Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Citaat van: Collingwood op januari 21, 2018, 12:07:29
Andor Faber
@Andor_F
Sipke Hulshoff blijft de komende drie duels(Jong Ajax, Jong Utrecht, Twente) de eindverantwoordelijke bij #Cambuur. Daarna wordt de nieuwe trainer hoogstwaarschijnlijk gepresenteerd.

Op zich logisch, met de komende 3 wedstrijden zo dicht op elkaar. Lastig om dan een nieuwe trainer in te passen.

De Gast

Vorig jaar kon ie het wel overnemen.. nu weer niet. Blijft een slappe hap. Had dat geld in een nieuwe spits gestoken en klaar was je. Dan was ie sowieso door de voordeur vertrokken.. Hoeft het wmb dan ook niet op een ander moment over te nemen.

Montana

Hij ligt nog vast, wat ik vreemd vind gezien de periode van het jaar en dat hij over een paar wedstrijden wel ineens wel beschikbaar is. Of is hij actief in het buitenland?

zeewolde

Citaat van: Montana op januari 21, 2018, 12:51:33
Hij ligt nog vast, wat ik vreemd vind gezien de periode van het jaar dat hij over een paar wedstrijden wel ineens kan komen. Of is hij actief in het buitenland?
op transfermarkt staan verschillende trainers die in het buitenland werkzaam zijn.

En dan een wilde gok:
Mark Wotte?

Montana

sunderland

Denk je niet dat Sipke er een reden voor heeft? Tis intern niet heel fantastisch op dit moment.

sunderland

Ik denk ook dat er iets speelt wdb. Eerst moet er iets afgehandeld worden bij een club of bond lijkt het.

Montana

Afbreukrisico is te groot voor Sipke. Een litteken kan in een paar maanden tijd die 14 jaar, zomaar ineens overschaduwen

Galdiano

Zoals ik zeg uitstel gedrag.

Sipke blijft gewoon hoofdtrainer vermoed ik, wie wil nou op dit moment in de club stappen?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huzumer

Je kunt toch werken met een terugkeergarantie (naar assistent) of nu al afspreken dat hij maximaal de rest van het seizoen hoofdtrainer is? Een nieuwe trainer gaat er met deze groep echt niet meer uithalen dan Sipke ...

sunderland

Citaat van: Galdiano op januari 21, 2018, 13:09:18
Zoals ik zeg uitstel gedrag.

Sipke blijft gewoon hoofdtrainer vermoed ik, wie wil nou op dit moment in de club stappen?
nou dan is het helemaal een sootje. Ons 10 weken laten wachten en dan niks.Zou ook zomaar kunnen .

LemonHaze

Citaat van: sunderland op januari 21, 2018, 13:17:50
nou dan is het helemaal een sootje. Ons 10 weken laten wachten en dan niks.Zou ook zomaar kunnen .

Ben bang dat dit de trend wordt totdat we het nieuwe stadion betrekken. Hand op de knip en overleven.
Back to square one!

Sarcasm... One of the many services I offer.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op januari 21, 2018, 12:37:13
Vorig jaar kon ie het wel overnemen.. nu weer niet. Blijft een slappe hap. Had dat geld in een nieuwe spits gestoken en klaar was je. Dan was ie sowieso door de voordeur vertrokken.. Hoeft het wmb dan ook niet op een ander moment over te nemen.
jonge wees blij dat hij het doet en er waren hier veel mensen die anti Hulshof zijn.

Noordcambuur

Citaat van: Huzumer op januari 21, 2018, 13:17:31
Je kunt toch werken met een terugkeergarantie (naar assistent) of nu al afspreken dat hij maximaal de rest van het seizoen hoofdtrainer is? Een nieuwe trainer gaat er met deze groep echt niet meer uithalen dan Sipke ...
dus dan doet Sipke het niet eens zo slecht.

speculeter

Volgens OF blijft Sipke nog 3 wedstrijden hoofdtrainer waarna er een nieuwe trainer zal worden gepresenteerd.