bezwaar heeft, dan zouden ze dat gewoon moeten kunnen melden. Bij Blind is bijvoorbeeld ook bekend wat er aan de hand is (en dat is niet eens een sportblessure).
je ziet her en der wel dat de exacte aard van een blessure bekend wordt. Maar dat is dan volgens mij weer een heel papierwerk waar een speler voor moet tekenen etc etc

Lore

Zou is het. En ergens ook wel logisch. Het is gewoon aan de spelers zelf om dat te vertellen. Als die het niet wil, dan hoeft dat niet.   

Chielvak19

? Geen Issa Kallon in de komende wedstrijden bij SC #Cambuur. De vleugelaanvaller heeft een hamstringblessure opgelopen en is naar verwachting 2 tot 4 weken niet inzetbaar.

Beterschap en sterkte, Issa!