Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Champions League

Gestart door oost058, maart 05, 2013, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op november 25, 2015, 22:41:42
Knap punt van PSV in Manchester. Als ze thuis winnen van het al uitgeschakelde CSKA Moskou gaan ze hoe dan ook door in de Champions League (omdat United en Wolfsburg tegen elkaar spelen). Zou mooi zijn, lang geleden dat een Nederlandse ploeg de poule heeft overleefd.

En als ze verliezen eindigen ze als laatste van de poule en zijn ze dus europees uitgespeeld. Alles ligt nog open dus.
Area 58

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op november 26, 2015, 15:20:04
En als ze verliezen eindigen ze als laatste van de poule en zijn ze dus europees uitgespeeld. Alles ligt nog open dus.

Klopt. Maar ik had van tevoren niet verwacht dat PSV op de laatste speeldag kwalificatie nog in eigen hand zou hebben. En ze hebben van alle ploegen die Europees spelen de meeste punten gehaald voor Nederland, terwijl ze op het hoogste niveau spelen. Dus ik vind het hoe dan ook knap.
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Schitterende laatste ronde wordt dat. Met alleen ploegen die het in eigen hand hebben. Iedereen moet winnen om zeker te zijn van CL/ Europees overwinteren en de verliezer van psv Moskou ligt er sws uit.

Collingwood

Wat een schril contrast met de Nederlandse prestaties in de Europa League weer...

Collingwood

dizzhead

moodygrunn

Keurig van PSV, wat zou floppe hier van vinden?
In Henk en Sandor we trust

Marc S

Wat een wedstrijd was dat. Toch wel erg van genoten.

Yellow Army

Ondanks dat ik niks heb met die lampjes, stiekem wel genoten. Lekkere pot en bovendien goed voor het NLse voetval
Area 58

Dokkumer

Compleet verdiende overwintering in de CL. Bijzonder knappe prestatie als je gewoon thuis 9 punten pakt. Wat mij betreft mag PSV nog wel een rondje overleven na de winterstop.

El Ma-kri-niii

Ze moeten hopen dat ze Barcelona, Real Madrid en Bayern München ontlopen in de volgende ronde. Tegen de andere ploegen maken ze nog wel een kansje. Stom van Luuk de Jong dat hij er niet bij zal zijn. Hij wist niet dat hij op scherp stond, en krijgt vervolgens geel voor praten. Hoe amateuristisch...

Dokkumer

Een domme kaart, helemaal omdat het een zwaar terechte penalty was. In de emotie snap ik het ook wel dat hij zo reageert. Je komt immers in de slotfase waarschijnlijk 0-1 achter en bent dan virtueel uitgeschakeld voor de overwintering in elk Europees toernooi.

Verder maakte hij die fout natuurlijk wel vrijwel meteen weer goed met de gelijkmaker.

Gasgeve

Hij wist niet dat die op scherp stond, nog amateuristischer.

dizzhead

Citaat van: Gasgeve op december 10, 2015, 12:00:50
Hij wist niet dat die op scherp stond, nog amateuristischer.

Vanuit PSV oogpunt snap ik het juist wel. Je wilt toch niet dat een speler de hele tijd met de gedachte speelt geen gele kaart te mogen pakken; dan heb je al geen focus meer.

El Ma-kri-niii

Citaat van: dizzhead op december 10, 2015, 14:40:23
Vanuit PSV oogpunt snap ik het juist wel. Je wilt toch niet dat een speler de hele tijd met de gedachte speelt geen gele kaart te mogen pakken; dan heb je al geen focus meer.
Ik geloof niet dat een speler met de rem erop speelt in zo'n belangrijke wedstrijd. Als ze hem wel geïnformeerd hadden, had hij in elk geval niet zo'n onnozele kaart gepakt.