Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9

Gestart door oldehove, augustus 24, 2017, 14:43:15

Vorige topic - Volgende topic

mario

Citaat van: denistel op augustus 26, 2017, 21:16:58
klopt wel maar we zullen moeten scoren anders win je geen partij want achter in
staat het oek nog niet.
klopt, het gebrek aan scorend vermogen is nog wel een puntje.

denistel

Citaat van: Collingwood op augustus 26, 2017, 21:09:42
Jong Ajax en De Graafschap schat ik wel een stukje hoger in dan Oss en Helmond hoor. Ik zeg ook niet dat we gemakkelijk gaan winnen, maar ik acht ons niet kansloos. En dat gevoel had ik voor gisteren wel een beetje.

Oss is koploper :proost

666

Citaat van: denistel op augustus 26, 2017, 21:16:58
klopt wel maar we zullen moeten scoren anders win je geen partij want achter in
staat het oek nog niet.

Achterin staat het idd niet, tegen De Graafschap stonden er 2 backs die daar absoluut niet horen. El Baad speelde op de back alsof hij centrale verdediger staat te spelen en Houtkoop weet niet goed wat hij moet doen, doordekken, opkomen blijven. Hij is ook geen back dus dat begrijp ik dan wel weer.

Een type Hoefdraad die de bal even wat langer kan vasthouden hebben we ook niet in het elftal, dit vind ik voor de aansluiting wel een gemis.

Tegen Volendam hoop ik dat onze nieuwe back het goed doet en misschien een ander op de linksback, maar wie daar moet staan? Of met 3 achterop spelen. Rossi mag van mij wel starten, niet dat hij veel beter is dan Barto maar er komt op de 1 of andere manier wel wat spirit in het spel.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

In de samenvatting was inderdaad niet duidelijk of er nu met 4 of 3 achterin werd gespeeld... . Het stond in ieder geval helemaal verkeerd bij die goals.
(Ook niet handig als bij interviews van LEO wel gezegd wordt dat er met een ander systeem wordt gespeeld, maar dan niet welk systeem precies :P).

Het lijkt erop dat El Baad inderdaad rechts-centraal hoorde en Houtkoop diep op links (met Daniels diep op rechts) maar dan moet er wel heel goed gecoached worden. Anders vallen er gaten ondanks dat je eigenlijk een mannetje over hebt. Dus daar mag je Dijkhuizen en meer ervaren spelers als Schilder en Steenvoorden net zo goed op aankijken als El Baad en Houtkoop komen te zwemmen.

Tanjajeah

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Galdiano

Citaat van: Tanjajeah op augustus 27, 2017, 23:25:51
Live op Fox zondagmiddag.

Mooi! Kan ik tijdens het thuiswerken mooi Cambuur zien!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

hobbes

Citaat van: Tanjajeah op augustus 27, 2017, 23:25:51
Live op Fox zondagmiddag.

Goede timing, kan je na het uitvallen van Max gelijk dit naar Cambuur

denistel

Citaat van: 666 op augustus 27, 2017, 12:11:43
Achterin staat het idd niet, tegen De Graafschap stonden er 2 backs die daar absoluut niet horen. El Baad speelde op de back alsof hij centrale verdediger staat te spelen en Houtkoop weet niet goed wat hij moet doen, doordekken, opkomen blijven. Hij is ook geen back dus dat begrijp ik dan wel weer.

Een type Hoefdraad die de bal even wat langer kan vasthouden hebben we ook niet in het elftal, dit vind ik voor de aansluiting wel een gemis.

Tegen Volendam hoop ik dat onze nieuwe back het goed doet en misschien een ander op de linksback, maar wie daar moet staan? Of met 3 achterop spelen. Rossi mag van mij wel starten, niet dat hij veel beter is dan Barto maar er komt op de 1 of andere manier wel wat spirit in het spel.

ze maken het zo moeilijk dat de spelers het zelf niet eens weten.claver had gewoon moet
spelen ook al kan die het niveau misschoen niet aan dan heb je wel een speler daar staan
die in jong cambuur daar ook speelt.simpel houden is de boodschap

666

Citaat van: denistel op augustus 28, 2017, 12:53:22
ze maken het zo moeilijk dat de spelers het zelf niet eens weten.claver had gewoon moet
spelen ook al kan die het niveau misschoen niet aan dan heb je wel een speler daar staan
die in jong cambuur daar ook speelt.simpel houden is de boodschap

Vind ik ook, spelers op de juiste posities neerzetten.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

250 kaarten verkocht vanavond knap werk

DayDreamer

Citaat van: denistel op augustus 28, 2017, 21:25:15
250 kaarten verkocht vanavond knap werk

Dijkhuizen kwam ook nog even langs op het fietsje  :thumbsup

Zuid1991

Nu al 250, fantastisch  |:)
Tekent onze club, 2 keer verloren maar toch met misschien 400 man naar Volendam.
Mooi visitekaartje voor als het zondag live op fox komt.
Hopelijk, en daar ga ik wel vanuit, volgende week wederom een 7000 + op de tribune.
Mooi clupke in goede en iets mindere tijden  |:)

denistel

tegen jong ajax werd 7000 plus door gegeven maar of die er ook waren
mag je je afvragen maar ze tellen alle sk,s mee natuurlijk.

Zuid1991

Hoeveel kaarten zijn er verkocht?
Er kunnen nog wel mensen kaarten kopen voor de bussen hopelijk?