Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Sai van Wermeskerken

Gestart door Holwerd voor Cambuur, augustus 21, 2017, 15:22:44

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Het is ook wel eens fijn om min of meer met een vast elftal te spelen vooral  zo vroeg in het seizoen. Dat gaat zeker wat punten schelen. vDeelen moet gewoon zijn kans afwachten als back-up van Sai en Sambissa.

Er is ook veel duidelijkheid, alles dubbel bezet en dat houdt het scherp. Sai/v Deelen is een mooi concurentie strijd, maar ook Mbende/Steenvoorden kan goed uitpakken. Kijken of Boerlage nog Schindler uit het elftal gaat spelen.

Voorin zal het knokken worden om 2 plekkies in de spits tussen Robertha, Rossi en Kippersluis (ik verwacht toch Rossi als supersub). Op de zijkanten afwisselen met Mathieu, Maulun, Kallon en Ciganiks. Al zou Robertha daar ook wel eens terecht kunnen komen als de combi Rossi/Kippersluis goals blijft opleveren.

Verder zou ik niet te veel experimenteren, alleen voor El Baad en Etten is het zoeken voor hun beste positie,die vallen nu buiten de boot.

ruubmac

Citaat van: Bankzitter op september 14, 2018, 07:16:37
Het is ook wel eens fijn om min of meer met een vast elftal te spelen vooral  zo vroeg in het seizoen. Dat gaat zeker wat punten schelen. vDeelen moet gewoon zijn kans afwachten als back-up van Sai en Sambissa.

Er is ook veel duidelijkheid, alles dubbel bezet en dat houdt het scherp. Sai/v Deelen is een mooi concurentie strijd, maar ook Mbende/Steenvoorden kan goed uitpakken. Kijken of Boerlage nog Schindler uit het elftal gaat spelen.

Voorin zal het knokken worden om 2 plekkies in de spits tussen Robertha, Rossi en Kippersluis (ik verwacht toch Rossi als supersub). Op de zijkanten afwisselen met Mathieu, Maulun, Kallon en Ciganiks. Al zou Robertha daar ook wel eens terecht kunnen komen als de combi Rossi/Kippersluis goals blijft opleveren.

Verder zou ik niet te veel experimenteren, alleen voor El Baad en Etten is het zoeken voor hun beste positie,die vallen nu buiten de boot.

Ik had niet verwacht het ooit te zeggen, maar ik denk dat Boerlage daar geen moeite mee heeft.

Bankzitter

Veel spelers die ik had afgeschreven spelen dit seizoen prima. Mischien verrrast Boerlage ons ook nog.

Agy

Citaat van: ruubmac op september 14, 2018, 08:45:03
Ik had niet verwacht het ooit te zeggen, maar ik denk dat Boerlage daar geen moeite mee heeft.

Eens.. al zegt dat meer over Schindler dan Boerlage.. maar vooral heel veel over de achilleshiel van dit elftal.

Bankzitter

Het ergste is dat het al seizoenen lang behelpen is op die positie, eigenlijk al sinds Overgoor in de plaats van El Makrini is gekomen.

Galdiano

Makrini is en was gewoon buitencategorie.

Schindler gaat echt niet uit de basis, aan alle kanten hoor je dat hij zo belangrijk is, Hake is dat ook van mening. Tevens ligt Schindler supergoed in de groep, dan haal je die er niet 1-2-3 uit.

Ik zie Boerlage niet snel spelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Citaat van: Galdiano op september 14, 2018, 12:53:16
Makrini is en was gewoon buitencategorie.

Schindler gaat echt niet uit de basis, aan alle kanten hoor je dat hij zo belangrijk is, Hake is dat ook van mening. Tevens ligt Schindler supergoed in de groep, dan haal je die er niet 1-2-3 uit.

Ik zie Boerlage niet snel spelen.

Schindler was vorige week al beter dan zijn eerste optreden in Leeuwarden. Ik hoop dat hij deze lijn kan doortrekken.

Bankzitter

De positie verdedigende middenvelder wordt helaas zwaar onderschat. Leuk om extra backs of centrale verdedigers vroeg vast te leggen, maar van mij mocht er meer prio gegeven worden aan iemand die duels op het middenveld wint.

Collingwood

Ik heb ook mijn twijfels over Schindler, zeker de eerste drie wedstrijden (tegen RKC een heel stuk beter). Aan de andere kant is Hake  - die ik hoog heb zitten - zeer gecharmeerd van hem. En voorlopig heeft hij het gelijk aan zijn kant. Uitgezonderd de slotfase tegen RKC geven we weinig weg, en daar speelt Schindler als verdedigende middenvelder gewoon een belangrijke rol in hoe je het ook wendt of keert.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Bekijk het maar positief
Schindler ziet het spelletje goed.Heeft ervaring en maakt een ploeg beter.
Als hij nou ook nog eens snelheid had had hij vast niet bij ons gevoetbald.

Gasgeve

Citaat van: speculeter op september 14, 2018, 16:30:29
Bekijk het maar positief
Schindler ziet het spelletje goed.Heeft ervaring en maakt een ploeg beter.
Als hij nou ook nog eens snelheid had had hij vast niet bij ons gevoetbald.
Wanneer dan?

Bankzitter

Hij stond voor hij hier kwam als rechtsbuiten op papier maar in de praktijk nauwelijks op het veld. Het zou een creatieve oplossing zijn als we helemaal op zwart zaad zaten, maar volgens mij was er best budget voor een echte verdedigende middenvelder.

Josli

Onverwacht een hele matige wedstrijd. Leek wel alsof hij iets te veel vertrouwen had. Deed echt soms hele gekke dingen...

Holwerd voor Cambuur

Waar is de Sai van 2-3 jaar geleden?!

Dit was wel zn slechtste wedstrijd ever hier ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Hoelang duurt het nog dat Van Deelen kan spelen, die Sai zakt zwaar onder de ondergrens dit seizoen.
maarja wie presteert wel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets