Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

Citaat van: hobbes op november 01, 2022, 11:40:57
Het ??n sluit het ander uit?
Als ze in een afrondde fase zitten met Ultee wel ja..

Stiens

Citaat van: De Gast op november 01, 2022, 11:29:52
Waarom langere periode? Laat hem eerst een contract voor de rest van het seizoen afsluiten. Vliegen we er uit, weet je als club ook voldoende.

Omdat een trainer van die leeftijd niet voor slechts een half jaar komt lijkt mij. Het moet van beide kanten komen. Contract vanuit Cambuur perspectief voor een half jaar is misschien aantrekkelijk maar daar zegt een nieuwe trainer geen "Ja" tegen, die wil waarschijnlijk iets meer zekerheid  :proost

papier

Citaat van: Stiens op november 01, 2022, 12:29:22
Omdat een trainer van die leeftijd niet voor slechts een half jaar komt lijkt mij. Het moet van beide kanten komen. Contract vanuit Cambuur perspectief voor een half jaar is misschien aantrekkelijk maar daar zegt een nieuwe trainer geen "Ja" tegen, die wil waarschijnlijk iets meer zekerheid  :proost

Je moet zelf ook geen contract van een half jaar willen, er is teveel tijd om dit in te vullen met een ad-interim. Het enige dat je mi. moet doen is afspraken maken over degradatie. Scheiden dan de wegen of niet?

Lore

Citaat van: J.v.G. op november 01, 2022, 11:03:17
Zaakwaarnemer van Ultee was gister in LWD, dus er is geen gesprek met andere trainers.

Kan je uitleggen waarom het ene het andere uitsluit? Ik kan mij voorstellen dat zolang er niets getekend is dat Cambuur in gesprek blijft met andere trainers. Zou anders raar zijn.

Lore

Citaat van: J.v.G. op november 01, 2022, 11:47:12
Als ze in een afrondde fase zitten met Ultee wel ja..

Ah, hier antwoord je al. Ik was te snel. Maar zolang er geen handtekening staat is het naief om niet met andere partijen te blijven spreken toch?

sunderland

Citaat van: PePe op november 01, 2022, 11:00:21
Vaag allemaal, dat we concreet niks van Cambuur vernemen.
Ultee lijkt de nummer 1, maar mogelijk zijn ze nog met meer kandidaten in gesprek?
dat weet ik niet, de voorkeur was 1 dag na Henk al bekend. Zou het wel heel zwak vinden. Het lijkt erop dat vooral foeke zijn zin door wil drukken en dan zelf aftaait

Teun Seun

De naam van Verbeek valt en ook Johnny Jansen zijn naam is gevallen. Laatste heeft in zijn stage week een goede indruk achter gelaten bij de spelersgroep

J.v.G.

Citaat van: Lore op november 01, 2022, 13:56:57
Ah, hier antwoord je al. Ik was te snel. Maar zolang er geen handtekening staat is het naief om niet met andere partijen te blijven spreken toch?
Er was maar 1 echte kandidaat mede door de voordracht van HdJ.

Treb

Citaat van: Teun Seun op november 01, 2022, 14:11:07
De naam van Verbeek valt en ook Johnny Jansen zijn naam is gevallen. Laatste heeft in zijn stage week een goede indruk achter gelaten bij de spelersgroep

Heb ik wat gemist?

PePe

We weten het allemaal niet, wie de nieuwe trainer gaat worden.
Meestal komt er een trainer, waar nog niemand aan heeft gedacht.

J.v.G.

Citaat van: PePe op november 01, 2022, 14:54:38
We weten het allemaal niet, wie de nieuwe trainer gaat worden.
Meestal komt er een trainer, waar nog niemand aan heeft gedacht.
:_schater :_schater :_schater

sunderland

Citaat van: J.v.G. op november 01, 2022, 14:24:56
Er was maar 1 echte kandidaat mede door de voordracht van HdJ.
ah nee juh dat maak je je zelf wijs omdat je je gelijk wil halen. Ik weet nu al dat ik nu de volle laag krijg net als zuid  :devil

PePe

ruubmac

Citaat van: Treb op november 01, 2022, 14:28:00
Heb ik wat gemist?

Dit is natuurlijk een lulverhaal. Maar Verbeek komt 100% zeker niet.