Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 86
  • Total: 87
  • fred
86 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: papier op oktober 20, 2022, 16:54:59
Buijs ook al langs zien komen. Alsjeblieft niet zeg.

Bijzonder ja. Alles wat net is ontslagen mag het hier weer gaan proberen volgens sommigen blijkbaar.

Destroyer

Ajb geen Ultee of Buijs niks voor ons  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC

Ultee vond ik aanvankelijk ook een bijzonder type (zal zijn leeftijd zijn), maar ik heb hem nu een aantal malen positief gehoord (potcasts, interviews) en hij is wel heel modern (leergierig: bijv afspraak met van Gaal in Portugal om te leren, teamproces (mentale aspect) in de gaten houden (opleiding/ cursussen gevolgd), techniek trainingen.
En ik denk dat dit wel een jongen is die ook openstaat om, zodra Henk alles weer op de rit heeft, voor Henk's visie, ervaring, input.
Dus ik sluit Ultee zeker niet uit.

Dennis van de Ree is vast een aardige jongen en oud speler en trainer hier, maar nog geen ervaring. Dat is in de vorm waarin wij verkeren (een vol kalenderjaar al teleurstellende resultaten) met de huidige groep niet het moment, dunkt mij.

Fred Grim heeft natuurlijk wel ervaring en een positieve spelopvatting en we moeten niet blijven hangen in het verleden, omdat hij toen koos voor Sparta.
Sipke heeft recent gekozen voor assistent Koeman, zal zich daar eerst op richten icm Feyenoord.

Gregg Berhalter is nog bondscoach van team USA, dus ook geen optie.

sunderland

Citaat van: Drumfather SCC op oktober 20, 2022, 16:43:51
Gehoord in mijn clubje supporters vrienden; '' Ultee gespot in Leeuwarden ''

Pin me nergens op vast verder
de komende tijd zullen er nog velen worden gezien hier. Om te beginnen zitten er zondag al een partij judassen op de tribune hier let maar op

De Gast

Kijk nou eerst eens wat bij deze (labiele) groep past ipv willekeurig wat namen te noemen.

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 20, 2022, 18:06:44
Kijk nou eerst eens wat bij deze (labiele) groep past ipv willekeurig wat namen te noemen.
wat is dat nu weer voor iets negatiefs ?De Gast?.  Kom op zeg. De groep wist misschien al iets of had al iets door voor Vitesse. Wel heel erg toevallig trouwens dat het Vitesse was

PePe

Dennis Haar heeft volgens mij momenteel niets. Dennis eerst weer een half jaar voor de groep, om vervolgens volgend jaar een definitieve keuze te maken?

Huizen

Citaat van: PePe op oktober 20, 2022, 19:04:08
Dennis Haar heeft volgens mij momenteel niets. Dennis eerst weer een half jaar voor de groep, om vervolgens volgend jaar een definitieve keuze te maken?

Dat was een groot succes inderdaad!!  :devil

bommel

Citaat van: PePe op oktober 20, 2022, 19:04:08

Alsjeblieft niet ....

Feeling 326

Jaap Stam
Fred Grim

Ik weet dat er wat mensen hem wel kunnen vervloeken maar ik vond Lodeweges ook niet verkeerd.

Ik had ooit goede hoop op Sandor als toekomstig cambuur trainer. Maar Sandor heeft de ervaring en de papieren niet volgens mij.

Ik zou kiezen voor iemand die weet wat voor volksclub Cambuur is, iemand met uitstraling en gewoon een trainer die leuk voetbal wil spelen.

Inferno-058

Citaat van: Bussum op oktober 20, 2022, 19:18:52
Dat was een groot succes inderdaad!!  :devil
Dit is vast een onpopulaire mening maar ging het nu zoveel beter onder Henk? Ik vind van niet.

sunderland

Citaat van: Feeling 326 op oktober 20, 2022, 19:29:17
Jaap Stam
Fred Grim

Ik weet dat er wat mensen hem wel kunnen vervloeken maar ik vond Lodeweges ook niet verkeerd.

Ik had ooit goede hoop op Sandor als toekomstig cambuur trainer. Maar Sandor heeft de ervaring en de papieren niet volgens mij.

Ik zou kiezen voor iemand die weet wat voor volksclub Cambuur is, iemand met uitstraling en gewoon een trainer die leuk voetbal wil spelen.
ben jij wel goed op de hoogte?. Sandor is absoluut eerste keus maar wil niet meer en zal dat ook nooit weer willen.

Feeling 326

Citaat van: sunderland op oktober 20, 2022, 19:42:31
ben jij wel goed op de hoogte?. Sandor is absoluut eerste keus maar wil niet meer en zal dat ook nooit weer willen.

Ik ben zeker wel goed op de hoogte. Ik schreef toch ook dat ik goede hoop had. Was een suggestie die helaas niet mogelijk is

zeewolde

Waar hebben Stam en Grim goed gepresteerd?

Ultee niet bepaald de uitstraling die Henk wel heeft.
Peter Bosz is vrij :_schater :_schater

John van 't Schip?
Frank de Boer?
Gert Jan Verbeek?

Noordcambuur

Laten we eerst even wachten om een nieuwe trainer binnen te hengelen.
Het nieuws van Henk komt wel ff binnen hoor.
Henk beterschap en neem nu de tijd even om te herstellen.