Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
32 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

De Graafschap - SC Cambuur - 25 aug 2017, 20:00u

Gestart door nikjeuh, augustus 15, 2017, 12:17:08

Vorige topic - Volgende topic

Naastismis

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 25, 2017, 21:56:37
Dit kon je voorspellen natuurlijk, wat ik ook gedaan heb.,E 300 ingezet E 630 voor terug gekregen bij unibet!Als we dan toch verliezen hou ik er liever 330 euro aan over.

Je kan natuurlijk ook op een andere wedstrijd gokken...

Drumfather SCC

Noordcambuur

Mijn woorden komen aardig uit en moet je het programma van Cambuur nog zien de eerste weken :ysucces mannen.

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 25, 2017, 22:17:21
Tanks das aardig van je. ik had liever niks gewonnen en met een echt team naar Doetinchem afgereisd waar je trots op kan zijn, een beetje Cambuur kenner zag dit van mijlenver al aankomen, ik zet niet zomaar 300 euro in!
laten we dan afspreken dat je volgende keer voor de wedstrijd even aangeeft hoeveel je gaat inzetten op welke uitslag, daar is zelfs al een topic voor.

666

Volgende week sla ik even over, ik laat mij niet meer in uitwedstrijden de gek aansteken. Eerst maar eens een kans maken op een leuke wedstrijd. Dit was niet om aan te gluren. Er zit niets herkenbaars in.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

D.H.Skolten

Citaat van: Naastismis op augustus 25, 2017, 22:18:00
Je kan natuurlijk ook op een andere wedstrijd gokken...
Waarom? Als ik zeker weet dat ik deze goed ga hebben? Was ook nog een hoge quotering van 2.10 omdat Cambuur een naam heeft, maar wij beter hoe we er voor staat.

D.H.Skolten

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 25, 2017, 22:20:04
laten we dan afspreken dat je volgende keer voor de wedstrijd even aangeeft hoeveel je gaat inzetten op welke uitslag, daar is zelfs al een topic voor.
Wat nou, spijt van dat je het zelf niet hebt gedaan? Maar is goed, ik geef 100% wedstrijden voortaan wel aan.

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 25, 2017, 22:25:49
Wat nou, spijt van dat je het zelf niet hebt gedaan? Maar is goed, ik geef 100% wedstrijden voortaan wel aan.
Nee hoor, Ik heb geen zin om geld te verdienen aan een verlieswedstrijd van mijn cluppie. Dat jij dat wel doet en er dan toch nog op de een of andere manier plezier aan beleeft en dat hier vol trots deelt moet je zelf weten. Ik alleen aan dat ik me eraan erger. Maar goed ik val in herhaling want dat had ik al gezegd :) Op naar de volgende wedstrijd en hopen dat het tij gaat keren

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 25, 2017, 22:25:49

Ja jonge geweldig.... gefeliciteerd, dat je een rijk man mag worden......
Hoe rijk ook financieel
Je blijft altijd arm.
Voor mij hoef je die rotzooi niet weer te posten, het interesseert mij in ieder geval geen bal.
Baal als een stekker van iedere nederlaag.
Bedankt

D.H.Skolten

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 25, 2017, 22:32:40
Ja jonge geweldig.... gefeliciteerd, dat je een rijk man mag worden......
Hoe rijk ook financieel
Je blijft altijd arm.
Voor mij hoef je die rotzooi niet weer te posten, het interesseert mij in ieder geval geen bal.
Baal als een stekker van iedere nederlaag.
Bedankt
Wat een wijze woorden(niet dus). Maar als het je geen bal interreseert waarom reageer je er dan op?

D.H.Skolten

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 25, 2017, 22:31:14
Nee hoor, Ik heb geen zin om geld te verdienen aan een verlieswedstrijd van mijn cluppie. Dat jij dat wel doet en er dan toch nog op de een of andere manier plezier aan beleeft en dat hier vol trots deelt moet je zelf weten. Ik alleen aan dat ik me eraan erger. Maar goed ik val in herhaling want dat had ik al gezegd :) Op naar de volgende wedstrijd en hopen dat het tij gaat keren
Dat hoop ik ook, daar zijn we het tenminste beiden wel over eens. |:)

denistel

die skolten is toch gewoon slim hij hoopt natuurlijk dat cambuur wint maar
als ze verliezen maakt ie 330 winst maakt je avond toch nog enigszins leuk.

666

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 25, 2017, 22:38:18
Dat hoop ik ook, daar zijn we het tenminste beiden wel over eens. |:)

Toch krijg ik het idee dat jij het daar niet over eens bent. Sterker nog, ik denk dat jij niet eens voor Cambuur bent. Is ook goed hoor, maar ga dan naar een forum waar je thuis hoort.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: 666 op augustus 25, 2017, 22:47:16
Toch krijg ik het idee dat jij het daar niet over eens bent. Sterker nog, ik denk dat jij niet eens voor Cambuur bent. Is ook goed hoor, maar ga dan naar een forum waar je thuis hoort.

Ik zet er 300 euro op in dat hij t niet met je eens is :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

we krijgen volemdam mvv en eagles ook nog uit deze serie iedereen snapt
toch wel dat we hier in amper pt halen.gewoon realistisch blijven.