Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

sunderland

Citaat van: okkele op december 22, 2017, 23:08:23
nou vadertje......
deze is nog feul fijner!
en geliek maar weer on-topic:
de nieuwe trainer mut maar net suh losgaan voor de groep as angus met de stem van brian of liever as bon scott!

fijn weekend allemaal.
:proost
vaak geweest . Zo mooi

Drumfather SCC

Citaat van: okkele op december 23, 2017, 09:50:24
mooie herinneringen.
ik zal het topic laten voor wat het is anders had ik nog voor mijn vader jim reeves geplakt,voor mijn moeder dc lewis,voor mijn broer pink floyd en voor mijn dochter  iets van system of a down .
wat concert betreft , muse in nijmegen want daar was mijn zoon voor het eerst mee.
die leeft gelukkig nog.
fijne feestdagen drumfather.
Mooie muzikale keuzes en fijn dat muziek jou ook steun kan bieden met het terughalen van de mooie herinneringen aan en met je dierbaren
Ik laat het er ook bij maar Okkele; Ook voor jou fijne feestdagen en eigenlijk wil ik dat iedereen op het forum toewensen  |:) 
Even zonder grappen en steken en dus ook voor JeJe en Noord uiteraard!
Laten we de strijdbijl maar weg doen; In ieder geval voor wat mij betreft, Al bedoelde ik het meer met een kwinkslag dan om te kwetsen, Ook al was het sarcastisch

Fijne Feestdagen iedereen @ CO  |:)

Noordcambuur

Citaat van: Drumfather SCC op december 23, 2017, 10:26:06
Mooie muzikale keuzes en fijn dat muziek jou ook steun kan bieden met het terughalen van de mooie herinneringen aan en met je dierbaren
Ik laat het er ook bij maar Okkele; Ook voor jou fijne feestdagen en eigenlijk wil ik dat iedereen op het forum toewensen  |:) 
Laten we de strijdbijl maar weg doen; In ieder geval voor wat mij betreft, Al bedoelde ik het meer met een kwinkslag dan om te kwetsen, Ook al was het sarcastisch

ik vergeef je het fijne dagen kerel ;)

Collingwood

Jean Paul de Jong is hier overigens ook vaak genoemd als trainer (prima optie ook), maar het lijkt logisch dat die Ten Hag gaat opvolgen bij Utrecht.
Kalmte alleen kan u redden.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Drumfather SCC op december 23, 2017, 10:26:06

Mooie boodschap kerel, en ook bedankt voor die heerlijke acdc ik luister al naar die gasten sinds powerage, een lp die ik vroeger eens kocht.
Die kwinkslag van jou heeft mij woorden  met Noord opgeleverd terwijl ik het ook helemaal niet slecht bedoelde.  :|
In ieder geval en dat geld voor iedereen, geniet van de kerst en oud en nieuw, hopelijk een voorspoedig Cambuurjaar voor de boeg!

DeBruyne

Booy zegt meteen bij de tafel van Kees dat ze bezig zijn met Fred Grim en dat hij waarschijnlijk gaat tekenen voor 1,5 jaar met een optie van nog 1 jaar.

Als hij nou zo meteen ook even zegt met welke spelers ze bezig zijn

Collingwood

https://twitter.com/FOXSportsnl/status/944857794376880129

Wel min of meer rond lijkt me dan, anders zou het wel dom zijn om dat nu al te zeggen gezien de geruchten omtrent Sparta.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: DeBruyne op december 24, 2017, 10:06:56
Booy zegt meteen bij de tafel van Kees dat ze bezig zijn met Fred Grim en dat hij waarschijnlijk gaat tekenen voor 1,5 jaar met een optie van nog 1 jaar.

Het eerste, mooi! Vergalt Jeje46 zijn kerstgedachte ook meteen (sneu)

Het tweede, goed dat hij daarover de kaken op elkaar houdt, je vist in een relatief kleine vijver met veel vissers. Dan ga je de concurrentie niet wijzer maken dan ze al zijn.

Bernardo

Viper

Grim. Dat kan niet missen. Overigens ook mooie woorden van Leeuwin over onze club/stad.

Holwerd voor Cambuur

Had die Richard toch weer goeie informatie he :koffie
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

richard

ChantiSCC

Citaat van: DeBruyne op december 24, 2017, 10:06:56

Dat lijkt me dan weer niet zo handig..

Lore

Citaat van: ChantiSCC op december 24, 2017, 12:40:13
Dat lijkt me dan weer niet zo handig..

Het mag nu echt niet meer mis gaan, want dan zou het een enorme blunder zijn van onze nieuwe TD. Het klnkt niet heel verstandig om al uit de school te klappen over iets wat nog niet 100% rond is.