Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Positief verrast door hem. Had een beetje het beeld van een 'domme' harddraver, maar blijkt gewoon een prima techniek te hebben. En daarnaast inderdaad snel. Kan een prima speler voor ons worden.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Basismateriaal deze jongen
Area 58

DayDreamer

Beter dan Mathieu, alhoewel nog wel afwachten of hij dit soort explosies een hele wedstrijd kan volhouden.

ChantiSCC

Citaat van: DayDreamer op augustus 19, 2017, 08:55:58
Beter dan Mathieu, alhoewel nog wel afwachten of hij dit soort explosies een hele wedstrijd kan volhouden.

Nee, dat kan natuurlijk niet. Als hij basis staat zal hij zijn momenten moeten pakken. Maar inderdaad erg positief verrast door deze jongen met zijn behendigheid en snelheid. Basisspeler! Laat Mathieu eerst nog maar even wat wennen, Kallon heeft al op hoger niveau meegetraind (FC Utrecht), en is dus qua fitheid ook veel verder.

Jandehulk

Genoten gister van deze speler!.. Weet waar ie mee bezig is en kan mannetje voorbij komen!..

Vlampiep

Citaat van: Jandehulk op augustus 19, 2017, 12:55:34
    Genoten gister van deze speler!.. Weet waar ie mee bezig is en kan mannetje voorbij komen!..
Ja, mooi man dat er weer eentje rondloopt die een achterhoede van je tegenstander helemaal gek kan maken.
Ik vergelijk hem nu al wat met onze kleine held uit het verleden Mark "Bouma", alleen speelde die op het middenveld.
Beleven we volgens mij nog veel plezier aan, als hij niet met de winterstop al weer wordt weggekocht.

AL

Prima ingevallen!!
Had moeten scoren maar ga zo door.

Yellow Army

Heerlijk spelertje, is 3 klassen beter dan Daniels. Alleen nog even trainen op afronden
Area 58

Collingwood

Oerwoudgeluiden naar hem gemaakt zegt hij tegen LEO...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op september 23, 2017, 10:03:20

Werd de hele wedstrijd uitgefloten na de eerste gele kaart, maar dat heb ik niet gehoord
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op september 23, 2017, 10:03:20

Tja, normaal communiceren is nog altijd moeilijk voor Limbabwanen
Area 58

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 23, 2017, 11:11:22
Werd de hele wedstrijd uitgefloten na de eerste gele kaart, maar dat heb ik niet gehoord

Zal (hopelijk) een minderheid zijn geweest die dat deed. De interviewer van LEO had het ook gehoord.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Na Ruud ter H. nu ook Issa K.  :zucht