Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Sonnema

Deze jongen kan het niveau simpel weg niet aan, gister bij de overtreding vooraf aan de goal stond meneertje alweer met de armen te zwaaien dat hij het weer niet snapt. Is elke keer te laat en loopt lucht te verdedigen, hoe vaak is deze jongen gisteren voor de goal geweest laat staan in de 16????

The Prominence

waar is de bakker gebleven van vorig jaar Groningen?

Dokkumer

Eerlijk is eerlijk, een punt van kritiek richting Bakker moet ik terugnemen na gisteren. Hij dook toch regelmatig op achter Barto, waardoor er gevaarlijke situaties voor het doel van Boer ontstonden. Nu in de duels nog wat minder de poot terugtrekken en dan komt het hopelijk goed met Bakkertje

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op februari 17, 2014, 08:38:48
Eerlijk is eerlijk, een punt van kritiek richting Bakker moet ik terugnemen na gisteren. Hij dook toch regelmatig op achter Barto, waardoor er gevaarlijke situaties voor het doel van Boer ontstonden. Nu in de duels nog wat minder de poot terugtrekken en dan komt het hopelijk goed met Bakkertje

Laatste 10 minuten speelde Van Moorsel, gelijk weer aanbieden, en balletjes opeisen.
Zoveel beter dan Bakker.
Ondanks dat bakker iets beter dan de laatste wedstrijden speelde. In de zomer maar snel aan Groningen verkopen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

Komop Galdiano, Bakker speelde in Almelo ook een prima wedstrijd.
Gister was hij weer goed.

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

The Prominence

misschien zat ie in een dip en gaat ie nu weer op zn niveau spelen ?

S(CC)upporter

Ik vond hem ook erg sterk tegen Zwolle, zoveel inzet en hard werken! :zweep

Galdiano

DRAMATISCH!!!

Paco hoort erin!

wiekie1969

Zakt steeds verder weg deze man. Ongetwijfeld van goede wil, maar een echte Jupiler League speler.............

AL

Citaat van: wiekie1969 op februari 23, 2014, 05:16:19
Zakt steeds verder weg deze man. Ongetwijfeld van goede wil, maar een echte Jupiler League speler.............

Wat een dom gelul. Vorige 2 wedstrijden was hij heel goed.
Gisteren wel zwak.

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op februari 23, 2014, 05:16:19
Niet met je eens, vorige week prima gespeeld. Vandaag idd zwak.

Verstuurd vanaf mijn spambox

Galdiano

Citaat van: AL op februari 23, 2014, 08:40:02
Wat een dom gelul. Vorige 2 wedstrijden was hij heel goed.
Gisteren wel zwak.

Paco zorgt voor creativiteit, en is in mijn ogen beter dan Bakker.

AL

Citaat van: Galdiano op februari 23, 2014, 09:39:25
Paco zorgt voor creativiteit, en is in mijn ogen beter dan Bakker.

2 totaal verschillende spelers.
Paco meer de 10, bakker meer een 6.
Paco viel gisteren zeer sterk in!

lunnie

Bakker was wel de enige speler die in de 1e helft regelmatig goed de ruimtes in liep en aanspeelbaar was op het middenveld. Vond v Brakel slechter..

Nadat Paco erin was gekomen liep het wel een stuk beter iig!

dit is mien club

Bakker is een kilometer vreter die er voor zorgt dat wij verdedigend heel goed staan.
Hij is ijzersterk in de omschakeling.

Paco is meer een echte 10, maar maakt lang zoveel meters niet als Bakker.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it