Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

denistel

zal wel lastig weze maar kom op zeg 7 dagen van huis dan moet er wel iets heel belangrijks thuis zijn toch.

sunderland

Citaat van: denistel op januari 05, 2015, 13:31:19
zal wel lastig weze maar kom op zeg 7 dagen van huis dan moet er wel iets heel belangrijks thuis zijn toch.
ach wat ken ons dat skele .Laat um .Verl seiz deden ze er heel vaag over en dacht iedereen dat hij naar Groningen zou .Hij ging toen opeens eerder uit de bus ofzoiets

denistel

vorig jaar was er wel iets anders aan de hand maar dat maakt oek niet uit.

en dat ie niet met gaat ach zal oek wel goed komen maar is voor hoe ik em in
het veld oek vind net dat beetje extra mist ie.maar das mijn mening.

sunderland

Citaat van: denistel op januari 05, 2015, 13:44:01
vorig jaar was er wel iets anders aan de hand maar dat maakt oek niet uit.

en dat ie niet met gaat ach zal oek wel goed komen maar is voor hoe ik em in
het veld oek vind net dat beetje extra mist ie.maar das mijn mening.
oke wist ik niet .Dat laatste ben ik zeker met je eens en ik weet dat de ts dat ook vind .

SCC

Dit was vorig jaar dan waarschijnlijk ook de reden: dan is Bakker met terugwerkende kracht juist een held! Vorig jaar werd enorm veel gespeculeerd en was hij de boosdoener (werd niet meer opgesteld) en toch verlengd meneer z'n contract. Hij kon ook zeggen: bekijk het maar, ik wandel gratis weg. Vorig jaar steunden jullie me ook niet.
Wel klasse, van zowel Henk de Jong als Bakker, dat er nu open kaart wordt gespeeld.

Cor

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 05, 2015, 13:24:12
Wordt wel een probleem volgend jaar als we Europa ingaan

Dan zijn we nooit meer dan twee dagen weg, dat komt wel goed.

Vedetski

Citaat van: SCCRulez op december 23, 2014, 22:21:23
Grote klasse! Heeft al regelmatig teleurstellingen gehad bij scc, maar knokt zich altijd terug én tekent bij. Top!

komt door zijn heimwee anders speelde hij nu al in het buitenland

Len Cantello

Laat die jongen lekker thuisblijven. Heimwee is niet niks. Vraag maar eens aan Sandor.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

mugel

Doe nog maar 10 van zulke spelers met heimwee die voor 2,5 jaar bijtekenen.. Kunnen we mooi bouwen aan een ingespeeld team. Alleen Europees voetbal wordt een beetje lastig, maar zover zijn we ook nog niet.

De instelling en reactie van Henk t.o.v. Dwight vorig jaar vind ik trouwens alleen maar mooi!

scclwd

Wat ontzettend kinderachtig van Lodeweges vorig jaar om Bakker meteen maar niet meer op te stellen. Als straf omdat hij niet mee kon naar Portugal. Nee, dan Henk de Jong. Klasse Henkie, om er op deze manier mee om te gaan.

Lore

Citaat van: scclwd op januari 05, 2015, 22:08:36
Wat ontzettend kinderachtig van Lodeweges vorig jaar om Bakker meteen maar niet meer op te stellen. Als straf omdat hij niet mee kon naar Portugal. Nee, dan Henk de Jong. Klasse Henkie, om er op deze manier mee om te gaan.

Daar zat ik ook al aan te denken. Die vent is letterlijk ziek en dan schop je hem nog na ook...

speculeter

Nergens niet om maar is het netjes van Henk om het zo in de media te brengen? ?

Collingwood

Citaat van: speculeter op januari 05, 2015, 22:50:08

Ik denk niet dat Henk dit in de media 'brengt'. Er zullen journalisten zijn die vragen of hij over een complete selectie kan beschikken, en Henk geeft dan eerlijk antwoord (zie bijvoorbeeld interview met Cambuur TV). Ik houd daar wel van.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: speculeter op januari 05, 2015, 22:50:08

Als het niet in overleg met Bakker naar buiten is gebracht kan je je afvragen of het netjes is. Wat je hier wel mee bereikt is dat men niet gaat speculeren zoals vorig jaar door gewoon open en eerlijk te zijn. Ik kan dit persoonlijk wel waarderen.
Area 58

Clint

Ik moet zeggen dat ik er ook grote problemen mee heb om mijn stad een dag te verlaten. Niks zo heerlijks om na een dienstreis 's-avonds het station weer binnen te rollen en de Twin Towers weer te zien. Zoals je weet moet ik ook elke dag de Oldehove kunnen zien. Onderschat dat niet Nistel.