Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

Persoonlijk zou ik Hyballa wel toejuichen als die hier kwam. We gaan het wel zien.

Johan058...

Jandehulk

Ik hoop oek op die Duitser !!....past wel bij ons clubke denk ik  :scc

Tanjajeah

Hyballa is met zijn passie inderdaad een trainer die past bij Cambuur. Enig probleem: de lange termijn. Een uitgesproken trainer zoals hij, daar hou je het als club en selectie geen 2.5 jaar mee vol als je het mij vraagt. Ze liepen met een cameraploeg eens een dag met hem mee toen hij nog trainer van NEC was. Die wedstrijdbespreking die hij toen deed, heel theatraal en met zoveel passie en stemverheffing, de Hollandse nuchterheid totaal voorbij.. Heel mooi, maar ook iets waar je als spelersgroep op een gegeven moment doorheen prikt lijkt me.

Johan058...

Citaat van: Tanjajeah op januari 13, 2018, 19:02:50
Hyballa is met zijn passie inderdaad een trainer die past bij Cambuur. Enig probleem: de lange termijn. Een uitgesproken trainer zoals hij, daar hou je het als club en selectie geen 2.5 jaar mee vol als je het mij vraagt. Ze liepen met een cameraploeg eens een dag met hem mee toen hij nog trainer van NEC was. Die wedstrijdbespreking die hij toen deed, met zoveel passie en stemverheffing. Heel mooi, maar ook iets waar je als spelersgroep na een seizoen wel klaar bent en doorheen prikt.
Ik denk dat je dat wel met alle trainers heb, op een gegeven moment is de chemie weg. Een trainer die drie jaar blijft zie je in Nederland volgens mij amper meer.

Tanjajeah

Citaat van: Johan058... op januari 13, 2018, 19:09:07
Ik denk dat je dat wel met alle trainers heb, op een gegeven moment is de chemie weg. Een trainer die drie jaar blijft zie je in Nederland volgens mij amper meer.

Maar ze zoeken in principe een trainer voor een langere termijn, tot aan het nieuwe stadion zeg maar.

Collingwood

Dan ga je er ook vanuit dat de spelersgroep (grotendeels) hetzelfde blijft in die periode, en dat is tegenwoordig toch wel een unicum. Goede spelers worden weggekocht, tegenvallende spelers snel geloosd.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: Tanjajeah op januari 13, 2018, 19:26:33
Maar ze zoeken in principe een trainer voor een langere termijn, tot aan het nieuwe stadion zeg maar.
nou een trainer die langer blijft dan een paar maand :_schater

mugel

Citaat van: Tanjajeah op januari 13, 2018, 19:26:33

Een hoofdtrainer voor 4 jaar bij Cambuur? Dat zie ik niet gebeuren. Als iemand het boven verwachting goed doet gaat hij het snel hogerop zoeken. Als het even slecht gaat wordt de trainer geslachtofferd. Of je moet een beetje een saaie trainer zien te vinden die gek is op Cambuur, naar behoren presteert, en niet snel in de belangstelling staat van andere clubs. Oh wacht, die hebben we nu en die wil niet.

Ik hoop nu ook op Hyballa. Bevlogen, vernieuwend en naar verluid goed met jonge spelers.

Bankzitter

Klopt, de laatste paar seizoenen is de club Lodeweges en Slot kwijt geraakt omdat die het goed deden (en Keizer ook gek genoeg).
Maas en Dijkhuizen omdat ze het slecht deden. Alleen de Jong heeft langere tijd hier gezeten.

Hyballa zal zeker op korte termijn hier wel wat te weeg brengen en mischien zit er dit seizoen dan nog wel een stuntje in.
Voor langere tijd moet hij nog bewijzen dat hij dat ook kan, dan zal hij toch ook op technisch/taktisch gebied iets moeten opbouwen met jonge/goedkope spelers, alleen met aanstekelijk enthousiasme red íe dat niet.

PePe

Ik kijk de laatste tijd ook naar de trainers die op het punt van verlengen staan.
Zolang Lukkien nog niet heeft bij getekend, zie ik hem ook als mogelijk nieuwe trainer.

V-man

Hyballa zou harstikke mooi weze! Mooi mediakanon voor Cambuur! (en we hebben Sip natuurlijk)

De Gast

Nog niet eens 1 seizoen bij NEC kunnen volmaken.. waarom hier dan wel? Houdbaarheidstermijn van een half jaar blijkbaar.

Bankzitter

Bizar seizoen, begon wel goed. Zelfs na dramatische reeks, wilden veel mensen nog met hem door. 'T zal iig geen moment saai zijn en dat past wel bij de club.

AL

Hyballa persoonlijk liever niet.
Denk dat hij weer snel ontslagen wordt hier.
Langeler daarentegen zie ik graag komen!!
Maar zijn zij beiden wel in beeld??

Vermoed eerder dat er gesproken wordt met trainer(s) die net weer zijn vrijgekomen.
Dan denk ik aan Meulensteen en Pastoor.

Wat mij betreft maakt Sipke het seizoen gewoon af al wil hij dat niet(zegt hij).