Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Karim Rossi

Gestart door Collingwood, augustus 24, 2017, 13:27:43

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op november 02, 2018, 23:25:05
Man o Man wat was jij slecht vandaag.
verre weg de aller slechtste speler....... _O_

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2018, 09:26:03
verre weg de aller slechtste speler....... _O_

Wat een onzin. Die nominatie gaat naar 2 spelers, Conraad en Kallon. Rossi doet tenminste nog zijn best. Daarnaast speelde Rossi voor rust nog best oké, Hake had hem eerder moeten wisselen was volgens mij kapot. Konhet nooit meer belopen

oostside

Citaat van: Bernardo op november 03, 2018, 09:41:24
Wat een onzin. Die nominatie gaat naar 2 spelers, Conraad en Kallon. Rossi doet tenminste nog zijn best. Daarnaast speelde Rossi voor rust nog best oké, Hake had hem eerder moeten wisselen was volgens mij kapot. Konhet nooit meer belopen

Wat een onzin.... Zijn passing alleen al is niet om aan te zien, laat staan de rest. Misschien wel een harde werker maar dat lukt hem ook maar 30 minuten. Zn voordeel was een neusje voor de goal maar dat was ook maar 3 of 4 wedstrijden.

speculeter

Rossi is diepe spits en moet een bal vasthouden zodat de rest kan aansluiten.Dat kan hij niet.
Diep gaan is hij te traag in.
Techniek heeft hij niet...alleen ballen doorkoppen lukt soms.

Bankzitter

Met ons huidige budget moeten we het nu eenmaal doen met gemankeerde spelers als Mbende ,Rossi ect. .
Als je ze goed gebruikt (sterke punten benut) zijn ze van waarde en sprokkelen we de puntjes wel. Maar ze zakken ook weer snel door de ondergrens als het allemaal niet loopt of dingen moeten doen die ze niet beheersen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: oostside op november 03, 2018, 09:56:04
Wat een onzin.... Zijn passing alleen al is niet om aan te zien, laat staan de rest. Misschien wel een harde werker maar dat lukt hem ook maar 30 minuten. Zn voordeel was een neusje voor de goal maar dat was ook maar 3 of 4 wedstrijden.

Kan het niet zo zijn dat hij dat neusje nog steeds wel heeft, maar dat hij nauwelijks de mogelijkheid krijgt die neus nog te benutten?
Ja, hij was gister echt matig en een topper zal het nooit worden, maar kom op: wat een lol is het tegenwoordig om spits te zijn bij Cambuur?! Tegen een Helmond ed creëren we al nauwelijks kansen, laat staan tegen dit Ajax? 0,0 aanvoer. Als je een Benzema in dit team in de spits zet bakt ie er ook geen fluit van.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Citaat van: Bankzitter op november 03, 2018, 10:02:41
Met ons huidige budget moeten we het nu eenmaal doen met gemankeerde spelers als Mbende ,Rossi ect. .
Als je ze goed gebruikt (sterke punten benut) zijn ze van waarde en sprokkelen we de puntjes wel. Maar ze zakken ook weer snel door de ondergrens als het allemaal niet loopt of dingen moeten doen die ze niet beheersen.

Ik kan me niet voorstellen dat met ons budget dit het maximaal haalbare is. Een rommelig elftal met een enkel lichtpuntje zoals Mathieu en Mous. Heeft Go Ahead zoveel meer te besteden?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op november 03, 2018, 10:31:23
Ik kan me niet voorstellen dat met ons budget dit het maximaal haalbare is. Een rommelig elftal met een enkel lichtpuntje zoals Mathieu en Mous. Heeft Go Ahead zoveel meer te besteden?

Verhulst; Lelieveld, Bosz, Veldmate, Baas; Stans, Bakx, Van der Venne; Navrátil, Verheydt, Dzepar.

Denk dat de helft wel redelijk wat kost, om de coach niet te vergeten. Veldmate speelt notabene liever bij GAE dan in de Eredivisie bij Emmen. Dan bieden ze echt wel veel meer geld.

En dan hebben ze ook nog Van Moorsel; Andrade; Overgoor.

Jandehulk

En ze hebben een goeie technisch directeur....niet een zoals foekje...

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op november 03, 2018, 09:41:24
ik weet niet hoe jij gisteravond naar de wedstrijd heb gekeken maar Rossi is na Hemmen de slechtste spits die we de afgelopen jaren hier heb zien spelen.
Kallon komt veel meer gevaar uit maar dan moet je hem wel goed bedienen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2018, 11:07:43
ik weet niet hoe jij gisteravond naar de wedstrijd heb gekeken maar Rossi is na Hemmen de slechtste spits die we de afgelopen jaren hier heb zien spelen.
Kallon komt veel meer gevaar uit maar dan moet je hem wel goed bedienen.

Je moet Rossi juist goed bedienen. Maakte echte spitsengoals aan het begin van het seizoen.
Zou een taak van Kallon moeten zijn, maar ja. Die kan alleen hard lopen.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 03, 2018, 11:20:27
Je moet Rossi juist goed bedienen. Maakte echte spitsengoals aan het begin van het seizoen.
Zou een taak van Kallon moeten zijn, maar ja. Die kan alleen hard lopen.
Kallon kan hard lopen en dat is zijn wapen,maar Rossi  :_schater

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2018, 11:26:06
Kallon kan hard lopen en dat is zijn wapen,maar Rossi  :_schater

Die scoort nog wel es, maar Kallon  :_schater

:proost

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 03, 2018, 14:48:32
Die scoort nog wel es, maar Kallon  :_schater

:proost
hoe hij de laatste weken speelt maakt hij er dit seizoen niet veel meer een draak van een spits.
Kallon is veel beter dan Conraad en dat kan iedereen wel zien.