Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
97 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

okkele

ik niet.
3 clubmensen.
doe maar buutenlanders zonder liwwadden geschiedenis.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

Lijkt mij ook t beste :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Mooi gesproken van de Oosttribune maar wie gaat dat allemaal betalen? Het geld lijkt mij zowat allemaal wel uitgegeven. Kijk eens naar wat er op het veld staat en op de bank zit..

Men gaat hier gewoon door met wanbeleid. De trainer eruit, want het moest allemaal beter kunnen met dit materiaal. Nou ik ben benieuwd wie daar hier inmiddels nog van overtuigd is gezien de reacties na Helmond uit..

zeewolde

Citaat van: De Gast op december 31, 2017, 10:32:24
Mooi gesproken van de Oosttribune maar wie gaat dat allemaal betalen? Het geld lijkt mij zowat allemaal wel uitgegeven. Kijk eens naar wat er op het veld staat en op de bank zit..

Men gaat hier gewoon door met wanbeleid. De trainer eruit, want het moest allemaal beter kunnen met dit materiaal. Nou ik ben benieuwd wie daar hier inmiddels nog van overtuigd is gezien de reacties na Helmond uit..
ook als jij eens realistisch kijkt, zie je dat onze selectie gewoon bij de eerste 8 hoort te staan. Moet er alleen wel met de beste spelers op hun eigen positie gespeeld worden.

sunderland

Citaat van: De Gast op december 31, 2017, 10:32:24

ik voor 100%

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op december 31, 2017, 14:34:54
ook als jij eens realistisch kijkt, zie je dat onze selectie gewoon bij de eerste 8 hoort te staan. Moet er alleen wel met de beste spelers op hun eigen positie gespeeld worden.
Een trainer die overwicht en respect kan afdwingen zou inderdaad gemakkelijk met deze selectie bij de eerste 8 moeten eindigen.
Maar zou ook snoeihard moeten reageren naar spelers die niet bereid zijn zich op te offeren voor het geheel en met volledige inzet de wedstrijd in te gaan.
Dijkhuizen was te lief en Sipke heeft geen overwicht en respect van sommige spelers binnen de selectie.
Dus dikke doei voor Peersman en bij geen verbetering, Van Kippersluis en Kip.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Die Lijnders van Liverpool schijnt hoofdtrainer bij NEC te worden....

Bankzitter

Een beetje meer daadkracht en kennis van de markt en dan hadden we een nieuwe moderne trainer gehad.

Collingwood

Citaat van: zeewolde op januari 02, 2018, 09:56:10
Die Lijnders van Liverpool schijnt hoofdtrainer bij NEC te worden....

Verrassend wel. Zie nu veel voorbij komen 'had Cambuur hem maar gehaald', maar denk toch dat we kansloos waren geweest tegen NEC.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op januari 02, 2018, 10:26:43
Een beetje meer daadkracht en kennis van de markt en dan hadden we een nieuwe moderne trainer gehad.
oja .? Omdat hij bij Liverpool in de ts zat. Je weet het niet. Meulensteen de assistent van Ferguson presteert nergens wat. 5 titels en champions Leaque winnaar

sunderland

En iedereen word kampioen met nec. Die 4 voorin zijn beter dan wel 10 clubs in de eredivisie

Lwd79

Citaat van: Collingwood op januari 02, 2018, 12:06:07
Verrassend wel. Zie nu veel voorbij komen 'had Cambuur hem maar gehaald', maar denk toch dat we kansloos waren geweest tegen NEC.

Cambuur komt zeker tekort.
Nec heeft een rijke  sponsor en beleid das het grote verschil.

Cor

Citaat van: Lwd79 op januari 02, 2018, 18:13:28
Cambuur komt zeker tekort.
Nec heeft een rijke  sponsor en beleid das het grote verschil.

Beleid??? :_schater :_schater :_schater Spreek je wel eens mensen uit Nijmegen?

Collingwood

Andor Faber‏
@Andor_F
Wat de nieuwe trainer betreft maakt #Cambuur even een pas op de plaats. "Daar gaan we op het trainingskamp over nadenken", vertelt Booy. Kans lijkt steeds groter te worden dat Sipke Hulshoff het seizoen als trainer afmaakt. #OmropFryslan
Kalmte alleen kan u redden.