Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
80 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur-Fortuna

Gestart door sunderland, november 03, 2017, 23:54:12

Vorige topic - Volgende topic

De Raaf

Euhhhh dat wel stiekum. Met sapje :grolsch

PePe

Trainer Marinus Dijkhuizen verwacht vrijdag een wedstrijd waarin Cambuur veel balbezit heeft, omdat de ploeg uit Sittard loert op de counter. "Fortuna heeft een aardige ploeg met veel scorend vermogen. In de omschakeling moeten we het goed voor elkaar hebben", denkt Dijkhuizen. Sipke Hulshoff heeft vrijdag de leiding over Cambuur, omdat Dijkhuizen is geschorst. Hij werd weggestuurd in de wedstrijd tegen NEC. Dat duel is alweer twee weken geleden. Door de wedstrijden van het Nederlands elftal was er het afgelopen weekend geen betaald voetbal. De selectie van Cambuur had een paar dagen vrij. Dijkhuizen: "Dat is goed geweest. Het was lekker voor iedereen en de ploeg is nu weer fris."

ChantiSCC

De ploeg is nu weer fris???? totaal geen inzet weer op trainingen en überhaupt zijn de trainingen van laag niveau. De ploeg is nog nooit fris geweest dit seizoen wordt toch eens wakker Dijkie..dan weer zelf willen voetballen dan weer willen inzakken en counteren.. er zit ook totaal geen lijn in dit seizoen.

LWD vak 7

Geeft weer veel hoop op een prachtwedstrijd morgen.

denistel

se binne su fris dat we er alweer 4 missen. ik wut gek van dat slappe hap
gedoe met hun paar dagen vrij en nu zijn ze weer fris in de kop zeker.
gewoon zeggen dat de halve selectie over hoopt ligt over hoe te spelen
en steeds weer dezelfden opstellen en je kwaliteit op de bank houden.

wiekie1969

Ik maak mie er niet meer druk om. Als ik mien biertje maar inne klauwen hef.

DayDreamer

Niet teveel veranderen en dan ook nog Mathieu erin  :R

0 - 3

ChantiSCC

Citaat van: DayDreamer op november 16, 2017, 16:11:39
Niet teveel veranderen en dan ook nog Mathieu erin  :R

0 - 3

Kippersluis zei in interview wel dat ze anders gaan spelen, en dat we dat gaan zien ook. Ben benieuwd! Ze mogen het nu wel eens laten zien. Mathieu er in kan ik begrijpen, wie wil je daar anders hebben? Daniels misschien..maar is ook meer harddraver dan een voetballer.. Snap echt niet waarom Schils niet speelt voor Mannes of voor Boerlage... is die Schils nou slechter dan hun?!

sunderland

we zullen wel inzakken.En als ik dan lees dat ze weinig willen veranderen hef ik er geen reet zin in,mut ik weer naar die 12 in een dozijn spelers zien ..Peersman rood hopelijk

ChantiSCC

Citaat van: sunderland op november 16, 2017, 16:49:42
we zullen wel inzakken.En als ik dan lees dat ze weinig willen veranderen hef ik er geen reet zin in,mut ik weer naar die 12 in een dozijn spelers zien ..Peersman rood hopelijk

Of geel dan is ie er de volgende wedstrijd iig niet bij!

WAT IS ER MET SAI!  :0=

waarom niet met sai en schils op het middenveld?! ipv boerlage en mannes

denistel

speculeter

666

Citaat van: ChantiSCC op november 16, 2017, 16:15:41
Kippersluis zei in interview wel dat ze anders gaan spelen, en dat we dat gaan zien ook. Ben benieuwd! Ze mogen het nu wel eens laten zien. Mathieu er in kan ik begrijpen, wie wil je daar anders hebben? Daniels misschien..maar is ook meer harddraver dan een voetballer.. Snap echt niet waarom Schils niet speelt voor Mannes of voor Boerlage... is die Schils nou slechter dan hun?!

Schils zou ik ook wel weer willen zien Mannes en Boerlage maar eens niet.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bernardo

Montana