Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 1 lid
zeewolde

Sai van Wermeskerken

Gestart door Holwerd voor Cambuur, augustus 21, 2017, 15:22:44

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: J.v.G. op augustus 10, 2022, 09:51:19
Nope , de beste blijft en met echte gras volgend seizoen is het stuk makkelijke om spelers te halen.

Dat laatste is de crux, echt gras plus een nieuw stadion, gecombineerd met meer budget.

Huizen

Succes Sai! En de negativiteit overheerst wel zeg, Twitter maar even overslaan  8)

Teun Seun

Wordt een Sai saizoen denk ik

Scc4-ever

Welkom terug Sai. En veel succes.

mario

Ik heb begrepen dat we een transfersom voor Sai aan Zwolle betalen (hoe klein ook), maar dan krijgt hij een 1-jarig contract. Heel bijzonder allemaal. Ik ben heel benieuwd naar het verhaal erachter.

Noordcambuur

Is Sai wedstrijdfit of gaan we hier ook nog een aantal weken opwachten voor dat hij zijn eerste wedstrijd speelt.

Maar kerel ik wens heel veel succes bij Cambuur Leeuwarden en maak er wat van in die 10 maanden.

Noordcambuur

Citaat van: mario op augustus 10, 2022, 10:08:43
Ik heb begrepen dat we een transfersom voor Sai aan Zwolle betalen (hoe klein ook), maar dan krijgt hij een 1-jarig contract. Heel bijzonder allemaal. Ik ben heel benieuwd naar het verhaal erachter.
ze kunnen niks anders krijgen dat is een noodoplossing.

J.v.G.

Citaat van: mario op augustus 10, 2022, 10:08:43
Promotie /degradatie clausule!
Citaat van: Noordcambuur op augustus 10, 2022, 10:11:18
Is Sai wedstrijdfit of gaan we hier ook nog een aantal weken opwachten voor dat hij zijn eerste wedstrijd speelt.

Maar kerel ik wens heel veel succes bij Cambuur Leeuwarden en maak er wat van in die 10 maanden.
Speelde in de voorbereiding veel bij PEC, dus zal wel fit zijn.

Bankzitter

Citaat van: J.v.G. op augustus 10, 2022, 09:51:19
Nope , de beste blijft en met echte gras volgend seizoen is het stuk makkelijke om spelers te halen.

Eindelijk gras ja.

Dit seizoen hadden we kunnen scouten op spelers die veel op kunstgras gespeeld hebben (vd Water bij Heracles/ Sai bij ons en Zwolle). In Scandinavi? ook veel kunstgras , meen ik en natuurlijk de KKD. Dat verhoogt de kansen wellicht.

J.v.G.

Citaat van: Noordcambuur op augustus 10, 2022, 10:12:06
ze kunnen niks anders krijgen dat is een noodoplossing.
Heb een bron of is dit een gedachte? Je kan het anders zien en denken nu blijft er geld over voor een middenvelder ?n een linksbuiten.

zeewolde

Citaat van: J.v.G. op augustus 10, 2022, 10:18:02
Heb een bron of is dit een gedachte? Je kan het anders zien en denken nu blijft er geld over voor een middenvelder ?n een linksbuiten.
Diemers nu betaalbaar?

Specuveter

Koppeltje Sai en Vd Water kan wel eens een mooie worden!

SCC

Nog steeds geen beheersing van de Nederlandse taal?
Dat tekent de persoon wel, bij geen promotie weg (SCC) bij degradatie weg (PEC) en al jaren in NL maar niet de moeite nemen om de taal te leren.

Beheerst hij het wel, dan ben ik te voorbarig en neem ik mijn woorden terug. Maar volgens mij is het nog altijd zo dat Sai geen NL praat

Bernardo

Citaat van: SCC op augustus 10, 2022, 12:28:50
Nog steeds geen beheersing van de Nederlandse taal?
Dat tekent de persoon wel, bij geen promotie weg (SCC) bij degradatie weg (PEC) en al jaren in NL maar niet de moeite nemen om de taal te leren.

Beheerst hij het wel, dan ben ik te voorbarig en neem ik mijn woorden terug. Maar volgens mij is het nog altijd zo dat Sai geen NL praat

Bij OF interview gewoon in Engels ja

Collingwood

Volgens Andor Faber van OF is hij het Nederlands wel machtig maar doet hij interviews liever in het Engels om geen fouten te maken.
Kalmte alleen kan u redden.