Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 87
  • Total: 88
  • fred
87 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: J.v.G. op oktober 28, 2022, 17:09:03
Wat klopt er niet van wat ik zeg, waar jij nu op reageert? Maar ik doe jou en de rest vast een plezier met wat ik hoor niet meer ga delen hier.
Ik mag hopen dat je geheugen je niet in de steek laat.
Zou zeggen, check al je berichten. Vooral die van de voorbereiding.
Deel wat je wilt delen hier. Alleen zou ik het eens leuk vinden als het feiten zijn. |:)

Specuveter

Jvg......Speculeter 2 :_schater

J.v.G.

Citaat van: Zuid1991 op oktober 28, 2022, 17:52:44
Ik mag hopen dat je geheugen je niet in de steek laat.
Zou zeggen, check al je berichten. Vooral die van de voorbereiding.
Deel wat je wilt delen hier. Alleen zou ik het eens leuk vinden als het feiten zijn. |:)
Echt he.. Je lijkt mijn ex wijf wel die begon ook over dingen die ver in het verleden zijn gebeurt en verwacht dat je het nog weet. Maar goed het heeft niks te maken met wat ik zei, maar wat maanden geleden volgens jou niet klopte, en daar wil jij nu over komen zeuren. Get a life zou ik zeggen!

J.v.G.

Citaat van: Specuveter op oktober 28, 2022, 18:16:04
Jvg......Speculeter 2 :_schater
Pas maar op, over paar maanden ben jij de lul.. :koffie

Zuid1991

Citaat van: J.v.G. op oktober 28, 2022, 18:16:51
Echt he.. Je lijkt mijn ex wijf wel die begon ook over dingen die ver in het verleden zijn gebeurt en verwacht dat je het nog weet. Maar goed het heeft niks te maken met wat ik zei, maar wat maanden geleden volgens jou niet klopte, en daar wil jij nu over komen zeuren. Get a life zou ik zeggen!

Begin nu te begrijpen waarom het je ex vrouw is.... :_schater
Maak je niet zo druk joh.

J.v.G.

Citaat van: Zuid1991 op oktober 28, 2022, 18:31:45
En ik begrijp het nog beter! :_schater

zeewolde

Citaat van: Zuid1991 op oktober 28, 2022, 18:31:45
Maak je niet zo druk joh.
je hebt niet door dat je irritant bent?

Zuid1991

Citaat van: zeewolde op oktober 28, 2022, 19:13:17
je hebt niet door dat je irritant bent?
Bist oek op de teentjes trapt juh?

Delfzijl/Cambuur

Gelukkig is het niveau hier allemaal nog in orde...........wat hebben we toch een gezellig forum met elkaar :)

V-man

Via de pers werd de indruk gewekt dat SCC snel door zou pakken met een nieuwe trainer. Nu begrijp ik via "Andor twitter" dat men er nog niet over uit is of men voor het winterreces een nieuwe trainer wil aanstellen. Begrijpelijk maar kan dit dan niet via een "officieel statement" van SCC gecommuniceerd worden? Bespaard velen waaronder mij een bijna "autistische" blik op al de beschikbare social media enz...

veteraan

Het zou inderdaad van intelligentie getuigen om in deze fase wel goed te blijven communiceren
bovendien is een beetje doorpakken nu ook geen luxe, in de komende weken wordt de basis voor handhaving gelegd ; of niet !

Geen onnodig tijdsverlies nu !

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: V-man op oktober 28, 2022, 22:51:31
Via de pers werd de indruk gewekt dat SCC snel door zou pakken met een nieuwe trainer. Nu begrijp ik via "Andor twitter" dat men er nog niet over uit is of men voor het winterreces een nieuwe trainer wil aanstellen. Begrijpelijk maar kan dit dan niet via een "officieel statement" van SCC gecommuniceerd worden? Bespaard velen waaronder mij een bijna "autistische" blik op al de beschikbare social media enz...

Heb ik dus ook, ben ik ook leip?
Voetbalprimeur, omrop f, teletek, div roddelsites op internet ik klik me gv en de rest foxwild klikerdieklick heb ik boevenspotter dr voor.
Schiet mij maar lek.

sunderland

Eigenlijk hoop ik maar dat er in de loop van deze week een nieuwe trainer aan het roer staat. En dat die trainer niet alleen uit foeke zijn netwerk komt en dat ze met meerdere trainers om tafel hebben gezeten want dat mag je wel verwachten van een voetbalorganisatie. Deze ts van nu is gewoon te ligt in mijn ogen, daarmee wil ik niet zeggen dat ze individueel niet goed zijn. De gesprekken met ultee zijn al geweest dus het kan ook snel gaan. Ze moeten niet denken we wachten nog wel even want tot de winterstop zijn ook nog punten te verdienen. Ze kunnen erg lang treuzelen dat is wel gebleken met een linksbuiten en dat was een ook nog een paniek aankoop

veteraan

Is er nog een bijeenkomst geweest van de RvC ?
Bestuurlijk mag er wel even worden doorgepakt !

Galdiano

Om 10:00uur Bosschaart als Grim aan tafel bij ESPN. Heel benieuwd wat Grim zal vertellen.  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets