Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur-Fortuna

Gestart door sunderland, november 03, 2017, 23:54:12

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: De Raaf op november 17, 2017, 22:52:11
Voor een betere toekomst van Cambuur was een nederlaag beter weest. Met deze clowns kom je niet verder
Dat gevoel heb ik dus ook ,dat de ts nu gaat zeggen: waarom zouden we iets veranderen, we hebben toch van de nr 3 gewonnen.

michello

Citaat van: D.H.Skolten op november 17, 2017, 23:34:34
Dat gevoel heb ik dus ook ,dat de ts nu gaat zeggen: waarom zouden we iets veranderen, we hebben toch van de nr 3 gewonnen.

Als die strijdlust er elke thuiswedstrijd is dan gaan hier niet veel teams meer winnen. ;)

D.H.Skolten

Citaat van: michello op november 17, 2017, 23:37:12
Als die strijdlust er elke thuiswedstrijd is dan gaan hier niet veel teams meer winnen. ;)
Zou wel een goed begin zijn, als je tegen ons speelt(en helemaal hier in Leeuwarden) in de juup hoor je met angst en beven de wedstrijd tegemoet te gaan, we zijn niet 1 of ander kut clubje!

papier

Start eerste helft fantastisch, dan krijg je het publiek ook mee. Met een gelijkspel of verliespartij had ik, gezien de inzet en verhoudingen op het veld, ook vrede gehad. Prachtig dat het nu een keer meezit, de extra man achterin (vd Laan) zorgde voor wat meer rust ondanks dat Fortuna legio kopkansen heeft gehad. De domme domme domme rode kaart van Smeets is zonde want hij zat lekker in de wedstrijd, heel erg lekker zelfs. En de wedstrijd deed het ook geen goed.

Fortuna was wel genoodzaakt om voorzetten te geven, door het midden kwamen ze er niet aan te pas en de kopballen waren (gelukkig) niet goed genoeg. Verder wel een naaistreek van Dammers, natuurlijk is het dom van Smeets maar dit was wel een gevalletje Ruud ter Heide hoor. Niet netjes. Verder sowieso wat stervende zwanen en gemopper. Hadden ze ook niet nodig.

papier

Overigens, die ballenjongen op Oost, geef die vent een lintje. Lekker balletje klemmen achter de boarding en zeggen dat je geen bal hebt. Vervolgens op het moment dat die gasten van Fortuna de bal gaan halen een in het veld gooien. Genot.

Als zoiets tegen ons gebeurd is het niks natuurlijk, meten met twee maten is mij niet vreemd.

D.H.Skolten

Citaat van: papier op november 18, 2017, 00:13:01
Overigens, die ballenjongen op Oost, geef die vent een lintje. Lekker balletje klemmen achter de boarding en zeggen dat je geen bal hebt. Vervolgens op het moment dat die gasten van Fortuna de bal gaan halen een in het veld gooien. Genot.

Als zoiets tegen ons gebeurd is het niks natuurlijk, meten met twee maten is mij niet vreemd.
Ik kan zulke acties wel waarderen, echte Cambuur fan! Respect!

V-man

Kippersluis die keihard, tijdens de ereronde voor Zuid, keihard Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden scandeert! Kijk dat zijn mooie dingen! |:)

okkele

Citaat van: De Raaf op november 17, 2017, 22:52:11
Voor een betere toekomst van Cambuur was een nederlaag beter weest. Met deze clowns kom je niet verder
welkom terug.
typisch dat het met zo`n melding is na een overwinning met een man minder tegen de nummer 3.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: papier op november 18, 2017, 00:13:01

:_schater
lekker eerlijk.

:proost

hobbes

Citaat van: D.H.Skolten op november 18, 2017, 00:19:01
Ik kan zulke acties wel waarderen, echte Cambuur fan! Respect!

Moest erg lachen om Mannes die de handschoen van 1 van de fortuna spelers weggooide toen die zijn veters aan het strikken was

D.H.Skolten

Citaat van: hobbes op november 18, 2017, 00:37:21
Moest erg lachen om Mannes die de handschoen van 1 van de fortuna spelers weggooide toen die zijn veters aan het strikken was
Als we elke wedstrijd met deze passie gaan spelen en een andere trainer gaan aanstellen zou dit seizoen nog wel gered kunnen worden!

okkele

D.H.Skolten

Citaat van: okkele op november 18, 2017, 01:56:03

TROTS!! Maar overwinning voor marinus??? Overwinning voor iedereen maar niet voor Marinus, omdat we eindelijk eens thuis winnen na 6 pogingen? Marinus is een droplul en Sipke straalt toch heel wat meer enthousiastme uit. Zou het toeval zijn dat mr droplul op de tribune zat? Ik zou zeggen" lekker laten zitten voortaan"!

wiekie1969

Die Sipke Hutkul is een engerd. Ut wut steeds erger met die man. As die lange giraf erbij is, dan zit ie als een dooie lul in de dug-out en trekt ie sien bek niet open. Gisteravond stond ie als een dwaas langs de lijn te schreeuwen. Schijnheiliger ken ut niet. Wat een engnek juh brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :R :R :R

denistel

heerlijk voor vooral de hondstrouwe aanhang en nu weer verder 110% inzet moet
er altijd zijn en er van de 1e min boven op zitten ipv dat afwachtende gedoe en dan
zie je wel wat dat brengt.laat het een les zijn en niet weer terug vallen naar tikkie breed/

compliment aan iedereen voor de partij van gisteravond.