Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Volgens mij gaat het erom dat een trainer "de poppetjes op de juiste plaats neerzet". Een bullebak als nieuwe trainer met veel "ik ben de baas theater" lijkt mij ook niet de weg. Werkt denk ik ook niet bij de meeste spelers. Weet het ook niet precies maar ben er onderhand goed ziek van! 

piene hassus

Montana

Citaat van: oldehove op november 04, 2017, 19:50:08
Ik krijg net van een betrouwbare bron door dat Willem Leushuis volgende week vertrekt bij de rooien. Wordt de nieuwe trainer van Cambuur.. Word getweet door ene Kees Duijst.

Geintje van Spakenburg

piene hassus

Trenerswissel het bijna nooit succes

Treb

Agy

Citaat van: piene hassus op november 06, 2017, 12:23:22

Zo lang een trainer genoeg tactisch onderlegd is, logische keuzes maakt, werkt aan vastigheden, spelers vertrouwen geeft, zoals bijvoorbeeld vBronckhorst bij Feyenoord of Jans zijn laatste seizoen bij Zwolle, niet nee.

Maar helaas is van niets hierboven sprake..!!

Voorstopper

Citaat van: Agy op november 06, 2017, 14:22:54
Zo lang een trainer genoeg tactisch onderlegd is, logische keuzes maakt, werkt aan vastigheden, spelers vertrouwen geeft, zoals bijvoorbeeld vBronckhorst bij Feyenoord of Jans zijn laatste seizoen bij Zwolle, niet nee.

Nu wegsturen heeft geen zin, ik verwacht niet dat ze tegen fortuna thuis gaan winnen, dus die ken Dijkhuizen nog in zijn zak steken. Daarna ontslaan dan kan de nieuwe trainer met een overwinning beginnen. Het de TS toch weer geliek

Gasgeve

Citaat van: Agy op november 06, 2017, 14:22:54

VBronckhorst maakt ook zoveel onlogische keuzes en kan de groep nu opeens ook geen vertrouwen geven.  90% van de trainers zijn zo goed als hun materiaal. 2/3 lucky overwinningen en het vertrouwen is terug en de trainer is weer een topper.

Agy

vBronckhorst maakt minder onlogische keuzes dan de media ons wil doen geloven maar goed dat is een andere discussie. Verder hoeft Dijkie wat mij betreft vooreerst ook niet weg maar zou graag zien dat Sipke werd vervangen door iemand met dezelfde voetbal ideeën als Dijkie en genoeg ervaring om zaken te managen.

sunderland

Citaat van: Agy op november 06, 2017, 16:45:19
vBronckhorst maakt minder onlogische keuzes dan de media ons wil doen geloven maar goed dat is een andere discussie. Verder hoeft Dijkie wat mij betreft vooreerst ook niet weg maar zou graag zien dat Sipke werd vervangen door iemand met dezelfde voetbal ideeën als Dijkie en genoeg ervaring om zaken te managen.
wat voor kul verhaal plaats jij hier nu weer.

poelie-lwd

Alles weg. Van Marinus tot Peter Drijver. Bruin naar de jeugd en helemaal opnieuw beginnen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op november 06, 2017, 17:17:54
Ik vind dit helemaal geen kul verhaal en denk ook dat Sipke niets toevoegt in de ondersteuning van Dijkhuizen.
Een soort van tijdelijke coach en klankbord die Dijkhuizen kan bijstaan is misschien helemaal niet zo'n gekke gedachte. Zoals Guus Hiddink destijds Cocu heeft bijgestaan en Advocaat bij Van Bronckhorst.

Lore

Citaat van: piene hassus op november 06, 2017, 12:23:22

Maar wel toen Arts werd vervangen door de Jong of toen Maas werd vervangen door Hulshof en Slot.  :koffie

Agy

Citaat van: sunderland op november 06, 2017, 17:17:54

Dat je het niet met me eens bent kan/mag maar kul is het zeker niet.

Citaat van: poelie-lwd op november 06, 2017, 19:20:49
Alles weg. Van Marinus tot Peter Drijver. Bruin naar de jeugd en helemaal opnieuw beginnen.

Op zich mee eens alleen wie wil je nu halen dan, is weinig potentie beschikbaar vandaar mijn klankbord optie. Maar idd als je Dijkie wegstuurd dan ook Sipke anders blijft dat probleem bestaan.

speculeter

Grim geeft aan dat hij weg gaat bij de knvb en weer bij een club op eigen benen  wil staan.....inkoppertje  |:)