Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 86
  • Total: 87
  • fred
86 gasten, 1 lid
fred

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: PePe op februari 25, 2017, 14:43:48
Goed gewerkt, bij bal verlies verdediger, bij bal bezit aanvaller!!

meen je het? bij balbezit liet ie zich vaak helemaal terug zakken toch.
de verdedigers snappen volgens mij helemaal niet wat hij dan doet.

Vlampiep

Citaat van: denistel op februari 25, 2017, 18:46:55
Is het echt zo moeilijk om eens te zeggen dat iedereen zijn stinkende best heeft gedaan om ons een heerlijke avond en een eclatante overwinning te geven?

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2017, 19:46:55
Is het echt zo moeilijk om eens te zeggen dat iedereen zijn stinkende best heeft gedaan om ons een heerlijke avond en een eclatante overwinning te geven?
misschien moet jij de wedst even teug zien

Cor

Citaat van: sunderland op februari 25, 2017, 20:10:35

En misschien is het ook mogelijk om eens iets minder kritisch te zijn en eens te laten merken dat je ondanks alle beperkingen van dit wereldteam toch kunt genieten van een lekkere pot.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 25, 2017, 20:10:35
Ik heb gewoon een geweldig mooie een attractieve wedstrijd gezien.
En denk je dat er bij Barcelona geen fouten worden gemaakt?
Zet eens die donkere bril af en geniet van wat er is gegeven door deze selectie.

okkele

4-0 , 6-0 , 8-0.
maakt niks uut.

:zucht
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Vlgns mij ging het daar niet over ofwel, het was gewoon een beste wedstrijd waarin bakker de eerste helft niet goed speelde en dat kan en dat betekent verder niks boys

Yellow Army

Citaat van: denistel op februari 25, 2017, 18:46:55

Dat was een tactische omzetting om Bakker de opbouw te laten doen ipv Steenvoorden die vervolgens naar de RB ging en v Deelen een linie naar voren.
Area 58

denistel

dat kan iid maar het zag er niet uit dat de spelers het meteen begrepen,maar er stond
hier in balbezit speelde hij diep en dat was niet zo toch dat is het enige wat ik aangeef
en dat er dan mensen zijn die zeggen dat er altijd wat te zeuren is?? ik heb al
een paar getikt prima wedstrijd maar kan altijd nog beter ik ben niet heel snel
tevreden en kijk naar alle dingen die er op het veld gebeuren.

denistel

Citaat van: Cor op februari 25, 2017, 20:19:25
En misschien is het ook mogelijk om eens iets minder kritisch te zijn en eens te laten merken dat je ondanks alle beperkingen van dit wereldteam toch kunt genieten van een lekkere pot.

dat doe ik zeker wel maar als het het niet goed is zeg ik het ook.bakker was de
1e helft niet goed kan gebeuren 2e helft goed hersteld

Yellow Army

Citaat van: denistel op februari 26, 2017, 11:18:47
dat doe ik zeker wel maar als het het niet goed is zeg ik het ook.bakker was de
1e helft niet goed kan gebeuren 2e helft goed hersteld

Klopt, 1e helft veel balverlies en speelde zeker niet diep bij balbezit, 2e helft weer prima
Area 58

sunderland

Citaat van: picoberghuis op februari 26, 2017, 14:28:31
Bakker speelde vrijdag gewoon prima. Dat zoeken naar kritiek op Bakker is zo doodzonde. Een aantal supporters lijkt daar bijna voldoening uit te halen.

Wees trots op een jongen als Bakker, ONZE aanvoerder en gewoon een echte clubman! Zit hier al vele jaren en verlengde zijn contract zelfs op een moment dat hij op de bank zat.

Bakker is een Cambuurman, en is als aanvoerder heel erg belangrijk. Zowel op als zeker buiten het veld. En in de media een goed boegbeeld van onze club.

Sta achter deze cambuur man
ast Dou skeel bist prima

sunderland

Bakker speelde de eerste helft zeer matig maar OW dat mag je vooral niet zeggen.

Cor

Citaat van: sunderland op februari 26, 2017, 14:59:09
Bakker speelde de eerste helft zeer matig maar OW dat mag je vooral niet zeggen.

Maar gaf wel een lekker balletje op van Deelen bij de 2-0. Of mag je dat ook niet zeggen?

denistel

Citaat van: picoberghuis op februari 26, 2017, 14:28:31
Bakker speelde vrijdag gewoon prima. Dat zoeken naar kritiek op Bakker is zo doodzonde. Een aantal supporters lijkt daar bijna voldoening uit te halen.

Wees trots op een jongen als Bakker, ONZE aanvoerder en gewoon een echte clubman! Zit hier al vele jaren en verlengde zijn contract zelfs op een moment dat hij op de bank zat.

Bakker is een Cambuurman, en is als aanvoerder heel erg belangrijk. Zowel op als zeker buiten het veld. En in de media een goed boegbeeld van onze club.

Sta achter deze cambuur man

ik sta wel achter em maar is niet mijn type speler geen echte kerel is mijn mening.en vrijdag de
1e helft was ie gewoon niet goed muk dan zegge dat ie wel goed is. en ja boegbeeld is ook maar net
hoe je het beziet op dit moment zijn er maar weinig boegbeelden ze lullen allemaal met elkaar
mee.