Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Isa heeft vorig jaar een nieuw contract getekend, op eredivisie niveau toch?

Lore

Citaat van: PePe op september 28, 2020, 22:48:33
Isa heeft vorig jaar een nieuw contract getekend, op eredivisie niveau toch?

Hij heeft inderdaad het bijgetekend, maar Cambuur heeft vaak degradatieclausules zodat hij nu een kkd salaris heeft

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Lore op september 28, 2020, 22:50:02
Hij heeft inderdaad het bijgetekend, maar Cambuur heeft vaak degradatieclausules zodat hij nu een kkd salaris heeft

Jah alleen zijn we niet gedegradeerd.
Tuurlijk heeft Issa een verbeterd contract gekregen.

Bankzitter

Er zijn spelers waarvan een optie is verlengt. In die opties zullen 2 salarissen hebben gestaan (ere- en eerste).
Kallon geeft een heel nieuw contract getekend in de periode dat promotie zeker was en heeft dus zeer waarschijnlijk een eredivisiesalaris voor dit seizoen.

Ik hoop dat Kallon blijft maar kan me voorstellen dat een forse transfersom plus salaris wegstrepen op dit moment wel wordt overwogen. Financiele steun vanuit overheid en/of KNVB is nog steeds niet concreet... .

Lore

Citaat van: Bankzitter op september 29, 2020, 07:10:50
Er zijn spelers waarvan een optie is verlengt. In die opties zullen 2 salarissen hebben gestaan (ere- en eerste).
Kallon geeft een heel nieuw contract getekend in de periode dat promotie zeker was en heeft dus zeer waarschijnlijk een eredivisiesalaris voor dit seizoen.

Ik hoop dat Kallon blijft maar kan me voorstellen dat een forse transfersom plus salaris wegstrepen op dit moment wel wordt overwogen. Financiele steun vanuit overheid en/of KNVB is nog steeds niet concreet... .

Huh? Die logica volg ik niet helemaal. Ik denk ook dat er een eredivisie en eerste divisie salaris in het contract staan. Maar mijn logica zegt dan dat hij nu dus een eerste divisiesalaris heeft.

Of heb je je er nog niet helemaal bij neergelegd dat wij eerste divisie spelen?  :koffie

Cor

Citaat van: Galdiano op september 28, 2020, 17:30:17
1 miljoen! Wij Van Rooij halen voor 5 of 6 ton!

Hoe kom jij bij 1 miljoen. Als ik af ga op jou voetbalkennis dan is Kallon nog geen 100.000,- waard

Galdiano

Er is al eens in een interview gezegd dat er een behoorlijke schep op is gedaan. Echter werd ook aangegeven dat spelers als Kallon en Hoedemakers behoorlijk wat geld mislopen door het niet promoveren.

Dus wel een upgrade van salaris, maar wel op eerste divisie niveau gebleven.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Cor op september 29, 2020, 10:32:56
Hoe kom jij bij 1 miljoen. Als ik af ga op jou voetbalkennis dan is Kallon nog geen 100.000,- waard

In deze fase moet je de hoofdprijs vragen, er moet wel iets beters gehaald kunnen worden. (al zal dat niet zo moeilijk zijn).

Bedrag 1 miljoen is niet realistisch. Maar zou zeker bij interesse ere een ton of 4 vragen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Citaat van: Lore op september 29, 2020, 10:05:15
Huh? Die logica volg ik niet helemaal. Ik denk ook dat er een eredivisie en eerste divisie salaris in het contract staan. Maar mijn logica zegt dan dat hij nu dus een eerste divisiesalaris heeft.

Of heb je je er nog niet helemaal bij neergelegd dat wij eerste divisie spelen?  :koffie

De logica van een degradatie-clausule is dat je het seizoen erop meer verdiend maar dat dat na degradatie (het seizoen erop dus) omlaag gaat.
Of dat er bij degradatie een gelimiteerde transfersom in werking treedt.

Het is juridisch tricky maar kan goed zijn dat je gelijk hebt en er gewoon 2 salarissen in het contract staan en het eerste divisie bedrag nu van toepassing is.

