Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Citaat van: Yellow Army op januari 19, 2014, 20:42:45
V moorsel is een echte 10, zijn nadeel is dat hij niks anders kan. Wellicht verwachtten ze dat gae de tweede helft meer druk zouden gaan zetten en je dan wat meer aan een bakker hebt. Anders kan ik de wissel niet verklaren.
Toch vind ik hem op 10 tekort komen in regelmatige aanvoer naar aanvallers. Zoals hij nu speelt zal hij weinig assist op zijn naam krijgen, vind hem vaak voor behoudende oplossingen kiezen ipv creativiteit toevoegen. Dat hoef je ook van Bakker niet te verwachten

Harry L.

Wat is er in die paar weken gebeurt met Bakker waardoor hij helemaal uit de gratie geraakt is? Zelfs sjok sjok krijgt nu al de voorkeur. Iemand een idee?

The Prominence

Citaat van: Harry L. op februari 02, 2014, 17:51:10
Wat is er in die paar weken gebeurt met Bakker waardoor hij helemaal uit de gratie geraakt is? Zelfs sjok sjok krijgt nu al de voorkeur. Iemand een idee?

ik zou het niet weten, er heeft echt wel iets gespeeld, maar snap niet waarom daar geen duidelijkheid over is :zucht

Cambuur058

Citaat van: Leovardiascc op februari 02, 2014, 17:52:59
ik zou het niet weten, er heeft echt wel iets gespeeld, maar snap niet waarom daar geen duidelijkheid over is :zucht
Sinds dat trainingskamp is het ineens mis...  :zucht

Harry L.

Zou het met die flirt met Groningen te maken hebben

The Prominence

Citaat van: Harry L. op februari 02, 2014, 17:55:39
Zou het met die flirt met Groningen te maken hebben

zou goed kunnen, jammer dat er geen duidelijkheid over is.

AL

Citaat van: Harry L. op februari 02, 2014, 17:51:10

Het schijnt dat ze bij Cambuur nogal boos zijn, omdat Bakker met Groningen onderhandelde terwijl de club van niks wist (tijdens trainingskamp).
Ik blijf het echt vreemd vinden want ik vinden hem beter dan Mulders en v Moorsel en op dit moment ook beter dan Ritzmaier.

legeips

Citaat van: AL op februari 02, 2014, 18:51:03
Het schijnt dat ze bij Cambuur nogal boos zijn, omdat Bakker met Groningen onderhandelde terwijl de club van niks wist (tijdens trainingskamp).
Ik blijf het echt vreemd vinden want ik vinden hem beter dan Mulders en v Moorsel en op dit moment ook beter dan Ritzmaier.

Eens...
Liever een Bakker die zich in de kijker wil spelen, dan dat gepruts van die 2 JL. Voetballers van Moorsel en Mulders..

Lore

Citaat van: legeips op februari 02, 2014, 20:19:39
Eens...
Liever een Bakker die zich in de kijker wil spelen, dan dat gepruts van die 2 JL. Voetballers van Moorsel en Mulders..

1. Ruzie met Swinkels
2. Ruzie met Brands
3. Ruzie met Bakker

Zou het altijd aan de spelers liggen?

Collingwood

Citaat van: Lore op februari 02, 2014, 20:22:50
1. Ruzie met Swinkels
2. Ruzie met Brands
3. Ruzie met Bakker

In het geval van Swinkels lag het sowieso aan de speler, natuurlijk.
Kalmte alleen kan u redden.

mescc

Citaat van: Collingwood op februari 02, 2014, 20:26:39
In het geval van Swinkels lag het sowieso aan de speler, natuurlijk.

Brands ook toch, meneertje voelt zich te goed voor de bank.

The Prominence

Citaat van: Lore op februari 02, 2014, 20:22:50
1. Ruzie met Swinkels
2. Ruzie met Brands
3. Ruzie met Bakker

Swinkels en Brands vonden zichzelf te goed voor de bank, en tsja als bakker met groningen gesproken heeft, ik geef hem geen ongelijk daarin maarja om het achter de rug om te doen van de ts vind ik dan minder.

Collingwood

Citaat van: mescc op februari 02, 2014, 20:29:50
Brands ook toch, meneertje voelt zich te goed voor de bank.

Denk ik ook wel, maar daar is verder weinig van naar buiten gekomen, dus moeilijk te beoordelen.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Leovardiascc op februari 02, 2014, 20:30:38
Swinkels en Brands vonden zichzelf te goed voor de bank, en tsja als bakker met groningen gesproken heeft, ik geef hem geen ongelijk daarin maarja om het achter de rug om te doen van de ts vind ik dan minder.

Maar je zou ook kunnen stellen dat de trainers dit soort teleurstellingen beter moeten kunnen begeleiden.

Als ik het verhaal, van wat er naar buiten is gekomen, per geval hoor denk ik ook dat het aan de spelers ligt. Maar drie problemen in 1 seizoen (en we zijn nog maar net over de helft) vind ik wel wat veel.......

speculeter

Niet zo stoken joh.
geval een en twee duidelijk geval.
met bakker weet je niks..verhaal heeft altijd
twee kanten!