Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
100 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op december 21, 2017, 13:12:16
Kloosterman maar snel met pensioen!
0,0 nieuwswaarde.
Die man produceert al jaren troep. Altijd op zoek naar sensatie en berichten die mogelijk onrust zouden kunnen veroorzaken. Het is dat je journalisten beter niet een sc kan geven, maar deze man solliciteert er al jareen naar
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Agy

Die bakte er hier anders ook niet veel van.

Lwd79

Citaat van: moodygrunn op december 21, 2017, 14:30:34
Die man produceert al jaren troep. Altijd op zoek naar sensatie en berichten die mogelijk onrust zouden kunnen veroorzaken. Het is dat je journalisten beter niet een sc kan geven, maar deze man solliciteert er al jareen naar

Voorbeelden?

Lore

Is dat stuk nu echt zo slecht? Enige vraagteken dat ik heb is of hij dit ergens op baseert of dat het puur eigen mening is!

Collingwood

Citaat van: Lore op december 21, 2017, 16:18:42
Is dat stuk nu echt zo slecht? Enige vraagteken dat ik heb is of hij dit ergens op baseert of dat het puur eigen mening is!

Het gaat mij vooral om de zin 'Anderhalf jaar nadat hij zo teleurgesteld is dat hij [Grim] niet bij Cambuur aan de slag kan, mag hij zo goed als zeker begin 2018 toch zijn eigen trainerssprookje gaan schrijven', met name het dikgedrukte stukje.

Dat komt op mij niet over als een eigen mening, maar als een soort aankondiging, die op basis van het stuk nergens op gebaseerd lijkt.
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

Citaat van: Lwd79 op december 21, 2017, 15:25:30
Voorbeelden?
voorbeelden over kloosterman.
waarom in godsnaam.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Delfzijl/Cambuur

Toch heb ik het idee dat het al voor 80/90 procent Grimmetje gaat worden, weet niet of ik er blij om moet zijn.
Als hij goed kan gooien ken ie die Ponk wel een lesje leren natuurlijk :devil

PePe

Marcel Keizer kon hier degradatie niet voorkomen, geen Keizer meer hier!!

Lwd79

Citaat van: okkele op december 21, 2017, 17:37:18
voorbeelden over kloosterman.
waarom in godsnaam.

Roeptoeteren kan iedereen. Maar onderbouwen wordt door de moderator gevraagd dus kleine moeite lijkt me dan om voorbeelden te noemen.

zeewolde

Citaat van: Lwd79 op december 21, 2017, 19:14:10
Roeptoeteren kan iedereen. Maar onderbouwen wordt door de moderator gevraagd dus kleine moeite lijkt me dan om voorbeelden te noemen.
pak de zoekfunctie hier en zoek op kloosterman en op lc. Kun je heel wat voorbeelden vinden.

richard

Citaat van: Lwd79 op december 21, 2017, 19:14:10

Zegt de grootste roeptoeter :rodekaart

Lwd79

Citaat van: richard op december 21, 2017, 19:22:44
Zegt de grootste roeptoeter :rodekaart

Origineel bedacht Richard..
Jij weet toch altijd alles beter hier maar deelt geen enkele info behoudens wat vage toespelingen. Heb je het telefoonnummer van grim al trouwens?

richard

Citaat van: Lwd79 op december 21, 2017, 19:40:25
Jij weet toch altijd alles beter hier maar deelt geen enkele info behoudens wat vage toespelingen. Heb je het telefoonnummer van grim al trouwens?

Vervelend he, dat je niks weet. Interesseer je in de club of donder op vent.

* Gelieve geen gescheld en persoonlijke onenigheid op dit forum te schrijven, ik dank U zeer Delfzijl/Cambuur*

Vlampiep

Citaat van: Lwd79 op december 21, 2017, 19:40:25
Volgens insiders is hij op grond van zijn netwerk en kennis gevraagd om zitting te nemen in de sollicitatie commissie.
Of is dit een aanname.