Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Kevin van Kippersluis

Gestart door Tanjajeah, augustus 31, 2017, 14:40:57

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Het blijft een rare snuiter ... altijd klagen dat 'ie geen linksvoor wil staan en nu roepen dat 'ie linksback zo leuk had gevonden.

Collingwood

In 25 wedstrijden (qua daadwerkelijk gespeelde minuten zo'n 21 wedstrijden) 8 goals en 6 assists. Zijn toch wel redelijke cijfers eigenlijk, zeker in zo'n klote seizoen.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Optie maar snel activeren!
genoten!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Ik blijf het een lastig geval vinden... als het team lekker draait , dan pikt íe zijn goals wel mee. Als het team niet draait, hoort hij vaak bij de minderen en kan een team zeker niet over een dood punt heen helpen.

Nadeel vind ik dat 'ie niet echt in een 4-3-3 past en voor zijn salaris kun je een hele goede linksbuiten halen. Maar statistieken zijn prima dit jaar en zeker een paar prima wedstrijden gespeeld.

Bolle

Volgens mij hielp oa Kevin ons gister juíst over het dooie punt. Dreiging, opzwepen, beetje duwen en trekken: ik heb weer genoten!

Topper is dit voor ons; houden deze man! Gaan we nog veel plezier aan beleven wanneer ie op de juiste manier wordt ingezet en vertrouwen krijgt.

denistel

Citaat van: Bankzitter op maart 16, 2019, 08:06:56
Ik blijf het een lastig geval vinden... als het team lekker draait , dan pikt íe zijn goals wel mee. Als het team niet draait, hoort hij vaak bij de minderen en kan een team zeker niet over een dood punt heen helpen.

Nadeel vind ik dat 'ie niet echt in een 4-3-3 past en voor zijn salaris kun je een hele goede linksbuiten halen. Maar statistieken zijn prima dit jaar en zeker een paar prima wedstrijden gespeeld.

bangura en conraad zijn niet beter en slepen ons er niet door heen dus hoe kun je
v kipperslsuis er regelmatig buiten laten?

Bankzitter

Daar heb je gelijk in. Ik erger me bij slechte wedstrijden wel altijd aan v Kippersluis omdat hij veel beter kan en ook een van de best betaalde is. Soms lijkt 'ie er ook geen zin in te hebben , als hij niet op in de as mag spelen (kan het mis hebben hoor)
Hert is een goede speler maar heeft wel goede spelers om hem heen nodig en een trainer die hem kan motiveren.

Bolle

Citaat van: Bankzitter op maart 16, 2019, 09:19:31
Daar heb je gelijk in. Ik erger me bij slechte wedstrijden wel altijd aan v Kippersluis omdat hij veel beter kan en ook een van de best betaalde is. Soms lijkt 'ie er ook geen zin in te hebben , als hij niet op in de as mag spelen (kan het mis hebben hoor)
Hert is een goede speler maar heeft wel goede spelers om hem heen nodig en een trainer die hem kan motiveren.

Onder Henk en Sandor zou hij nog meer opbloeien.

denistel

spelers belangrijk maken en hun kwaliteiten benutten daar gaat het ook om

bangura is nog jong maar daar moeten we hard mee aan de slag zelfde
geldt bijv ook voor roberta die altijd in de oranje teams heeft gespeeld
maar ik zie er nu niks van terug. je mag je afvragen hoe er gewerkt wordt
met de spelers.mijn gedachte is dat er te veel op team belang wordt getraind
en geselecteerd maar daardoor haal je volgens mij het leuke mooie voetbal
er uit.

smeets gister weer gezien bij Oss man man meesterlijk en hoe ging het hier??
zal ook mede zijn eigen schuld zijn geweest maar ik vind dat de ts dat ook niet
goed heeft gedaan.

wiekie1969

Grof schandaal jouw invalbeurt. Idioot.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op mei 22, 2019, 23:00:39
Grof schandaal jouw invalbeurt. Idioot.
wat een ergernis.

speculeter

Ja...die had er wel zin in vanavond  8P

Collingwood

Met als dieptepunt die korte corner en vervolgens buitenspel...
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Mooi dat we afscheid nemen van dergelijke spelers. Staat weleens op de juiste plek maar verder is het niet veel soeps

Noordcambuur

Kevin bedankt je bent de zwakste schakel. :rodekaart