Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Komt van Gaal hier in Leeuwarden als trainer dan zijn er ook van die mensen die commentaar geven.
Geef hem de kans |:)

Scc4-ever

Citaat van: R058 op oktober 23, 2022, 21:39:23
Ik hoop dat iedereen Ultee in ieder geval wel de kans geeft als hij het wordt. Op twitter zie ik dat dat niet zo is helaas. Vond in de Cor Potcast Ultee overkomen als een vriendelijke, slimme man. Met Fortuna ook knap erin gebleven met een volgens mij vrij moeilijke selectie en club als geheel.
ik denk dat t wel is goed kan uitpakken met Ultee hoor mocht hij t worden. Lijkt mij helemaal geen verkeerde zet als ze hem als trainer aanstellen. Vind ik dan. Geef hem de kans |:)

James

Geef hem de kans enz. Heb nog steeds niet 1 ding gelezen waaruit blijkt dat hij met Fortuna iets heeft gepresteerd wat mij is bijgebleven (tja of ik wil het niet lezen :insane). Volgens mij is het enigste wat is bijgebleven is dat hij welbespraakt is en goed over komt voor de camera. Je kan nog niet zeggen geef hem een kans... Dan moet het toch op basis van iets zijn. Het gaat om voetbal en niet alleen om presentatie.

veteraan

In deze situatie verdient iedere keus de volle steun van de supporters

Destroyer

Citaat van: V-man op oktober 23, 2022, 21:46:55
Ultee zal het wel worden. Foeke kent hem vanuit zijn Utreg periode. Ik denk dat ie sneu bij Fortuna weggegaan is. Zint wel op revanche denk ik en de spoeling is verder dun...

Mijn gevoel zegt dit ook.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Zal ie z?n schaduw Robbie Alflen wel meenemen?

R058

Citaat van: James op oktober 23, 2022, 22:29:36
Geef hem de kans enz. Heb nog steeds niet 1 ding gelezen waaruit blijkt dat hij met Fortuna iets heeft gepresteerd wat mij is bijgebleven (tja of ik wil het niet lezen :insane). Volgens mij is het enigste wat is bijgebleven is dat hij welbespraakt is en goed over komt voor de camera. Je kan nog niet zeggen geef hem een kans... Dan moet het toch op basis van iets zijn. Het gaat om voetbal en niet alleen om presentatie.
Geef hem een kans gaat er meer om dat men niet van tevoren al zegt: dit wordt niks. Zo'n negatieve sfeer brengt niets goeds denk ik.

PePe

Als we er niet in blijven, dan kan de nieuwe trainer direct weer opnokken.
Het is een zware taak, maar het moet.

Tanjajeah

Citaat van: michello op oktober 23, 2022, 20:17:06

https://decorrespondent.nl/9608/zo-denkt-sjors-ultee-de-jongste-trainer-in-de-eredivisie-over-voetbal/848464849320-1352fc29

Iedere trainer roept een bepaald (onderbuik)gevoel op, vaak op basis van tv-beelden en samenvattingen van wedstrijden. Als je dat weglaat en een mening wilt vormen over Ultee op basis van zijn voetbalvisie, daar gaat het tenslotte om, zou je in ieder geval bovenstaand artikel moeten lezen.

De Gast

Sinds Ultee bij Fortuna weg is hebben ze daar geen wedstrijd meer verloren volgens mij.

Wij geven trainers wel vaker een tweede kans, en zijn dan meestal ook echt het eindstation in hun carriere. Dit heeft de groep juist niet nodig.

Bankzitter

Hij werd ook opgezadeld met spelers waar hij nooit om gevraagd had.
EN het ontslag had weinig met de resultaten te maken daar.

Maar goed, het lijkt mij een meer een trainer voor de korte termijn om het seizoen mee te overleven. Maar twijfel of het iemand is die ook de komende seizoen hier "Cambuur voetbal" gaat spelen, dus met lef en op de aanval.

veteraan

Citaat van: Tanjajeah op oktober 23, 2022, 22:47:46
Iedere trainer roept een bepaald (onderbuik)gevoel op, vaak op basis van tv-beelden en samenvattingen van wedstrijden. Als je dat weglaat en een mening wilt vormen over Ultee op basis van zijn voetbalvisie, daar gaat het tenslotte om, zou je in ieder geval bovenstaand artikel moeten lezen.

Dank, mooi beeld
Wat mij betreft allebei maar doen Ultee en Alflen

James

Iedereen krijgt van mij de volle steun want ik wil alleen maar dat het goed gaat met
Cambuur.

En op basis van het verhaal wat ik heb gelezen dan denk ik ook dat Ultee een goede keus zou kunnen zijn. Hij is in het betaald voetbal bij 1 club hoofdtrainer geweest en daar is mij qua voetbal niks van bijgebleven.

Henk de Jong is uniek maar had als trainer in het amateurvoetbal ook al veel laten zien. Is een gok geweest voor het betaald voetbal maar begon daarom volgens mij ook als assistent-trainer. Al had hij wel kennisgemaakt diverse clubs in het betaald voetbal, een nobody was het dan ook niet. 

Als Foeke hem goed kent van Utrecht wordt de gok al kleiner want dan weet hij hoe Ultee werkt maar op basis waarom hij hier op het Forum hoog wordt ingeschat kan dat m.i. niet zijn wat hij als trainer heeft laten zien.

Een goed verhaal doen kunnen wel meer, daarom kreeg bv. een Langeler steeds weer knappe functies maar wat hij gepresteerd heeft is mij een raadsel.

Henk de Jong was uniek omdat hij dicht bij hemzelf bleef. De meesten kunnen mooi lullen maar wat hebben ze gepresteerd?!

Lore

Citaat van: Tanjajeah op oktober 23, 2022, 22:47:46

En dit stuk laat wel zien dat hij een duidelijke visie heeft. En ook nog eens een visie die goed onderbouwt is en waar ik mij wel in kan vinden. Ik zou alleen ook nog wel graag wat meer voetbalinhoudelijk van hem willen weten. Dit stuk gaat heel erg over leiderschap, maar hoe laat hij zijn ploeg spelen?

J.v.G.

Zo er is nieuws naar buiten gekomen, wat ik gister al zei, maar Ultee is niet de enige kandidaat er zijn er nog twee die op de shortlist staan.