Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
44 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

brambo3004

Liever rechtfooruut dan tikkie breed of op sien Dijkstra's tikke terug! :zweep

Destroyer

niet lullen, bijtekenen  :devil

volgend jaar ED met SCC  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Baresi

Bakker wat n goal na mooie assist van Bakens.Houwe deze kerel voor cambuur
Eredivisie here we come :scc

el haj

Leuk stukje over Bakker, zou graag zien dat Cambuur 'm voor een paar jaar bindt. Dat gepraat over andere clubs hoef ik niet te horen. ;)

SC Cambuur-Leeuwarden keert volgend seizoen na jaren van afwezigheid weer terug in de Eredivisie en dit stemt Erik Bakker tevreden. De middenvelder van de Friese club sprak met SoccerNews over de promotie van zijn club.

"Ik denk er eigenlijk niet erg over na of het nou verdiend is of niet", begint Bakker. "Maar als je aan het einde van de rit bovenaan staan, vind ik het gewoon verdiend. We hebben de achterstand goed ingelopen op de concurrenten. Dus wat dat betreft is het in mijn ogen verdiend. We hebben niet altijd goed gevoetbald, maar in de laatste serie hebben we goede overwinningen geboekt met goed voetbal. De kampioenswedstrijd was spannend, maar niet erg goed. Wel een degelijke overwinning."

In die kampioenswedstrijd speelde Cambuur tegen Excelsior en won het met 0-2, mede dankzij een mooie treffer van Bakker. "Die zat er heel lekker in", lacht Bakker, die zag dat Henk de Jong in maart het stokje als trainer overnam van Alfons Arts. "Het is duidelijk dat De Jong het geweldig heeft gedaan met deze groep. Maar ook Arts heeft zijn bijdrage geleverd. Henk heeft het fantastisch afgemaakt."

Volgend seizoen lijkt Bakker dus te bewonderen te zijn in de Eredivisie met Cambuur, maar een overstap naar een andere Eredivisionist sluit de 23-jarige niet helemaal uit. "Maar ik wil graag met Cambuur de Eredivisie in, maar ik zeg niet dat ik niet opensta voor iets anders. Maar ik denk nu alleen maar aan de Eredivisie met Cambuur", vertelt Bakker. Of hij komend seizoen anders benaderd dan voorgaande seizoenen?

"Om daaraan te denken, moet eerst de kampioensvreugde een beetje zakken. Ik denk dat we nog niet helemaal beseffen dat we volgend seizoen in de Eredivisie spelen. Ik hoop dat we met een voetballende instelling ons gaan proberen te handhaven in de Eredivisie", zegt de Cambuur-speler, die uitkijkt naar enkele duels.

"Ajax-uit, Feyenoord-uit en natuurlijk de Friese derby tegen sc Heerenveen", somt Bakker op. De voormalig speler van PEC Zwolle droomt overigens niet van internationaal topvoetbal. "Daar denk ik niet echt aan. Mijn doel was Eredivisie spelen en dat ga ik volgend jaar dus hopelijk doen met Cambuur. Ik ben daar dus nog niet echt mee bezig."

gewoon een fan

Als hij denkt beter uit te zijn bij een andere Eredivisie club dan moet hij dat maar doen.

AL

Bakker moeten behouden! Is nog jong en loopt toch al wat jaartjes mee. Een van de weinige spelers uit de huidige selectie waarvan ik verwacht dat hij mee kan komen in de eredivisie.

SCCRulez

Maar dan wel met 100% overtuiging, anders mooi opzouten. Twijfelde al over bij Cambuur blijven na dit seizoen omdat hij zich klaar voelde voor stap hogerop. Heeft aantal leuke potjes gespeeld dit seizoen, maar wel wisselvallig en ik vond hem nog niet duidelijk eruit springen.

Delamere

Bakker voor twee jaar bijgetekend. Benieuwd wat hij laat zien in de Eredivisie.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Mooizo. Heeft toch mooie cijfers achter z'n naam staan.  (Na 2 seizoenen  21 doelpunten uit 48 wedstrijden)  Benieuwd of hij nog verder kan groeien, is ook nog maar net 23 jaar geworden.

Bernardo

SCCRulez

Goed werk, ook belangrijks signaal naar spelers die nog niet getekend hebben. El Makrini: GOED VOORBEELD DOET VOLGEN!!! |:) |:) |:)

flieterper

wiekie1969

Klasse, voegt wat toe!!! |:)

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.