Het is op dit moment wel lastig beleid maken voor aan- en verkopen en de club kennende gaan ze voor financiële zekerheid.

michello

Een bedrag van 1 miljoen is in mijn ogen wél realistisch. Je hebt ook nog te maken met zijn inbreng in het elftal. Hij is gewoon heel belangrijk én heeft nog een contract voor bijna 2 seizoenen.
Als de Rooij met een contract tot einde van dit seizoen al 6 ton moet kosten dan kunnen wij echt wel 1 miljoen vragen voor Kallon. ( tenzij er clausules zijn opgenomen uiteraard.)

grijskijker

Citaat van: michello op september 29, 2020, 12:15:08
Een bedrag van 1 miljoen is in mijn ogen wél realistisch. Je hebt ook nog te maken met zijn inbreng in het elftal. Hij is gewoon heel belangrijk én heeft nog een contract voor bijna 2 seizoenen.
Als de Rooij met een contract tot einde van dit seizoen al 6 ton moet kosten dan kunnen wij echt wel 1 miljoen vragen voor Kallon. ( tenzij er clausules zijn opgenomen uiteraard.)
NAC heeft 3 ton en een paar huur spelers geboden, dit was volgens de td van Eindhoven het hoogste bod.. Tussen vragen en krijgen zit schijnbaar een groot verschil!

Lore

Citaat van: Bankzitter op september 29, 2020, 11:20:17
De logica van een degradatie-clausule is dat je het seizoen erop meer verdiend maar dat dat na degradatie (het seizoen erop dus) omlaag gaat.
Of dat er bij degradatie een gelimiteerde transfersom in werking treedt.

Het is juridisch tricky maar kan goed zijn dat je gelijk hebt en er gewoon 2 salarissen in het contract staan en het eerste divisie bedrag nu van toepassing is.

Het is op dit moment wel lastig beleid maken voor aan- en verkopen en de club kennende gaan ze voor financiële zekerheid.

Ja, het zal wel aankomen op de juridisch omschrijving en daar hebben wij geen inzicht in. Laten wij maar hopen dat het goed is omschreven (behalve als hij daadwerkelijk verkocht wordt dan hoop ik op een foutje want dan is de transfersom hoger  :_schater)

Ik zou er absoluut niet rauwig om zijn als hij vertrekt. Sterker nog, hij zou hier al lang niet meer moeten spelen. En iedereen kan wat vinden over zijn rechtzaak. Maar in mijn ogen is het onvoorstelbaar dat Cambuur een samenwerkingsverband heeft met Fier, waar een slachteroffers zit van een veroordeelde speler van Cambuur.

zeewolde

Citaat van: Lore op september 29, 2020, 14:37:32
Ja, het zal wel aankomen op de juridisch omschrijving en daar hebben wij geen inzicht in. Laten wij maar hopen dat het goed is omschreven (behalve als hij daadwerkelijk verkocht wordt dan hoop ik op een foutje want dan is de transfersom hoger  :_schater)

Ik zou er absoluut niet rauwig om zijn als hij vertrekt. Sterker nog, hij zou hier al lang niet meer moeten spelen. En iedereen kan wat vinden over zijn rechtzaak. Maar in mijn ogen is het onvoorstelbaar dat Cambuur een samenwerkingsverband heeft met Fier, waar een slachteroffers zit van een veroordeelde speler van Cambuur.
eens een misdadiger altijd een misdadiger?
En geldt het alleen voor dit soort delicten?

Jij hebt een eigen bedrijf volgens mij, iemand met een strafblad mag bij jou niet meer aan de slag?

hobbes

Die discussie is allang gevoerd toch?

Lore

Citaat van: zeewolde op september 29, 2020, 15:38:29
eens een misdadiger altijd een misdadiger?
En geldt het alleen voor dit soort delicten?

Jij hebt een eigen bedrijf volgens mij, iemand met een strafblad mag bij jou niet meer aan de slag?

Zeker een tweede kans, maar Cambuur is sociaal partner van Fier en zijn slachtoffer zit of zat daar. Dat maakt het zo enorm pijnlijk!

Dus als iemand een strafblad heeft wat direct betrekking heeft op één van mijn zakelijke partners, nee dan kan die hier niet aan het werk.